וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך החכמה שבה האבטחה משתלבת בעיצוב הבית או העסק

בשיתוף ARCDB, בשיתוף ARCDB

28.5.2019 / 15:34

מערכות מתקדמות להגנה ואבטחה הן הכרח כיום והאתגר הגדול הוא לשלב אותן באופן שיהיה אלגנטי וידבר באותה "שפה עיצובית" של הבית או העסק. אייל אלגרט ומשה זריהן הבעלים של "אמפרוטק - מערכות תקשורת מיגון ובית חכם" מספרים כיצד עושים זאת נכון

אמפרוטק - מערכות תקשורת מיגון ובית חכם. אמפרוטק,
מערכת חכמה שמטפלת באירוע באופן אוטומטי על פי תרחישים שמתוכננים מראש ושולחת עדכונים. מצלמת אבטחה של אמפרוטק/אמפרוטק

בעידן הדיגיטלי שבו מכשירי החשמל בבית ובעסק הופכים לחכמים יותר, הטכנולוגיה מביאה אתה ברכה גדולה, אבל גם יכולה להוות בעיה שכן היא עוד פתח שדרכו אפשר לפגוע בפרטיות שלנו.

הבית החכם לדוגמה, מספק נוחות, בטיחות, שליטה ובקרה מכל מקום, אבל המערכת חייבת להיות מוגנת היטב. מעבר ליכולת לספק אבטחה ברמה גבוהה ומוצרים איכותיים, האתגר של בעלי המקצוע שמתקינים את המערכות המתקדמות הוא לשלב אותן באופן שיהיה אלגנטי וידבר באותה "שפה עיצובית" של הבית או העסק.

"בפרויקט שבו עוצבה מחדש וילה במרכז הארץ האתגר היה לשלב בין כל המערכות בבית. אינטרקום ip, מערכת אזעקה מצלמות אבטחה ובית חכם. אז ראשית צריך לבחור ציוד מתאים כדי שהמערכות יוכלו 'לדבר' ביניהם והרעיון היה שבעזרת מינימום אפליקציות נוכל לשלוט בכל המערכות. אחת דוגמאות לשיתוף יעיל בין המערכות".

כשמישהו נכנס לשטח המוגן בבית ומסתובב בחצר, מערכת האזעקה מופעלת, היא שואבת ממערכת המצלמות את המצלמות הרלוונטיות באותו אזור שממנו הייתה אזעקה ושולחת לטלפון הנייד של הלקוח תמונות וסרטונים לאימות אזעקה, ובמקביל מערכת האזעקה נותנת פקודה להדליק אורות בחצר. בתרחיש הזה יצרנו מערכת חכמה שטיפלה באירוע באופן אוטומטי על פי תרחישים שבנינו מראש ותוך כדי גם שולחת עדכונים.

הבית עובד בשבילנו, ולפניכם הפתרון:

1. גילוי תנועה חשודה באזור מוגן
2. נדרכה האזעקה
3. נדלקו האורות
4. נשלחו אלינו תמונות בזמן אמת
5. כל האירועים נשמרו במערכת

דמיינו כמה הפעלות הייתם צריכים לבצע ללא מערכת ניהול. נשמע מסובך ויקר, ממש לא, בתכנון נכון ובחירת הציוד המתאים זה ההבדל. כשהלקוח נמצא מחוץ לבית ואף בחו"ל הוא עדיין יכול לצפות, לשלוט ולהכניס בעלי מקצוע אליו הביתה מרחוק תוך שליטה מלאה בכל המערכות החכמות.

אמפרוטק - מערכות תקשורת מיגון ובית חכם. אמפרוטק,
האתגר של בעלי המקצוע שמתקינים את המערכות המתקדמות הוא לשלב אותן באופן שיהיה אלגנטי וידבר באותה "שפה עיצובית" של הבית/אמפרוטק

"יש לנו ותק של כ-25 שנה בתחום וכדי להתפתח בו צריך כל הזמן ללמוד ולהתעדכן", אומרים אלגרט וזריהן. "אם בעבר היינו לוקחים מצלמה ומחברים אותה למוניטור בעזרת כבל, הרי שכיום הכול דיגיטלי, הכול עובר דרך האינטרנט ולכן נדרשת אבטחה ברמה גבוהה. אנחנו תמיד מעדיפים לקחת את המוצרים באיכות הטובה ביותר ולספק את הבטיחות הכי גבוהה. אנחנו עושים פרויקטים בבתים פרטיים, מוסדות וגופים שונים ובכל פרויקט אנחנו מכוונים גבוה ומקפידים על איכות גבוהה של מוצרים וביצוע".

מערכות ההגנה, הבטיחות והאבטחה חייבים להיות חדשניים ומתקדמים כדי להיות נוחים עבור המשתמשים. "עקרון חשוב מבחינתנו הוא להיות מעורים בחידושים ולהביא אותם לתועלתם של לקוחותיה הרבים תוך הבנת הצרכים ויישומם בדיוק רב", אומר אלגרט, "אם כיום יש בתים רבים שבהם האזעקה מופעלת ובעלי הבית מקבלים טלפון מהמוקד בלי לדעת באמת מה מתרחש בביתם, אנחנו נתקין להם מערכות שיעדכנו אותם בזמן אמת באיזה אזור יש חשד לפריצה, מערכות שיאפשרו להם לנטרל אזורים שונים בבית בהתאם לצורך ואפשרות לראות במצלמות כל מה שקורה דרך האפליקציה".

sheen-shitof

עוד באותו נושא

חסר לכם מקום בבית? פתרון האחסון המושלם עבורכם

בשיתוף ARCDB
אמפרוטק - מערכות תקשורת מיגון ובית חכם. אמפרוטק,
מערכות ההגנה, הבטיחות והאבטחה חייבים להיות חדשניים ומתקדמים כדי להיות נוחים עבור המשתמשים/אמפרוטק

אלגרט הוא מהנדס רשת עם התמחות בתחום האינטרנט ושותפו משה זריהן הוא חשמלאי מקצועי ויועץ מיגון. השניים חברים באיגוד מתקיני המתח הנמוך בישראל. הייחוד של "אמפרוטק - מערכות תקשורת מיגון ובית חכם" בא לידי ביטוי לא רק מבחינת השאיפה למצוינות טכנולוגית, אלא גם ביכולת לתת ללקוח פתרון כולל לכלל המערכות בבית תחת קורת גג אחת .וכמובן להתאים את העבודה בשטח לדרישות העיצוביות והאסתטיות של הלקוחות. "אנחנו עובדים עם אדריכלים ומעצבים וחשובה לנו האסתטיקה", מדגיש אלגרט. "יש ציפיות שצריך לממש - שמירה על בטיחות הבית מפני פורצים או ונדליזם וכן התאמה לעיצוב המיוחד שהאדריכלים יוצרים. לכן אנחנו בוחרים את המוצרים והכלים שישרתו גם את העיצוב של הבית. המוטו שלנו כדי לעמוד בסטנדרטים ולספק אבטחה אסתטית. אנחנו מטמיעים את הציוד כך שלא יבלוט ויספק אפשרות לבעלים והאדריכל לממש את חזון העיצוב שלהם".

אמפרוטק - מערכות תקשורת מיגון ובית חכם. אמפרוטק,
"חשוב מאוד לשלב את בעלי המקצוע בתחום האבטחה כבר בשלב הראשוני של התכנון"/אמפרוטק

"חשוב מאוד לשלב את בעלי המקצוע בתחום האבטחה כבר בשלב הראשוני של התכנון", אומר זריהן, "כשאני יודע מראש מהו העיצוב והתכנון אני יכול לרתום את הניסיון והידע שלי כדי לספק את המוצרים החדשניים ביותר שגם יוטמעו היטב בסגנון העיצובי ויהיו חלק ממנו. זה מה שהופך את הפרויקט למוצלח".

"בסופו של דבר אנחנו עוסקים באבטחה ובעיצוב ובשילוב ביניהם", מוסיף אלגרט. "אם בעלת הבית קונה ספה יוקרתית ואלגנטית ב-35 אלף שקל ובכניסה לבית יש לוח אבטחה דיגיטלי ומוסתר, אז הבית שלה ייראה יפה יותר", מסכם אלגרט, "לכן אנחנו מנסים להביא את הטכנולוגיה האלגנטית מבלי להתפשר על רמת אבטחה גבוהה. אנחנו בעלי המקצוע שמכירים את הציוד ואת הטכנולוגיה ולכן אנחנו אלה שנספק את הפתרונות הנכונים והאסתטיים. יש לנו 25 שנים של ניסיון, עבודה ולמידה בתחום כדי לספק ללקוחות את הטוב והמתקדם ביותר".

לעבודות נוספות של "אמפרוטק - מערכות תקשורת מיגון ובית חכם"

בשיתוף ARCDB, בשיתוף ARCDB

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully