וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסר לכם מקום בבית? פתרון האחסון המושלם עבורכם

בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף ARCDB

23.5.2019 / 13:41

יש לכם מרפסת, גג או חצר? מחסן יהווה מקום אחסון אולטימטיבי, אבל איזה סוג נכון לכם ואילו מחסנים מעוצבים יתאימו לסגנון שלכם? יוחנן יובל, הבעלים של חברת "מחסני המחסנים ישראל" עם התשובות

מחסני המחסנים. יח"צ,
מחסן מהווה פתרון אחסון אולטימטיבי לכל חצר פרטית או מרפסת, שחוסך מקום בתוך סביבת המגורים/יח"צ

הדרך לשדרוג הגינה עוברת בסידור השטח ותיחום המרחב. שתילת דשא או חיפוי בקורות של דק עץ או חיפויי PVC, רהיטי גן מסוגננים וצמחייה עשירה וגם גדרות ומחסנים להשלמת התמונה.
מחסן מהווה פתרון אחסון אולטימטיבי לכל חצר פרטית או מרפסת, שחוסך מקום בתוך סביבת המגורים.

לדברי יוחנן יובל, הבעלים של חברת "מחסני המחסנים ישראל" המתמחה בייצור מחסנים/מבנים מפנל מבודד וגדרות PVC, קולקציות המחסנים העכשוויות שופעת דגמים של מבנים שימושיים בגוונים בהירים המתמזגים בהרמוניה בחצר. "יש להחליט מה יהיה גודל המחסן הן לפי חוק הפרגולות וכן בהתאם לגודל החצר וממדיה ולהחליט היכן למקם אותו כך שיהיה מקום לדברים אחרים בחצר וגם תישמר גישה נוחה. מומלץ לשקול מחסן חד שיפועי המאפשר ניצול טוב יותר של השטח ותכולה גבוה יותר ולשים לב גם לפתרונות האחסון בתוך המחסן, האם הם מודולאריים וכן לגודל הפתח של המחסן, תחזוקה מותאמת לסוג החומר וכדומה על מנת ליהנות מהמבנה לאורך זמן".

מחסני המחסנים. יח"צ,
מומלץ לשקול מחסן חד שיפועי המאפשר ניצול טוב יותר של השטח/יח"צ

קיימים ארבעה סוגים עיקריים של מחסנים:

1. מחסנים מפאנל מבודד הנחשב למילה האחרונה בתחום המחסנים הוא האיכותי, החזק והיפה ביותר בתחום המחסנים. הפנל עשוי משני פחים הצבוע לבן וביניהם מודבקים פולריטאן, צמר סלעים או פוליסטירן (קלקר) בעובי 5 ס"מ. מחסני המחסנים ישראל משלב עמודים פינה ו-U מאלומיניום המוסיפים חוזק ויופי למחסן. הדלתות במחסנים ננעלות עם מנעול צלינדר כאשר הן המשקוף והן המסגרת של הדלת עשויים מאלומיניום. המחסנים גבוהים יותר ממחסנים אחרים, המאפשר ניצול טוב יותר של האחסון במחסן (לכן אנו ממליצים על גג חד שיפועי). יוחנן מדגיש שבעזרת תוספות אפשר להפוך כל מחסן גינה לסדנת עבודה נוחה עם מידוף, חלונות זכוכית, חשמל ואוורור ואפילו מיזוג.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

2. "מחסני מתכת" הם פתרון לכל כיס אך להם חסרון גדול של התחממות יתר בימים הקיציים והטמפרטורה מאוד חמה בימי הקיץ ולכן חשוב שהתחולה במחסן תהיה כזו שהחום לא יפגע בה.

3. "מחסני פלסטיק סטנדרטים ,יש אפשרות לרכוש במבחר מידות מחסנים אלו מאוד פופולריים במדינת ישראל, ברובם הטמפרטורה עדין חמה כמו במחסני מתכת.

4. "מחסני PVC " קולקציית המחסנים מ- PVC גדולה ורחבה, המחסנים הם איכותיים וטובים ה- PVCמכיל חומר מעכב בערה, הם מבודדים טוב יחסית. בעלי מפתח דלתות רחב.

מחסני המחסנים. יח"צ,
כיום יש גדרות PVC במחירים נמוכים מגדרות אלומיניום יחד עם זאת שומרים על איכות ונראות יפה במיוחד/יח"צ

תחום נוסף בו עוסקת חברת מחסני המחסנים ישראל בעל השפעה על מראה החצר הוא תחום הגידור מ- PVC. "הגדר היא הרושם הראשוני של הבית, כי היא בעצם מה שרואים עוד לפני שרואים את הבית עצמו. סוג ומידות הגדר נקבעים בהתאם למידת הפרטיות המבוקשת ולסגנון התיחום המבוקש. כיום יש גדרות PVC במחירים נמוכים מגדרות אלומיניום יחד עם זאת שומרים על איכות ונראות יפה במיוחד. ישנם גדרות דו צדדיות ואיכותיות בשלל דוגמאות בהתאמה לסגנון המבוקש. עם צבעים כגון צבעי עץ בניחוח כפרי וצבעים כגון לבן, אפור, אפור כהה ושמנת, למראה מודרני וחדשני. ישנה אפשרות להזמין שילובים מרהיבים בין הדגמים והצבעים הרבים הקיימים. אפשר לבחור בין גדר אופקית או אנכית, אטומה או מרווחת המשתלבת עם אופי הבית ונותנת מראה מפואר לשביעות רצון הלקוח.

יוחנן ממחסני המחסנים ממליץ להיוועץ עם איש מקצוע בתחום המחסנים והגדרות יחד עם האדריכל ומעצב הגינה כדי לבחור את הגידור והמחסן המבוקש לבית.

לעבודות נוספות של חברת "מחסני המחסנים ישראל"

מחסני המחסנים. יח"צ,
שילובים מרהיבים ומגוון צבעים. גדר של מחסני המחסנים ישראל/יח"צ
מחסני המחסנים. יח"צ,
סוג ומידות הגדר נקבעים בהתאם למידת הפרטיות המבוקשת ולסגנון התיחום המבוקש/יח"צ
בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף ARCDB
  • עוד באותו נושא:
  • מחסן
  • גדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully