וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם זמרת אופרה שהפכה לאייקון: רנבי פותחת חנות פופ ארט במחווה לבית העיצוב פורנסטי

28.11.2018 / 9:53

המותג האיטלקי "פורנסטי" אשר מפורסם בכל העולם בזכות הדיוקן המפורסם של זמרת הסופרן האיטלקייה המעטרת אותם, חוגג 102 שנות היסטוריה של יצירתיות ועיצובים מרגשים. בחנות הפופ ארט שנפתחה כמחווה למותג בקניון רמת אביב תוכלו לפגוש את מוצריו מקרוב בשבועיים הקרובים

חנות פופ ארט - פורנסטי. יח"צ,
חנות פופ ארט של רנבי בקניון רמת אביב עושה מחווה לבית העיצוב פורנסטי/יח"צ

פיירו פורנסטי - צייר, פסל, מעצב פנים וחרט (1913 מילאנו, איטליה) - היה בין האמנים היצירתיים והמקוריים של המאה הקודמת. פורנסטי חתום על למעלה מ-11,000 יצירות שונות. במונחים של מגוון וייצור, נחשב פורנסטי לאחד הגדולים והמובילים של המאה ה- 20. את ראשית דרכו החל בשנת 1930 כאשר נרשם ללימודי ציור ב- "Brera Academy". למרות שגורש ממנה כעבור שנתיים בשל בעיות משמעת, נחשב לאחד מבניי דור הזהב של המעצבים האיטלקיים שביססו את מעמדה של איטליה כמרכז עיצוב גלובלי של אמצע המאה ה-20.

חנות פופ ארט - פורנסטי. יח"צ,
צלחות פרוסנטי - מהדורה מוגבלת בהשראת האופרה Don Giovanni. החל מ-800 ש"ח/יח"צ

הסגנון הייחודי שלו נבע מההצלחה לשלב בין אשליה לבין פרספקטיבות אדריכליות ומיצירת אוצר מילים חזותי רווי בדמויות וצבעוניות שהפכו למזוהות עמו, כשיצירותיו תמיד מלאות בהומור ושנינות.
פורנסטי אשר היה מושפע מהאדריכלות הקלאסית של יון ורומא, הציג בטריאלנה השישית של מילאנו (1935) וזכה לאהדה גדולה. בשנת 1942 הוזמן לצייר ציורי קיר בארמון המלך בפאדובה, בשנת 1950 עיטר את הקזינו של סאן רמו וב- 1952 היה בצוות מעצבי הפנים של אוניית הפאר "Andrea Doria".

לדברי בני מורן, מבעלי רנבי הייבואנית הבלעדית של מותג פורנסטי בישראל : " סגנונו הייחודי של פורנסטי כולל וריאציות אינסופיות לרעיונות ונושאים בסיסים שמשכו אותו. מספיק רעיון אחד שיספק לו השראה ליצירה. הנושאים הנפוצים ביותר אשר היוו לו מקור להשראה היו: השמש, קלפי המשחק, ליצנים, ידיים, ודיוקנאות עצמיים. אהבתו הגדולה של פורנסטי הייתה הפיכת חפצים יומיומיים לכדי עבודת אמנות".

עוד באותו נושא

הצצה נדירה: מאחורי הקלעים של בית העיצוב פורנסטי

לכתבה המלאה
חנות פופ ארט - פורנסטי. יח"צ,
חנות הפופ ארט תהיה פתוחה בין התאריכים 27/11-07/12/יח"צ

הדיוקן המפורסם ביותר שיצא תחת ידיו הוא פנייה של זמרת הסופרן האופראית לינה קוליארי Lina) Cavalieri). בעת שעלעל במגזין צרפתי מהמאה ה- 19, נחשף פורנסטי למראה פניה של זמרת האופרה שסקרנה אותו. פנייה המושלמות הפכו למקור השראה עבורו, ושימשו כמקור ליצירתם של למעלה מ- 400 יצירות.

סגנונו הייחודי של פורנסטי ידע עליות ומורדות. בשנות ה- 80 הפך סגנונו לפופולארי ביותר, בעיקר בזכות הפוסט מודרניסטים שהעריצו את הסגנון הייחודי שלו. בשנת 1983 מכר בית סותביס' אחת מיצירותיו בלמעלה מעשרים אלף דולר - סכום שהיה אז שיא לעבודה של מעצב חי. פיירו פורנסטי נפטר בשנת 1988 בבית החולים במילאנו במהלך טיפול פעוט.

מאז פטירתו ברנבאה פורנסטי, בנו של פיירו, מנציח את מורשת אביו על ידי ייצור והחייאה של עיצוביו השונים. הוא יוצר ומעצב בעצמו, ומשמש כלב היצירתי של החברה. מידי שנה משיק הבן עיצובים חדשים, ושמו הולך לפניו כמעצב יצירתי, רב תחומי וכישרוני.

חנות פופ ארט - פורנסטי. יח"צ,
מוצרי המותג המגוונים יוצעו ב-20% הנחה/יח"צ

בין התאריכים 27/11-07/12 תפתח RENBY חנות פופ ארט ייחודית בקניון רמת אביב, במחווה לבית פורנסטי. בין העיצובים שיוצגו בחנות, מופיעה גם הקולקציה המפורסמת שהוצגה במילאנו, מחווה לאופרה דון ג'ובאני, מיצירות המופת של מוצרט.

בחנות הקונספט יוצגו העיצובים הבולטים של בית העיצוב פרונסטי בהם חפצי נוי כמו כריות, נרות ריחניים פרטי ריהוט קטנים כמו מתקני עיתונים, שידות, שולחנות קפה, כסאות וכמובן כלי אוכל והגשה.

במהלך שבועיים אלו יוצעו כל העיצובים של בית העיצוב פרונסטי בחנות הפופ אפ בקניון וברנבי כיכר המדינה במחירים מיוחדים, ב- 20% הנחה.
לדוגמא - צלחת פורנסטי בשחור לבן תוצע במחיר 632 ש"ח במקום 790 ש"ח.
צלוחית (מאפרה, סבוניה) תוצע במחיר 562 ש"ח במקום 702 ש"ח

חנות פופ ארט - פורנסטי. יח"צ,
כאן תוכלו לפגוש מקרוב את מוצרי המותג שחוגג 102 שנה להווסדו/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully