וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש שגורם לכך שלא תראו את המזגן, אבל תרגישו אותו היטב

בשיתוף ARCDB, בשיתוף ARCDB

30.4.2019 / 15:50

כיום יש מערכות מיזוג מתקדמות שמאפשרות ניצול אנרגטי מקסימלי תוך שימת דגש על אסתטיקה. הרצל תור, הבעלים של חברת "מרכז המזגנים", אשר הוקמה ב-1989, מסביר איך הוא מאפיין את הצרכים המיוחדים של כל בית, משרד או מלון ומבטיח שהמזגן יהיה שקט ויעיל יותר

מרכז המזגנים. אבישי פינקלשטיין,
הרצל תור, הבעלים של חברת "מרכז המזגנים"/אבישי פינקלשטיין

מערכות מיזוג אוויר הן חלק בלתי נפרד מכל פרויקט על אחת כמה וכמה במדינה בעלת אקלים חם ולח כמו של ישראל. תחום המיזוג עבר במהלך הזמן מהפכה טכנולוגית וכיום ניתן לייצר פתרונות קירור וחימום בהתאמה אישית לכל פרויקט לפי צרכי לקוח ותכנון אדריכלי.

הרצל תור, הבעלים של חברת "מרכז המזגנים" ומומחה בתחום המזגנים למעלה מ-35 שנה, מספר שמערכת המיזוג המתקדמות של היום מאפשרות ניצול אנרגטי מקסימלי תוך שימת דגש על אסתטיקה. מזגנים סמויים מהעין המתבוננת בתוך הנמכת קירות מגבס או עיבוי קירות מגבס ועד מזגנים עם תריסים דקורטיביים.

מרכז המזגנים. אבישי פינקלשטיין,
כיום קיימות מערכות VRF מודולאריות המאפשרות שימוש בו זמנית במספר יחידות פנים ביעילות אנרגטית גבוהה/אבישי פינקלשטיין

כיום קיימות מערכות VRF מודולאריות המאפשרות שימוש בו זמנית במספר יחידות פנים ביעילות אנרגטית גבוהה. המערכות מותקנות בשיטה גמישה ולכן מתאימות למגוון חללים. "היתרון הבולט הוא שאפשר לקבוע איזה חדר יחומם ולאיזו טמפרטורה בעוד חדר אחר יכוון לטמפרטורה אחרת ואפשר לקבוע מגוון תרחישים ומצבים - כלומר, כל חלל הוא יחידה בפני עצמה כך שכל משתמש יכול לקבוע את הטמפרטורה המועדפת עליו מבלי לתלות במשתמש שיושב בחלל אחר זה נוח בבתים ובמיוחד בחללי עבודה. כמו כן, היום עם הבית החכם אפשר לשלוח במערכת מרחוק אפילו דרך הסמארטפון וכך לחסוך בחשמל מבלי להתפשר על איכות חיים".

sheen-shitof

עוד באותו נושא

חדשנית ובריאה: השיטה העיצובית שתחבר את הבית או המשרד שלכם לטבע

בשיתוף ARCDB
מרכז המזגנים. אבישי פינקלשטיין,
"המערכת נבחרת לפי תנאי השטח וגם סגנון החיים"/אבישי פינקלשטיין

לדברי הרצל, כל תהליך מתחיל באפיון הצרכים הייחודיים, בין אם זה בית עסק, מסעדה, בית מלון, מרכז מסחרי, בניין משרדים או בית פרטי. "המערכת נבחרת לפי תנאי השטח וגם סגנון החיים. לדוגמא, אם מדובר בזוג מבוגר שגר לבד אין סיבה להטמיע מערכת מיני מרכזית ועדיף מזגן עילי נפרד בכל חדר, כדי שיהיה אפשר לבחור את פעולת המזגן לפי החדר בו נמצאים מבלי לקרר לשווא את כל הבית".

לפי הרצל, קיימות היום גם יחידות צרות לתנאי שטח מצומצמים ואפשר לבצע צירופים שונים לפי תכניות כדי שמערכת המיזוג תתאים בדיוק למבנה ולכן, כדאי לערב תכנון מערכות מיזוג אוויר כבר בשלב ההתחלתי של כל פרויקט.

מרכז המזגנים. אבישי פינקלשטיין,
לערב תכנון מערכות מיזוג אוויר כבר בשלב ההתחלתי של כל פרויקט/אבישי פינקלשטיין

הרצל מספר שתהליך העבודה של החברה משולב בעבודת ההנדסה והתכנון האדריכלי של הפרויקט. "אנחנו יכולים ביחד עם המהנדס והאדריכל לתכנן גדלים ותפוקות ולהחליט מה המוצר הנכון ביותר גם לפי עלות-תועלת, סביבה, אזורים בהם יש חשיבות לעבודת מיזוג שקטה במיוחד. הצוות המקצועי שלנו מעורב לכל אורך הדרך כשאנחנו עושים עם מערכות מיזוג של מיטב היצרנים המובילים עם שלל מוצרים בין אם זה VRF, מפוחי נחשון, פיינקולים, אוורור ומערכות מיני מרכזיות כאשר אנחנו מעורבים משלב התכנון דרך ביצוע הפרויקט, ההתקנה האחזקה".

לעבודות נוספות של חברת מרכז המזגנים

בשיתוף ARCDB, בשיתוף ARCDB
  • עוד באותו נושא:
  • מזגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully