וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן, זה אפשרי: הדרך להפוך את פרויקט הבנייה להצלחה מסחררת

בשיתוף ARCDB, בשיתוף ARCDB

18.4.2019 / 7:23

בין אם אתם יזמים מקצועיים, קבלנים או אנשים פרטיים, ברור שאתם עומדים בפני אתגר הנדסי וביורוקרטי מורכב. פאנל המומחים של ARCDB מספק לכם כמה טיפים מנצחים ועצות זהב שיחסכו לכם זמן וכסף. צפו והכי חשוב - תיישמו

צילום ועריכה: אולפן וואלה! NEWS

לא משנה אם אתה יזם מקצועי או אדם פרטי - תהליך בנייה הוא מורכב מאוד. בירוקרטיה והפתעות לא צפויות הן רק חלק מהאתגרים שצצים לאחר היציאה לדרך, וההכנות המקדימות מחייבות השקעה גדולה בזמן ובמשאבים. אז מהם הטיפים שיעזרו לכם לעבור את התהליך בהצלחה? מה אתם חייבים לדעת?

אירחנו באולפן וואלה! NEWS את עו"ד ירון איילון, המתמחה בייעוץ וטיפול משפטי בתחום המקרקעין; זאב ריבקין, הבעלים של חברת ש.ז.ר ניהול והנדסה; אשר אביב מחברת אביב פרגולות, ואלעד גרגיר, מייסד arcdb ומומחה לשיווק ודיגיטל בענף הבנייה.

"שלב תיאום התכנון וההבנה של התכניות, עוד בטרם כניסה לביצוע, הוא ההבדל בין הצלחה לכישלון בפרויקט בנייה", אומר גרגיר. טופס 4 הוא למעשה אישור אכלוס שמאפשר לחבר את המבנה לחשמל לאנשים להתגורר בו. ללא טופס 4 הקבלן נכנס למצב בעייתי מול הדיירים והיזמים.

"צריך מנהל פרויקט מאוד חזק, שיודע מה הוא עושה, מכיר את הנושא התכנוני ומקדם אותו" מבהיר ריבקין מחברת ש.ז.ר הנדסה מהו התנאי הראשון להצלחה, "טיפ נוסף ליזמים הוא לבצע תכנון מושלם. התכנון צריך להיות סגור מכל הכיוונים. נושא נוסף - להגיב לשינויים. אם היזם יודע שיש שינויים עליו לבצע את העדכונים מבחינת טופס 4 כמה שיותר מהר. אנחנו בש.ז.ר הנדסה עוברים עם הקבלנים והיזמים את כל התהליך. אנחנו מתמחים בכל נושא הרישוי - בנייה וקידום היתרי בנייה וטופס 4 וקבלת תעודות גמר".

מנהל פרויקט נדל"ן. ShutterStock
תכנון נכון הוא המפתח להצלחה וימנע כישלון/ShutterStock

חלק חשוב בתכנון כל מבנה, בי אם מדובר בבניין מגורים, בניין משרדים או מרכז מסחרי, הוא הנגשתו לכלל האוכלוסייה. זהו השלב שבו לתכנון נכון תהיה השפעה עצומה על המשך הדרך. "החוק והתקנות להנגשת אנשים עם מוגבלויות מחייב כל עסק וזה חלק מההתמחות שלנו", אומר עו"ד איילון, "בכל מה שקשור בהסכם רכישה, מכירה, תמ"א 38 והנגשה או ייעוץ לעסקים ואנשים פרטים בנושא הנגשה לאנשים עם מוגבלויות".

חשיבות התכנון באה לידי ביטוי גם בעיצוב הבית והחוץ שלו. "שילוב איש מקצוע כמוני בשלב התכנון מקצרת תהליכים בשלב מתקדם יותר", אומרת אשר אביבי מחברת "אביב פרגולות", "בין אם מדובר בהכנות לחשמל, תאורה, מאווררים, מערכות שמע, וילונות חשמליים. אני עוזר ללקוחות להבין מה צריך כדי שההתקנה תהיה קלה ואסתטית, בין אם מדובר בפרגולה או דק".

תכנון נכון הוא המפתח להצלחה בפרויקט בנייה, והמפתח להצלחה בענף הבנייה הוא בניית מיתוג נכון לעסק, יצירת רשת קשרים עם בעלי מקצוע טובים ואמינים.

"מיתוג זו מילה גדולה, אבל אם נפרוט אותה למספר פעולות פשוטות מהר מאוד נבין שכל אחד ואחת יכול להפוך להיות 'מומחה בתחומו', בעזרת מקצועיות והתמדה לצד פעולות שיווק קלות ליישום אפשר לראות שיפור בתוצאות העסקיות", מסביר גרגיר, מייסד arcdb ומומחה לשיווק ודיגיטל בענף הבנייה. "המיתוג מתחיל ברשת - בעבודה נכונה ומדויקת שבה העסק מקבל את המעטפת השיווקית שלו. אצלנו ב-arcdb אנחנו מעניקים ללקוחות מעטפת 360 לעסק. זה מתחיל בשיווק ממוקד קהל יעד, פיתוח עסקי - הבנת צרכים מלאה, ולבסוף גם הזדמנויות עסקיות - שילוב בין העולם הדיגיטלי המתקדם לצד חיבוריים עסקיים ממוקדים.

"בעיני מקצועיות היא ערך עליון", מסכם גרגיר, "אנחנו אוהבים לעבוד עם אנשים שהםexpert בתחומם ובעזרת אריזה שיווקית חכמה ומדויקת אנחנו עוזרים לעסקים לייצר DNA מנצח לעסק שלהם. אין תחליף להון האנושי, אין תחליף להבנת הצרכים של הלקוח, לקשר איתו, וכשיודעים זאת אפשר לתפור לו את חבילת השירותים שטובה לו. "תשקיעו בנכנס המרכזי של העסק - שזה אתם. תלמדו תחכימו, תנסו דברים חדשים, ובעיקר אל תישארו מאחור בצד הטכנולוגי כי הקהל שם. כל עסק צריך להיות נוכח בדיגיטל וזוהי הזירה המרכזית".

sheen-shitof

עוד באותו נושא

העסק מחובר לנדל"ן ועיצוב? האתר שאתם חייבים להיות חלק ממנו

בשיתוף ARCDB
בשיתוף ARCDB, בשיתוף ARCDB

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully