וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גג שכולו חלום: הפנטהאוז הכי כפרי ברמת גן

בשיתוף אתר ARCDB, בשיתוף אתר ARCDB

21.1.2019 / 12:49

גג בשטח 100 מ"ר עם ג'קוזי ועצי פרי, מטבח רחב ידיים, סלון עם קמין, חשמל חכם ונוחות מקסימלית. שי לוי, קבלן בניין עצמאי זה 20 שנה, הוביל פרויקטים רבים, וכשבנה את ביתו מימש את חלומו: פנטהאוז משפחתי חדש שהוא "כפר" קטן בקומה השביעית של בניין בלב רמת גן

פרויקט בנייה של שי לוי. אבישי פינקלשטיין,
פרויקט בנייה של שי לוי/אבישי פינקלשטיין

החיים בעיר שונים לחלוטין מאלה בכפר או במושב, וכמובן שלכל מקום יש את היתרונות והחסרונות שלו. שי לוי, קבלן בניין עצמאי והנדסאי מוסמך כמנהל עבודה מאז שנת 1999, הצליח לשלב בפרויקט אחד את הטוב מכול העולמות שיש לעיר ולכפר להציע. לוי הוביל וניהל עשרות פרויקטים, כשבין לקוחותיו אנשים פרטיים ומוסדות ציבורים כגון חברת החשמל, רשויות מקומיות, חברת עמידר , רשת משען ועוד, אבל הפרויקט הזה היה שונה מכולם, כי לוי בנה את הבית שלו ושל משפחתו - פנטהאוז רחב ידיים וחדש עם גג בשטח של כ-100 מ"ר, שבו שפע של עצים וצמחים המעניקים אווירה כפרית בלב העיר.

מדובר בפרויקט תמ"א 38 של חיזוק ותוספת קומה וחצי לבניין בשכונת מרום נווה ברמת גן. "גרנו ממול וקניתי את הדירה על הנייר", אומר לוי, נשוי ואב לארבעה, "ליוויתי את הבנייה כשנתיים וחצי והענקתי ייעוץ מקצועי, כשהגיעו לקומה שלי התחלתי את התכנון והביצוע של בית חלומותיי. היה לי חופש פעולה לתכנן, לעצב ולבצע את כל עבודות הגמר בדירה כראות עיניי. שם הבאתי לידי ביטוי את כל הניסיון שצברתי במהלך השנים, זה הפרויקט הכי קרוב ללבי, כי כאן אני ומשפחתי גרים ורציתי שהבית יהיה נוח, פונקציונאלי ומעוצב בסגנון מודרני שאליו אני מתחבר יותר. מימשתי בו את הפנטזיות האדריכליות שלי בעזרת הניסיון והיצירתיות שרכשתי במשך השנים".

לוי ומשפחתו חיים ב"כפר" בקומה השביעית בבניין בלב רמת גן. "התלבטנו אם לקנות בית פרטי ולא רצינו לעזוב את שכונת מרום נווה אותה אנחנו אוהבים, כך שהפנטהאוז הזה היה האופציה הכי טובה מבחינתנו לשלב בין עיר לכפר".

פרויקט בנייה שי לוי. אבישי פינקלשטיין,
פרויקט בנייה שי לוי/אבישי פינקלשטיין

שם החברה של לוי הוא "שיטל בנייה, שיפוצים ויזמות נדל"ן" והוא למעשה שילוב שין שמו ושם אשתו טלי עוד בטרם נישאו. "כבר כשהיינו חברים ידעתי שהיא תהיה אשתי בעתיד", הוא מספר בחיוך, "הצוות שלי מונה מנהל עבודה מוסמך, מהנדס בניין נוסף, מזכירה וצוות של כעשרה עובדים קבועים וקבלני משנה. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלאה עם קשת רחבה של מעצבים אדריכלים ומפקחי בנייה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

"היזם נתן לי חופש פעולה לתכנן את הבית עוד בשלב עבודות השלד", מספר לוי, "שינינו פתחים חיצוניים, מיקום של מחיצות, יכולתי לתכנן ולבצע את מערכות החשמל, טלוויזיה במעגל סגור חשמל חכם , אזעקות, אודיאו וידאו ומיזוג אוויר".

פרויקט בנייה שי לוי. אבישי פינקלשטיין,
פרויקט בנייה שי לוי/אבישי פינקלשטיין

"נעזרתי במעצבת הפנים לינדה שאשא. היא מאוד מקצועית וביצעתי איתה מספר פרויקטים בעבר. אני מאמין גדול בשיתופי פעולה עם אדריכלים ומעצבים, אני חושב שחשוב לעבוד יחד מעצב או מעצבת שימקסמו את הטיפול בנכס ויביאו אותו לביטוי אופטימלי. לפעמים אני נתקל בחוסר מודעות מצד לקוחות, שלא מייחסים חשיבות יתר לעבודה התכנונית המקדימה לפני שמתחילים את שלב הביצוע. מי שמתכנן נכון חוסך לעצמו הרבה אי הבנות, טעויות וחריגות בתקציב בהמשך".

"החזון שלי היה מטבח מאובזר ופונקציונאלי, רחב ונוח. מכיוון שאני חובב בישול מושבע, בלב המטבח ישנו אי גדול מאוד שבו המשפחה יושבת לאכול. מתוך המטבח כשיושבים קפה בבוקר נשקפת גינת גג בשטח 100 מ"ר עם מטבח חיצוני עם מנגל, מעשנה, טאבון, מקרר, כירת גז, מכונת קרח ועוד.

פרויקט בנייה של שי לוי. אבישי פינקלשטיין,
פרויקט בנייה של שי לוי/אבישי פינקלשטיין

"גינת גג מכניסה את הצמחייה אל תוך הבית ואדריכל הנוף גולן כהן מריץ' גני יוקרה עיצב אותה לפי קונספט ייחודי, שמשלב בה פינות בילוי ובפנאי הכוללות ג'קוזי ובריכת דגים, ואזורים שבהם עצי פרי ועציצים עם עשבי תיבול".

פרויקט בנייה של שי לוי. אבישי פינקלשטיין,
פרויקט בנייה של שי לוי/אבישי פינקלשטיין

בסלון יש קמין ומערכת אודיו-וידאו עם מסך מקרן. כל הבית מרושת בחשמל חכם ולכל בני הבית יש שליטה על מזגנים, פתיחת חלונות ותריסים, כולל תסריטים שונים. יש לנו ארבעה בנים, לכל אחד מהם חדר משלו ולנו יש חדר הורים, שממנו יוצאת מרפסת נוספת בשטח 27 מ"ר".

"הריצוף שבחרנו בחללים המרכזיים הוא של גרניט פורצלן 120 ס"מ על 120 ס"מ בצבע אפור כהה, כיוון שיש הרבה אור שחודר לבית, כך שאפשר להרשות לעצמנו ריצוף, שמזכיר בטון - עיצוב מודרני שאני מאוד אוהב".

פרויקט בנייה שי לוי. אבישי פינקלשטיין,
פרויקט בנייה שי לוי/אבישי פינקלשטיין

"כל הבית עוצב בקו מודרני. המטבח לבן מבריק, גופי תאורה שקועים, פסי תאורת לד, בחדר אמבטיה הכללי חיפוי אריחים דמוי פרקט וברזים שחורים. יש שני סקיילייטים חשמליים, במסדרון ובחדר האמבטיה, חלונות שנפתחים בלחיצת כפתור מהסמארטפון ומכניסים אור ואוויר לתוך הבית".

"אני מאמין שהעבודה שלי היא שליחות אמיתית - לשפץ בתים ומקומות עבודה לאנשים שחיים או עובדים בהם, תוך עמידה בלוחות זמנים, עבודה איכותית, שירות טוב ואישי, קצר ככל האפשר, תוך שקיפות מלאה מול הלקוח, כי טובת הלקוח היא זו שבראש ובראשונה לנגד עיניי".

לפרויקטים נוספים של שיטל בנייה שיפוצים ויזמות בע"מ

בשיתוף אתר ARCDB, בשיתוף אתר ARCDB

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully