וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה אמיתי? הצמחייה המלאכותית שתהפוך את הסביבה שלכם ליפה ומיוחדת

בשיתוף ARCDB, בשיתוף ARCDB

5.5.2019 / 12:33

"הצמחייה המלאכותית מצוינת להוספת צבע ירוק, אווירה ואור למקומות אפלוליים או כאלה שחסרה בהם חיוניות", אומר יורם בן עמי, מנכ"ל נמפיאה בע"מ. מהם יתרונותיה של הצמחייה המלאכותית ואיך לשלב אותה כחלק מעיצוב החלל של הבית המשרד או העסק?

נמפיאה. יח"צ,
לצמחיה המלאכותית יתרונות רבים ובין היתר היא משדרת יופי ויוקרה, אורך חייה ארוך במיוחד והיא נשארת ירוקה ופורחת לאורך זמן/יח"צ

אי אפשר להתווכח עם היופי והקסם שמוסיפה הצמחייה לכל מבנה ועם תרומתה המשמעותית לאיכות החיים. בשנים האחרונות עברה הצמחייה המלאכותית אבולוציה מרשימה והיא השתדרגה פלאים באיכות מעולה, בהיצע מסחרר של עיצובים והתאמה אישית לכל מבנה וצורך, לעיתים רק על ידי מגע יד ומישוש ניתן להבחין האם מדובר בצמחייה חיה או מלאכותית,

יורם בן עמי, מנכ"ל נמפיאה בע"מ, אומר שלצמחיה המלאכותית יתרונות רבים ובין היתר היא משדרת יופי ויוקרה, אורך חייה ארוך במיוחד והיא נשארת ירוקה ופורחת לאורך זמן, נראית נהדר גם במקומות נטולי אור ופוטוסינתזה, אינה נובלת ואינה דורשת השקעה וטיפול מיוחד.

"אין צורך באחזקה שוטפת ובהשקיה וניתן להיעדר זמן רב מהמשרד ומהבית מבלי לדאוג למי שישקה את הצמחים בעת ההיעדרות. מדובר בחיסכון משמעותי של משאבים כמו זמן וכסף מבלי להתפשר על יופי ואיכות. הצמחייה מבריקה לאורך זמן ומיפה כל מקום. התחזוקה מינימלית, אפשר לעבור עם מטלית לחה פעם בחצי שנה בלבד".

נמפיאה. יח"צ,
מדובר בחיסכון משמעותי של משאבים כמו זמן וכסף מבלי להתפשר על יופי ואיכות/יח"צ

בתי מלון, כניסות לבניני מגורים ומשרדים (לובי), סניפי בנק, קניונים, דירות ובתים פרטיים, אולמות אירועים, משרדים, חדרי אוכל, חנויות ראווה, מקלטים ועוד נכסי נדל"ן משתמשים יותר ויותר בצמחיה מלאכותית. "הצמחייה המלאכותית מצוינת להוספת צבע ירוק, אווירה ואור למקומות אפלוליים או כאלה שחסרה בהם חיוניות. מחקרים מצביעים על כך היום שסביבת עבודה פרודקטיבית יותר עם צמחייה ולא משנה אם היא טבעית או מלאכותית והיא הופכת כל משרד אפרורי למקום חי ופורח ומשרה אנרגיות חיוביות".

יורם מציין שבנמפיאה בע"מ השקיעו רבות ביבוא ויצור של צמחייה מלאכותית איכותית ביותר ומצאו פתרון מושלם לכל מצב ומקום המשלב ידע מקצועי ורמת שירות גבוהה. "במפעל החברה מעצבים את הצמחייה המלאכותית בתוך מגוון כדים מיוחדים ומספקים את המוצר לבית העסק במהירות ובמקצועיות", אומר בן עמי, "יש לנו מגוון פתרונות ירוקים בהתאמה אישית בין אם מדובר בקירות מדהימים של צמחיה מלאכותית או בצמחיה בתוך מכלי שתילה או אדניות בנויות. ההיצע שלנו מגוון ואיכותי -צמחייה גולשת, פרחים ססגוניים, דקליים, עצי נוי ופרי בכל הגדלים והגבהים ובשילוב מבחר של עציצים בגדלים ובצורות שונות.

sheen-shitof

עוד באותו נושא

חדשנית ובריאה: השיטה העיצובית שתחבר את הבית או המשרד שלכם לטבע

בשיתוף ARCDB
נמפיאה. יח"צ,
הצמחייה המלאכותית מחקה באופן אותנטי להפליא צמחים פופולאריים אהובים ומוכרים/יח"צ

הצמחייה המלאכותית מחקה באופן אותנטי להפליא צמחים פופולאריים אהובים ומוכרים כמו שיחי ורדים, שיבולים ומרווה ומקומות רבים משתמשים בהם גם באדניות ליצירת אווירה קסומה ומזמינה הקירות הירוקים מצמחייה מלאכותית יוצרים אווירה מיוחדת בתוך חללים גדולים או כקירות פורחים במסעדות, אולמות, משרדים ועוד.

נמפיאה. יח"צ,
נמפיאה בע"מ הינה פורצת דרך גם בתחום הגינון הוורטיקאלי עם מוצר הדגל "גן גדר – גדר חיה מוכנה"/יח"צ

לרשותכם עומד במושב בני עטרות במרכז (מול נתב"ג) אולם תצוגה מפואר ועשיר, חלק מהמוצרים הם בעלי תוסף UV להגנה מפני נזקי קרינת השמש. "הצמחייה המלאכותית היא כיום חלק בלתי נפרד מהפיתוח האורבני ומאפשרת מענה טבעי גם במקומות בהם אין אפשרות לצמחייה חיה".

נמפיאה בע"מ הינה פורצת דרך גם בתחום הגינון הוורטיקאלי עם מוצר הדגל "גן גדר - גדר חיה מוכנה" (מצמחייה חיה אמיתית) הרשומה כפטנט שלנו. מדובר על גדר חיה ירוקה גבוהה ובטיחותית המוכנה לשתילה מיידית ויוצרת חציצה והפרדה מיידית.

לעבודות נוספות של חברת נמפיאה בע"מ

בשיתוף ARCDB, בשיתוף ARCDB
  • עוד באותו נושא:
  • צמחייה
  • ARCDB

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully