וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון שיווקי "נועז מדי" לווילה יוקרתית מעורר הרבה זעם ברשת

25.4.2019 / 0:03

משרד תיווך נדל"ן מאוסטרליה פרסם סרטון שיווקי "ייחודי" לאחד הנכסים היוקרתיים שלו ועורר מבוכה ברשת. "אחרי 12 שנים בתחום הנדל"ן, הייתי בטוחה שראיתי הכל - אבל שום דבר לא יכול היה להכין אותי לסרטון הזה"

LJ Hooker real estate listing for 42 Chamberlain Road, Padstow

לפני שאתם מגיעים לבחון נכס פוטנציאלי להשכרה או לרכישה, אתם ודאי מצפים לקבל רושם ראשוני מתמונות וסרטונים באתרי נדל"ן וחברות תיווך שונות. משרד התיווך האוסטרלי אל.ג'יי הוקר בנקסטאון ניסה לחשוב מחוץ לקופסה ולשווק את אחד הנכסים היוקרתיים שלו בעזרת סרטון יוצא דופן, בו מלבד הצצה לנכס - תקבלו גם הצצה "מלוכלכת" למה שתוכלו לעשות בו. מכירים את זה שאתם אומרים לאורחים להרגיש כמו בבית והם לוקחים את זה רחוק מדי? אז זה בעקרון מה שקרה בסרטון שהרים הרבה גבות מאז שפורסם ואף גרם לסוכנות הנדל"ן שאחראית אליו להתנצל ולהוריד את הסרטון מכל עמודיה (כמובן לא לפני שהוא עלה לכל רשת חברתית אפשרית).

בסרטון מעורר המחלוקת נראים זוג רקדנים מגיע לווילה היוקרתית בפדסטו, ניו סאות' ויילס - ומתחיל לחגוג על הרהיטים שלכם. השניים נראים רוקדים בחושניות, מטפסים על רהיטים, קופצים לשחייה בבריכה ומסיימים את הערב במיטה. בעוד הסרטון בהחלט נותן הצצה מעמיקה לנכס המודרני, רבים מודים שתשומת הלב שלהם הוסטה לחלוטין לכיוון הזוג ומעלליו וציפו שבכל רגע נתון הם יקרעו זה לזה את הבגדים.

צפו בסרטון שעורר סערה:

עוד באותו נושא

לראשונה בבריטניה: פרסומת בוטה לצעצועי מין שודרה בפריים טיים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully