וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העסק מחובר לנדל"ן ועיצוב? האתר שאתם חייבים להיות חלק ממנו

בשיתוף ARCDB, בשיתוף ARCDB

15.4.2019 / 7:19

אם היו אומרים לכם שישנה פלטפורמה שתחסוך לכם בעלויות שיווק, החזקת אתר אינטרנט, תעזור לכם ליצור Networking ותעניק לכם ליווי עסקי ודיגיטלי, הייתם אומרים לה לא? כנראה שלא. הכירו את האתר שמייצר הזדמנויות עסקיות ללא הפסקה לכל בעל עסק מתחום העיצוב והבנייה

יח"צ - חד פעמי

ניהול עסק הוא עניין מורכב ולא מדובר רק בעסקים גדולים, אלא גם בחברות קטנות ובינוניות. ישנם אין ספור פרמטרים שבעל העסק חייב לטפל בהם - מגיוס והכשרת עובדים ועד לחשבונות ומימוש תכנית אסטרטגית לקידום העסק. חובה להיות עם האצבע על הדופק, להכיר את המתחרים, ליצור שיתופי פעולה, לשלוט בחידושים הטכנולוגיים ולשווק את העסק נכון.

כיום הטכנולוגיה מאפשרת לכל עסק שתחום פעילותו היא נדל"ן, שיפוץ, בנייה ועיצוב פלטפורמה שנותנת פתרון 360 מעלות לגבי היבטים רבים. ARCDB, הפלטפורמה הטכנולוגית עסקית הגדולה בישראל לענף העיצוב והבנייה, חוגגת שנת פעילות שלישית, ודובר למעשה באתר אינטרנט מתקדם עם כלי ניהול ייחודי למעצבים, אדריכלים וקבלנים.

מדובר למעשה בחממה עסקית טכנולוגית שיוצרת קהילה. נמנים עליה כיום מעל אלף אנשי מקצוע מרחבי ישראל, שדרכה יוצרים נטוורקינג ושיתופי פעולה. הייחודיות של ARCDB מתמקדת בטכנולוגיה מתקדמת שמחברת בין בעלי עסקים לשיתופי פעולה נבחרים. בשנת 2018, לדוגמה, היו עסקאות בשווי 115 מיליון שקלים דרך הפלטפורמה ושיתופי הפעולה בין החברים.

ברוכים הבאים לקהילה העסקית הכי חשובה מבחינתכם

הפלטפורמה מותאמת לדסקטופ ולמובייל ומאפשרת לגולשים בה לאתר וליצור קשר עם בעלי המקצוע הטובים ביותר בתחומם, בצורה הקלה והפשוטה ביותר. מבצעים חיפוש מהיר לפי הקטגוריות השונות דוגמת אדריכלות, אדריכלות נוף, עיצוב פנים, ניהול ופיקוח בנייה, קבלנים, יועצים וספקים נבחרים, או דרך חיפוש ישיר שיוביל אתכם לאיש המקצוע אותו תרצו לאתר.

ברגע שתבחרו בבעל המקצוע הרלוונטי אליכם תגיעו לעמוד אודות המתאר את הניסיון שצבר, תוכלו לבחון את תיק העבודות שלו, פרויקטים שלקח בהם חלק, וכן לצפות בסרטונים וכתבות שנעשו עליו באמצעי המדיה השונים. כמו כן תוכלו להבחין בדירוגים שלו, בהמלצות, בחוות דעת מקצועיות ובכמות העוקבים שצבר. אם תרצו ליצור איתו קשר, סרגל האייקונים שבעמוד האישי שלו יאפשר לכם לשלוח לו מייל, הודעה בפייסבוק, להתחבר אליו בגוגל פלוס ואפילו לשלוח לו וואטסאפ אישי.

לאחרונה השיק אתר ARCDB שני אתרים חדשים ומתקדמים, האחד לתכנון ועיצוב חללים מסחריים בשם arcdbiz והשני היא, כאמור, arcademy, בית הספר ללימודי עיצוב פנים בשיטה מהפכנית, שמשלבת את הבוגרים למעגל העבודה בתעשייה.

ברגע שתבחרו בבעל המקצוע הרלוונטי אליכם תגיעו לעמוד אודות המתאר את הניסיון שצבר, תוכלו לבחון את תיק העבודות שלו, פרויקטים שלקח בהם חלק, וכן לצפות בסרטונים וכתבות שנעשו עליו באמצעי המדיה השונים. כמו כן תוכלו להבחין בדירוגים שלו, בהמלצות, בחוות דעת מקצועיות ובכמות העוקבים שצבר. אם תרצו ליצור איתו קשר, סרגל האייקונים שבעמוד האישי שלו יאפשר לכם לשלוח לו מייל, הודעה בפייסבוק, להתחבר אליו בגוגל פלוס ואפילו לשלוח לו וואטסאפ אישי.

מעצבות פנים בחברות שונות שהן חלק מפלטפורמת arcdb. מיכה בננו,
כיום הטכנולוגיה מאפשרת לכל עסק שתחום פעילותו היא נדל"ן, שיפוץ, בנייה ועיצוב פלטפורמה שנותנת פתרון 360 מעלות לגבי היבטים רבים. מעצבות פנים בחברות שמחוברות ל-ARCDB/מיכה בננו

היתרונות שמהם נהנים העסקים - קהילה וטכנולוגיה יוצרים שילוב מנצח

כיום אתרי האינטרנט הם הפנים של כל בית עסק. זהו המקום הראשון שבו הלקוחות הפוטנציאליים מתרשמים ממה שיש לחברה או בעל המקצוע להציע. הפלטפורמה של ARCDB מציעה חיסכון אדיר בעלויות שיווק, מכיוון שלקוחות שחברים בקהילה המקצועית הזו חוסכים כסף בקידום ממומן דרך גוגל או פייסבוק - הם נהנים מקידום מאסיבי דרך הפלטפורמה ומחשיפה מדהימה מול בונים ומשפצים. מכיוון שהם חברים בפלטפורמה, אין צורך להחזיק אתר אינטרנט לבד - הם מקבלים מיני אתר בזירת העסקים ARCDB.

בנוסף, מפגשי Networking על בסיס קבוע עם קולגות מהתעשייה ייצרו עשרות שיתופי פעולה בחודש. ישנם בין 8 ל-12 מפגשים חודשים שמסייעים לבעלי העסקים ליצור מעגלי עסקאות ושיתופי פעולה נרחבים.

חברי ARCDB נהנים מליווי עסקי - סדנאות שיווק ומכירה עם התמחות לענף הבניה על ידי מיטב המומחים מדי חודש, על מנת לשפר את התוצאות של העסק. ישנו גם ליווי דיגיטלי באמצעות סדנאות קידום ליצירת מקסימום חשיפה במדיות הדיגיטליות. שירות נוסף הוא השבחה מקצועית על ידי חשיפה לחומרים חדשים, ספקים נבחרים, טרדנים עיצוביים ע"ב מול מיטב הספקים בתחום

יתרון נוסף שיש לפלטפורמה הוא היכולת לדבר עם נציג מטעמה שידע להתאים לכם את בעל המקצוע המתאים ביותר. הייעוץ החינמי והיצע בעלי המקצוע הגדול יכולים לעשות את העבודה עבור מי שעושה את צעדיו הראשונים בעולם השיפוצים, ומחפש את ההכוונה הראשונית הזו.

"עולם השיווק של העסקים הקטנים והבינוניים נהיה מורכב יותר ויקר יותר", אומר מייסד הפלטפורמה ומנכ"ל ARCDB אלעד גרגיר, "אנחנו פרצנו דרך והובלנו לשינוי אדיר במאות עסקים קטנים מבחינת התפיסה השיווקית של העסק שלהם. הכנסנו מאות לקוחות מענף הבנייה לתהליך העצמה עסקית - כל עסק מקבל הכוונה וטיפול מדויק בצרכים שלו, שיווק מכירות ודיגיטל במקום אחד. זה יתרון אדיר לעסק קטן שחוסך אלפי שקלים בשנה על שיווק".

אירוע ARCDB. מיכה בננו,
"דרך והובלנו לשינוי אדיר במאות עסקים קטנים מבחינת התפיסה השיווקית של העסק שלהם". אירוע של ARCDB/מיכה בננו

כיום דרך הפלטפורמה מקבלים עסקים קטנים ובינונים שירותים שקיימים היום רק בחברות הגדולות במשק בתחום השיווק האימון והמכירות. "אנחנו מדברים על פריצת דרך שיווקית שלא היתה קיימת עד כה", מוסיף גרגיר, "השילוב בין הטכנולוגיה המתקדמת שלנו לפעילות הקהילה העסקית, מחבר את הלקוחות למגוון רחב של הזדמנויות עסקיות ונותן להם חממה שלא קיימת כיום. בצד הדיגיטלי יצרנו חשיפה אדירה מול בונים ומשפצים פוטנציאלים, שנחשפים לחברים הרשומים ומייצרים הזדמנויות עסקיות רבות, והיתרון הגדול ברמת שיתופי הפעולה המקצועיים בין חברי הקהילה שמובילים עסקאות גדולים ומשלבים האחד את השני בפרויקטים נבחרים".

בונים בית? משפצים דירה? בואו לפגוש את מיטב האדריכלים ומעצבי הפנים בישראל

בשיתוף ARCDB, בשיתוף ARCDB

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully