וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו במהפכה הטכנולוגית במטבח: השיש החדשני שניתן לבשל עליו

בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף ARCDB

15.8.2019 / 8:23

השיש ההשראתי מחליף את הכיריים והמשטח החדשני והמדהים שנוצר הוא בעל יתרונות רבים מבחינת בטיחות, אסתטיקה ופונקציונאליות. שלמה חגי, הבעלים של חברת IQK, יבואנית שיש השראתי, מספר על היתרונות של הכוכב החדש במטבח

בווידאו: בישול על גבי שיש השראתי

חוויית הבישול והאירוח מטפסת לשיאים חדשים עם פתרונות ייחודיים במטבח. הלב הפועם של הבית משתדרג בלי הפסקה. שיש השראתי (induction hob) הוא המילה האחרונה בתחום וניתן להשיג אותו באופן בלעדי בארץ דרך חברת IQK שהביאה ארצה את השיטה הטכנולוגית הייחודית המאפשרת לבשל ישירות על השיש ללא פתח לכיריים.

שלמה חגי, הבעלים של חברת IQK, יבואנית שיש השראתי, מסביר ששיש זה נקרא כך היות והוא עובד על מעבר של השראה מגנטית.

"מתחת לשיש ממקמים גוף חימום שתופס לכל היותר 6 ס"מ וצמוד לחלק התחתון של השיש כאשר מתקינים אותו היכן שרוצים לבשל על השיש. כל שצריך זה חשמל חד פאזי 16 אמפר שמספיק לשני גופים שהם שווי ערך לשתי להבות".

השיש ההשראתי מחליף למעשה את הכיריים והמשטח החדשני שנוצר הינו בעל יתרונות רבים מהיבטים רבים: בטיחות, אסתטיקה, פונקציונאליות.

שיש השראתי של חברת IQK Kitchens. IQK Kitchens,
ניתן להשתמש בו לכל סוג בישול במקום הייעודי תחתיו מוקם גוף החימום. שיש השראתי/IQK Kitchens

"על פניו, השיש נראה כשיש רגיל ואפשר לבחור שיש איכותי במגוון טקסטורות וגוונים כך שהשיש יתאים לכל קו סגנוני שייבחר למטבח מכפרי ועד מודרני, מאט או מבריק, וימוקם היכן שיוחלט על מנת לאפשר מרחב תנועה מקסימלי בחלל. עם זאת, ניתן להשתמש בו לכל סוג בישול במקום הייעודי תחתיו מוקם גוף החימום - טיגון, בישול וכדומה והכל בלי צורך להתקין כיריים כך שנשמר מראה אחיד והרמוני במטבח התורם לעיצוב שלו ולא צריך לבזבז שטח מהשיש על כיריים כך שהשיש ההשראתי גם מפנה מקום לטובת משטח עבודה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

אתם יזמים בנשמה? כך תקימו את נבחרת החלומות שלכם

בשיתוף ARCDB

ביצועים ללא תחרות

שלמה מסביר שהשיש ההשראתי נחשב בטוח יותר והוא כיום מתוקן במגוון מסעדות יוקרה באירופה, בין היתר במלונות הילטון. "לא צריך תשתית גז למטבח ואפשר לגעת במשטח הבישול כמעט מיד לאחר הבישול עצמו בלי לקבל כווייה. השיש עשוי מסוג מסוים של פורצלן בארבע שכבות כולל שכבת אלומיניום תחתונה הנועדה לקירור ושכבה נוספת של אלומיניום לעמידות וחיזוק. מדובר בפתרון חסכוני במיוחד מכמה סיבות: ראשית, 100% מהאנרגיה של הגוף החשמלי הולכת רק לבישול לא כמו בשימוש בכיריים כשהחום מתפזר גם לצדדים וזו הסיבה שאפשר למשל להרתיח מים לפסטה תוך מספר שניות בלבד. כמו כן, התשלום על חימום במקרה זה נמוך יותר משמעותית מתשלום על גז בתהליכי בישול שמתקצרים משמעותית הודות לשיש ההשראתי".

שיש השראתי של חברת IQK Kitchens. IQK Kitchens,
ניקיון השיש פשוט במיוחד והפורצלן ממנו הוא עשוי הוא חזק ועמיד במיוחד/IQK Kitchens

ידידותי לשימוש

ניקיון השיש פשוט במיוחד, כאשר מדובר בסוג של פורצלן שנחשב לחומר חזק ועמיד שאינו נשרט וניתן לניקוי מהיר. הפורצלן איכותי ביותר, חזק ברמות שאינן מוכרות בארץ, ועמיד בפני חומצות וכל כל חומרי הניקוי, חזקים ככל שיהיו.

שיש השראתי של חברת IQK Kitchens. IQK Kitchens,
השיש ההשראתי נחשב בטוח יותר והוא כיום מתוקן במגוון מסעדות יוקרה באירופה/IQK Kitchens

משנה את חוקי העיצוב

המצב כיום הוא שחובה בתכנון מיקום הכיריים, לשמור על שיש פנוי משני צידי הכיריים, בין שהכיריים מגז ובין שהכיריים מאינדוקציה, כדי לשמור על מקום להנחת הסירים אחרי הבישול. עם השיש ההשראתי זה נגמר. השיש ההשראתי מאפשר למעצבי המטבחים להתקרב עם הבישול עד הכיור ועד הקיר. אין צורך לפתוח פתח לכיריים. השיש כולו עומד לרשות המבשלים, כמשטח עבודה או בישול, לפי הצורך.

יותר מזה. בשיש ההשראתי, גופי החימום יכולים להיות פזורים בכל המטבח לנוחות המבשלים, ולא ממוקמים במקום אחד כפי שהמצב כיום, כאשר בעיני המתבונן רואים שיש בלבד. נקי.

לעבודות נוספות של IQK Kitchens

arcdb הבית לבונים והמשפצים בישראל, אדריכלים | מעצבי פנים | מפקחי בנייה | קבלני שלד וגמר

בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף ARCDB

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully