וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוקטור טוענת: ייתכן שכיבסתם לא טוב את התחתונים שלכם כל השנים

30.7.2019 / 0:01

ד"ר ליסה אקרלי, מומחית להיגיינה, טוענת ששיטת הכביסה שלכם לא בהכרח מתאימה להלבשה התחתונה ועשויה להיות גם מסוכנת. איך מכבסים? התשובה בפנים

100 שנות הלבשה תחתונה בשלוש דקות/mode

כל כמה זמן אתם רוחצים את החזייה, התחתונים, או את הבוקסר שלכם? ובכן, מסתבר שאפילו אם התשובה שלכם היא בכל יום, קרוב לוודאי שתלבשו תחתונים מלוכלכים ואפילו לא תדעו על כך. ד"ר ליסה אקרלי, מומחית לאיכות הסביבה והשפעותיה הבריאותיות ומי שמכנה את עצמה "דוקטורית להיגיינה" חשפה כיצד צריך באמת לכבס את ההלבשה התחתונה שלכם כדי - שהיא תהיה באמת נקייה.

אקרלי הסבירה שאם אתם לא מכוונים את מכונת הכביסה שלכם לטמפרטורה הנכונה, היא לא תצליח להרוג את החיידקים שהצטברו על התחתונים שלכם. היא הוסיפה שמשום שכך, אתם לא צריכים לשים את ההלבשה התחתונה שלכם עם פרטי לבוש אחרים.

כביסה לתחתונים. ShutterStock
מכבסים תחתונים? שימו לב לטמפרטורה של מכונת הכביסה/ShutterStock

אקרלי אמרה בראיון ל-SUN הבריטי ש"עם גטקס ותחתונים, כל כיבוס מתחת ל-60 מעלות לא יהרוג את החיידקים. אל תשימו את פרטי הלבוש האלו עם מגבות המטבח או עם כביסה רכה משום שאחרת הם עלולים לחטוף גם זיהום צואתי ואתם לא רוצים שפריטים אלו יהיו בקרבת המטבח שלכם".

אבל מה עושים אלו שלא יכולים לכבס את התחתונים שלהם בטמפרטורה חמה יותר? ובכן, גם לזה יש פיתרון. דוקטור אקרלי טוענת שצריך להוסיף חומרי חיטוי למכונת הכביסה שלכם כדי להיפטר מחיידקים. את חומרי החיטוי אפשר לרכוש בכל סופר מקומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully