וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטכנולוגיה המדהימה שמאפשרת לשוטט בבית עוד לפני שנבנה

בשיתוף ARCDB, בשיתוף ARCDB

10.3.2019 / 13:52

"לא קונים יותר על הנייר", אומר איציק כהן, מנכ"ל חברת הדמה, המחברת שפה משותפת בין טכנולוגיה לבין שיווק נדל"ן ופרויקטים. מה זה אומר? הכירו את ה-VR שנכנס לעולם האדריכלות ומאפשר סיור וירטואלי בנכס, הרבה לפני שנבנה ועוצב במציאות

הדמיה של חברת הדמה. חברת הדמה,
"עם סיור וירטואלי מוחשי חוסכים זמן על הצגת הדירה". הדמיה של דירה/חברת הדמה

עולם ההדמיות העכשווי עולה על כל דמיון. אם בעבר יזמים חיפשו דרכים מקוריות ויצירתיות לשיווק פרויקטים ודיירים לא ידעו איזה נכס הם בדיוק קונים ונאלצו להפעיל את הדמיון, הרי שהיום אפשר בעזרת טכנולוגיות מתקדמות לצאת לסיור וירטואלי ריאליסטי יותר מתמיד ולחוות את סביבת המגורים ואיכות החיים עוד לפני שהמבנה בכלל נבנה.

איציק כהן, מנכ"ל חברת הדמה המחברת שפה משותפת בין טכנולוגיה לבין שיווק נדל"ן ופרויקטים, מספר שהחברה, יחד עם צוות טכנולוגי, פיתחה מוצר ייחודי ומתקדם היוצר הדמיה דרך VR - מציאות מדומה, המאפשרת לשוטט בנכס חופשי והחוויה הנה ריאליסטית. הכול על פי תכניות ומפרטי אדריכלות מקוריים. "לא קונים יותר על הנייר", כל מתעניין פוטנציאלי מתחבר לנכס אשר אותו הוא רואה דרך טכנולוגית ה-VR, לא תתיר לו מקום עוד לדמיין - מדמיון למציאות.

הדמיה של חברת הדמה. חברת הדמה,
הלקוח יכול להיכנס לתוך המציאות המדומה ולסייר באמצעות המקלדת, עכבר או ג'ויסטיק ברחבי הבית/חברת הדמה

"מציאות מדומה הוא מיזם אינטראקטיבי שהופך כל חזון למציאות", אומר כהן. "אנחנו למעשה מתכננים עם היזם והאדריכל על פי תכניות אדריכלות קיימות את הפרויקט העתידי . לאחר פיתוח המודל הראשוני ניתן להמחיש את הפרויקט ליזם והאדריכל ועל פי זה בהתאם לבצע את השינויים הרצויים אם בכלל. שינויים אשר חוסכים זמן ולא מעט משאבים כספיים".

"שימוש בכלי הטכנולוגי מהווה המחשה שקופה ללקוח מצילומי רחפן, שנשתלים כתמונות פנורמה ומכניסים את הנוף לתוך הבית וממחישים את הסביבה הטבעית ומהגובה הריאלי ועד ממדי החלל, מגוון סוגי ריצוף לבחירה , הקירות והצבת הרהיטים. הלקוח יכול להיכנס לתוך המציאות המדומה ולסייר באמצעות המקלדת, עכבר או ג'ויסטיק ברחבי הבית".

sheen-shitof

עוד באותו נושא

גג שכולו חלום: הפנטהאוז הכי כפרי ברמת גן

בשיתוף אתר ARCDB
הדמיה של חברת הדמה. חברת הדמה,
"שליטה מלאה והמחשה ויזואלית אמתית מהנוף ועד סוד האריח"/חברת הדמה

כהן מסביר שהמציאות המדומה שוברת חסמים פסיכולוגיים ומאפשרת ללקוחות להתחבר לפרויקט בצורה רגשית ועמוקה. "ברגע שהלקוח רואה את הנכס ומה בדיוק הוא מקבל קל לו לגבש החלטה ולבצע עסקה. הוא משוטט עצמאית בנכס בחוויה כל כך ריאליסטית וויזואלית שאין מקום לטעויות".
לדבריו, שימוש בכלי הטכנולוגי מאפשר לשווק את הנכס העתידי עוד לפני שלב הבנייה וחושף קהל לקוחות גדול יותר, מייעל ומקצר את זמן שיווק הפרויקט והרווחיות באופן משמעותי.

"הפלטפורמה כבר אומצה על ידי יזמים כמו קבוצת 'האחים בוסקילה', שהשתמשו בה באמצעותנו בשיווק פרויקט נחשק באילת. היא מייצגת חוויית מגורים ייחודית כאשר למתעניין יש שליטה מלאה והמחשה ויזואלית אמתית מהנוף ועד סוג האריח, המחשת פנים הבית מיקום האמבטיה, המטבח וכו'. הפרספקטיבה היא רחבה ונכנסת גם לפרטים הקטנים שעושים הבדל גדול וניתן באמצעותה לשקף את שינויי התאורה בין יום לחושך ועד הצללת המרחב ואיך ייראה הבית במצבים שונים ובעיצובים מגוונים".

הדמיה של חברת הדמה. חברת הדמה,
עולם ההדמיות הוא העתיד והעתיד כבר כאן/חברת הדמה

חברת הדמה והדמיות ה-VR מציעות למתווכים ולבעלי דירות יד שנייה גם סיור וירטואלי מתקדם, המצויד בפיצ'רים הממחישים את הדירה מתוך השטח. "כלומר עם סיור וירטואלי מוחשי חוסכים זמן על הצגת הדירה, הם יכולים לשלוח קישור עבור הנכס של המתעניין הפועל מכל סמארטפון" - סיור לפני ביקור. הלקוח הפוטנציאלי מתרשם מהנכס בלי שהוא בכלל יבקר בו פיזית. בדרך זו גם הלקוח חוסך זמן וממוקד יותר והשיווק הופך ליעיל ,ממוקד וחוסך טרחה מיותרת וכסף".

כהן סבור שעולם ההדמיות בשל להדמיות מסוג VR ושזה העתיד והוא כבר כאן הן בפרויקטים למגורים והן בקידום ושיווק פרויקטים מסחריים כמו מרכזי קניות ובתי מלון. "אנשים לא רוצים לקנות חתול בשק, הם רוצים לראות בדיוק לקראת איזו עסקה הם נכנסים על אחת כמה וכמה כשהעסקאות יקרות, מורכבות וייקח זמן עד שיהיו מוכנות והמציאות המדומה עושה הבדל גדול בהצגת הנכס".

לעבודות נוספות של חברת הדמה

בשיתוף ARCDB, בשיתוף ARCDB

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully