וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נא להיזהר! הטעויות הגדולות שעושים כשמעצבים את הבית

5.4.2019 / 1:02

חוסר ניגודיות בצבעים, שטיחים בגדלים הלא נכונים, ריהוט צפוף מדי ומחסור באבזור הם רק חלק מהטעויות שאנחנו עושים כשאנחנו מעצבים את הבית. מומחי עיצוב פנים נתנו כמה טיפים והוסיפו: מה הטעות שפשוט אסור לעשות

מערכת וואלה! news

בסרטון - מראה פסיכדלי, טפטים מצועצעים ופינת אוכל מוקפת מראות. הדירה המגונדרת הזאת עומדת עכשיו למכירה

הגיע הרגע שאתם מחכים לו הרבה זמן: אתם נכנסים לדירה חדשה ורוצים לעצב אותה מחדש - או לחילופין חסכתם מספיק כדי לעשות כבר את הצעד. אתם ניגשים למלאכה ורוצים לעשות את זה לבד או מקבלים עצה או שתיים ממומחים בתחום. רגע לפני שאתם ניגשים למלאכה, אסף ה"סאן" הבריטי קבוצה של מעצבי פנים שסיפרו על הטעויות הכי גדולות שאנשים עושים כשהם מעצבים את הבית שלהם, מהשטיחים ועד התאורה. האם אתם נכנסים לרשימה השחורה?

עוד בנושא:
קורט קוביין נרצח? היסטוריון טוען "זה הפשע המושלם"
וואו! תמונות נדירות מ"שער הגיהנום" שבוער כבר 50 שנה
סלפי מוגזם: מצלמת הפין שמתעדת את הסקס - מהמפשעה

בחירת ריהוט שתואם יתר על המידה: מעצב הפנים מקס האמפרי סיפר שהתאמת יתר גורמת לבית שלכם להראות יותר מדי כמו קטלוג. "לא הייתי קונה מסגרת דומה למיטה ולשידה, בגלל שהם גורמים לחדר השינה להראות כמו קטלוג", הוא אומר, "החדרים הטובים ביותר הם אלה שנראים כמו אלו שהרכבתם עם הזמן".

להסתמך על התאורה מהתקרה: על פי המומחים, תאורה מגובה אינה מספיקה. "תאורה בשכבות היא הגישה הטובה ביותר ואני הייתי ממליצה על מנורות גם על הרצפה וגם על השולחנות", אומרת מעצבת הפנים הולי היקי מור.

תצוגה של הבגדים והחפצים שלכם: מה שאתם לא עושים, אל תחשפו מדפים לא מאורגנים, "אם אתם רוצים לשמור על מקום אחסון פתוח, כמו מדפים או שידות עם מקום פתוח, זה מאוד מאוד חשוב לחשוב מה אתם הולכים לשים עליהם, בגלל שזה הופך ברגע לעיצוב שלכם", אומרת קייטלין מארי מבלאק לייקר עיצובים.

שטיחים בגודל הלא נכון: על פי המומחים, שטיח בסלון חייב להיות רחב יותר מהאורך של הרהיט, אחרת הוא פשוט קטן מדי. כשזה נוגע לשטיח בחדר השינה, מארי אומרת ש"השטיח חייב ללכת לאורך המיטה", כך שהוא לא יראה כאילו הוא מוקם בטעות שלא לצד המיטה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

להישאר ללא אביזרים: "זה תמיד נחמד שיש תקציב ואפשר להשאיר קצת כסף בצד לאמנות ואביזרים", אומרת מור, "זה חשוב ממש כמו הדברים הגדולים, כמו הרהיטים, השטיחים, הטלוויזיה, או כל דבר אחר שאתם ממקמים בשטח הפתוח שלכם".

לבחור רהיטים גדולים מדי: "קריסטין סטאקר מהחברה האמריקאי "סטוארט-שאפר" סיפר כי "פחות זה יותר", בכל הנוגע לריהוט. "אם אתם בוחרים בחכמה את הרהיטים שאתם קונים, אתם יכולים להגדיל את מקומות הישיבה. ספסלים הם פיתרון מצוין להוספת מקומות ישיבה, מבלי לגרום למראה צפוף מדי. אנחנו מעדיפים ספות נמוכות מאשר ריהוט כבד וגדול מדי שמוסיף כבדות לחדר ופוגע ברוח העיצובית של המקום".

מחסור בניגודיות: מעצבת הפנים קייטי הודג'ס חושפת שאחת הטעויות שחוזרות על עצמן הוא חוסר המחשבה על הניגודים בין הרהיטים. "כשבוחנים את האלמנט של הצבע, חייבים להתמקד בהשגת ניגודיות ועניין בדרכים אחרות כדי שהחדר ירגיש נכון". אם אתם הולכים על שולחן אוכל כהה, הודג'ס ממליצה על שטיח בהיר יותר, כדי להשיג את הניגודיות ולהדגיש את הכיסאות ש"חייבים להיות בגוון בהיר או כהה בשלוש או ארבע דרגות מהשולחן".

וילונות קצרים מדי: לדברי המומחים, זה הכישלון הגדול ביותר. "שום דבר לא נראה מוזר יותר מוילונות ארוכים שלא מגיעים עד הרצפה", אומרת המעצבת טלי רוט, "זה הורס את הפרופורציה של כל המרחב". הודג'ס הוסיפה: "כשזה נוגע לאורך של הוילונות שלכם, כל דבר שמגיע לגובה של יותר מ-3 סנטימטרים מהרצפה, הוא קצר מדי. אם אתם קונים וילון מוכן מראש, וודאו שהוא נוגע ברצפה, גם אם אתם צריכים לקנות מידה אחת גדולה יותר".

  • עוד באותו נושא:
  • דירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully