וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאהבנו בדירתם השכורה של מאורסים טריים ביפו

27.12.2018 / 11:47

מראה צעיר ומודרני, אנרגיות גבוהות וציור מקורי בהשראת ספר הילדים "הבית של יעל": כך נראית דירתם היפואית של יועצת זוגית וסו-שף, שהפכו חלל שכור לבית שהייתם שמחים להתארח בו. עד אז, תסתפקו בהצצה פנימה

דירת 60 מ"ר ביפו. ראובן קסטרו
60 מ"ר של עיצוב מודרני ואנרגיות גבוהות. מבט לסלון/ראובן קסטרו

לאן הגענו
רחוב שדרות ירושלים ביפו, לדירת 3 חדרים, בגודל 60 מ"ר.

כאן גרים
יעל להב (29) ומתן אזולאי (28), בני זוג ומאורסים טריים. הם הכירו לפני שנה וחצי בין חיציו הוירטואליים של "אוקי קופיד" וכבר בדייט הראשון האנרגיות היו בשמיים. מחוזות גבוהים מוכרים ליעל מעבודתה כדיילת אוויר ב"אלעל", עיסוק שמלווה אותה בשנים האחרונות, במקביל ללימודי תואר שני בייעוץ משפחתי. בינואר היא צפויה לפתוח קליניקה משלה לייעוץ זוגי עבור זוגות צעירים. "מבחינתי זה מאתגר כי למרות נתונים כמו אחוזי גירושים גבוהים שמאפיינים את שנות הנישואים הראשונות, זו אוכלוסייה שלא ממהרת לפנות לייעוץ זוגי וזה כן תחום שראוי שיעלה למודעות". בזמן שהיא מייעצת לזוגות, מתן מטפח מערכת יחסים ארוכה ואוהבת עם עולם הקולינאריה וכיום הוא סו-שף במסעדת OCD היפואית. כשהוא חוזר הביתה מהמסעדה בשעות מאוחרות, הוא ממשיך לבשל ויחד נהנים השניים מישיבות ליליות הכוללות שיחות נפש ואוכל משובח.

דירת 60 מ"ר ביפו. ראובן קסטרו
חלק מהריהוט הגיע עם הדירה ואת השאר השלימו הדיירים/ראובן קסטרו

יגעת ומצאת
חצי שנה אחרי שהכירו החליטו יעל ומתן לאחד כתובות ולעבור מדירות שותפים לדירתם הזוגית הראשונה. למזלם נחסך מהם חיפוש מפרך והדירה הראשונה שמתן ראה ענתה על הקריטריונים המבוקשים: חלל נעים ומזמין, עם חדר נוסף שיאפשר קליניקה ביתית. "אני הייתי אז בחו"ל ומתן הלך בעצמו לדירה, התאהב וסגר באותו רגע", יעל מחייכת. "סמכתי עליו בעיניים עצומות, אנחנו משדרים על אותו גל".

הום סטיילינג
מכיוון שהדירה עתידה לשמש בקרוב את יעל גם לצרכי עבודה, היה חשוב לבני הזוג למצוא סביבת מגורים מזמינה, שהמעטפת הבסיסית שלה נראית טוב. "נכנסו לכאן מיד אחרי שיפוץ, חלק מהריהוט כבר היה כאן, כמו הספה בסלון למשל. התחברנו לגמרי למראה ולאנרגיה". כדי להמשיך את הקו המודרני והצעיר שהתוותה המעטפת, בחרו השניים שולחן בר שהוזמן לפי מידות ושידכו לו כיסאות קטיפתיים שמקפיצים את האווירה. "זה מוקד הבית מבחינתנו, אנחנו מבלים כאן הרבה ואוהבים לארח". כיאה לדירת סו-שף, אירוח אצל הזוג כולל שפע של אוכל משובח שנעשה במטבח הסמוך. "שיקול מרכזי בבחירת הדירה היה מטבח שיהיו בו שטחי עבודה נוחים והרבה מקום לאחסון", מתן מסביר. תאורת ספוטים, מרחב נוח לעבודה, נוף יפואי שנשקף מהחלונות וצילום של מנה מעשה ידיו להשראה, יוצרים עבורו ממלכה קולינארית ביתית.

עוד באותו נושא

משאירה טעם של עוד: שכורה ומעוצבת של שף מארח ביפו

לכתבה המלאה
דירת 60 מ"ר ביפו. ראובן קסטרו
מוקד הבית: בר שהוזמן לפי מידות וכיסאות קטיפתיים/ראובן קסטרו

את המראה המודרני והנקי של הבית, מאזנים גם פריטים בעלי נוכחות נוסטלגית. כך למשל בסלון כמזנון טלוויזיה משמשת שידת וינטג' ולצדה ספסל דמוי מזוודה המאפשר מקום ישיבה נוסף, כמו גם אחסון. בגזרת הפריטים המשלימים נבחרו אובייקטים שבני הזוג החליטו עליהם ביחד. "מי שמצלחת בכישרון על בסיס יומיומי, טוב גם באסתטיקה של עיצוב הבית" יעל מצביעה בגאווה על בן זוגה. כוורת גיאומטרית עם מזכרות מטיולים משותפים מקשטת קיר אחד של הסלון ואת הקיר הנגדי מעטרת עבודת אמנות בהשראת ספר הילדים "הבית של יעל", רק כשהפעם לצד יעל מצויר גם מתן. "זה ציור שהזמנו מאמן צעיר ואנחנו מתים על מה שיצא. זה מכניס הרבה צבע ומאוד משקף אותנו".

דירת 60 מ"ר ביפו. ראובן קסטרו
המטבח הוא ממלכתו הבלעדית של מתן/ראובן קסטרו

בהמשך הדירה ממוקמת הקליניקה של יעל, שעוצבה עם הרבה מחשבה ואהבה. "זה חדר קטן אבל הרעיון היה לייצר חלל שלא ירגיש צפוף אלא חמים ואינטימי. הכל כאן מסודר כדי לאפשר לזוג הזדמנות לקרבה - החל מבחירת הספה ועד האופן שבו מסודרות הכריות". פרטי טקסטיל מושקעים, שילובי טקסטורות ומדבקת קיר שמסכמת את תורת הזוגיות לפי המטפלת, יוצרים את המרחב המזמין שביקשה לברוא. החלל הבא הוא חדר השינה של הזוג, שעוצב בקווים מינימליסטיים. "יש פה ארון קיר שחור שיצר מעט אתגר, ולכן החלטנו לאזן אותו עם גוונים בהירים ונעימים". שטיח סגלגל , מצעים תואמים ורהיטים לבנים, עושים את העבודה הנדרשת.

דירת 60 מ"ר ביפו. ראובן קסטרו
הקליניקה של יעל עוצבה מתוך מטרה ליצור מרחב טיפול נעים ואינטימי/ראובן קסטרו

מוציאים חוזה
שכ"ד- 6,000 שקלים בחודש. ארנונה- 365 שקלים לחודשיים. חשמל- 600 שקלים לחודשיים.

פאנלים
חלוקת התפקידים הביתית מתנהלת כך שיעל אחראית על תחזוקה שוטפת של ניקיון וסידור הבית ומתן תורם את חלקו בספונג'ות. "לפעמים אנחנו נעזרים במנקה, אבל לרוב מנקים בעצמנו".

דירת 60 מ"ר ביפו. ראובן קסטרו
הושקעה מחשבה גם בפרטים הקטנים. הקליניקה/ראובן קסטרו

דו"ח מקרר
את הלו"ז הקולינארי המשותף מכתיב מתן, שממשיך להשקיע בבישול גם כשהוא חוזר מהעבודה. מהמטבח שבדירה הוא מוציא מנות המבוססות בעיקר על דגים נאים ולא מזניח גם את תחום האפייה. במקרר הביתי הם מחזיקים באופן קבוע לבנה, שמנת ושוקולד מריר 85%.

עתידות
חוזה השכירות של הזוג נחתם לשנתיים, עם אופציה לשנתיים נוספות ומבחינתם ישמחו להישאר בדירה את כל 4 השנים המתוכננות. "לכשנחליט להתרחב, סביר להניח שנעזוב את תל אביב", הם אומרים. "היינו שמחים שהילדים שלנו ייחשפו להכל מהכל. הפנטזיה היא בית במושב באזור שרון".

חושבים שהדירה שלכם מתאימה למדור?
שגרו מייל לגילי אלעד gili_elad@hotmail.com

רוצים להציץ לעוד דירות שכורות ברחבי הארץ? כנסו לכאן

דירת 60 מ"ר ביפו. ראובן קסטרו
עוצב בקווים מינימליסטיים, מתוך מחשבה על פונקציונאליות ונוחות. חדר השינה/ראובן קסטרו
דירת 60 מ"ר ביפו. ראובן קסטרו
מבואת כניסה מלאת חיים מקבלת את פני המבקרים בבית/ראובן קסטרו
דירת 60 מ"ר ביפו. ראובן קסטרו
במרכז הסלון: ציור בהשראת סיפור הילדים "הבית של יעל"/ראובן קסטרו
דירת 60 מ"ר ביפו. ראובן קסטרו
חלונות גדולים שופכים פנימה תאורה טבעית/ראובן קסטרו
דירת 60 מ"ר ביפו. ראובן קסטרו
כך נראה חלקו העליון במקרר של השף הביתי/ראובן קסטרו
דירת 60 מ"ר ביפו. ראובן קסטרו
פריטים בעלי נוכחות נוסטלגית בסלון/ראובן קסטרו
דירת 60 מ"ר ביפו. ראובן קסטרו
חפצים דקורטיביים מטיולים בעולם/ראובן קסטרו
דירת 60 מ"ר ביפו. ראובן קסטרו
גוונים בהירים ונגיעות של זהב, בחדר השינה של הזוג/ראובן קסטרו
דירת 60 מ"ר ביפו. ראובן קסטרו
כשמטפלת זוגית וסו-שף נפגשים. יעל ומתן/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully