וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם קיר זכוכית שחורה בסלון: פנטהאוז בחולון שריגש אותנו

בשיתוף ARCDB

9.11.2018 / 9:06

כשמתכננים נכון, התוצאות עולות על הציפיות: הפנטהאוז הישן הפך לחלל מרווח נוטף שיק מודרני, מבלי לוותר על תחושת החום הביתית. 130 מ"ר שהם התגשמות החלומות של הדיירים. הצצה פנימה

פנטהאוז בחולון. עידן גור,
גווני שחור לבן ואפור נבחרו כפלטת הצבעים המובילה/עידן גור

הדיירים: זוג + 2 ילדים
מיקום: חולון
שטח: 130 מ"ר
עיצוב פנים: חיה שעשוע

לא תמיד צריך לשבור קירות על מנת לחולל שינוי משמעותי בסביבת המגורים. חיה שעשוע עיצוב ואדריכלות פנים ליוותה משפחה, שרכשה פנטהאוז יד שנייה בחולון ובאמצעות תכנון מדויק התאימה את המרחב לצרכי הדיירים ולסגנון המבוקש.
"הדיירים ביקשו בפרויקט זה להקצות חדר לכל אחד מהילדים וליצור סוויטת הורים מפנקת. הקו הנבחר לבית היה עיצוב מודרני ואלגנטי, שלא ירגיש קר ומנוכר ופלטת גוונים דומיננטית של שחור ולבן. על מנת לא ליצור חדגוניות בחללים בצבעוניות מונוכרומטית, הוספתי נגיעות של עץ באמצעות פריטים שונים, משולחנות ועד חיפויים ואלה הכניסו חמימות וריככו את החלל".

פנטהאוז בחולון. עידן גור,
המעצבת בחרה לשלב פרטי עץ במיקומים שונים ברחבי הבית, על מנת לייצר תחושה של חום ביתי/עידן גור

השילוב בין השחור והלבן שפוגשים זה את זה במוקדים רבים בבית, מתחיל את דרכו במטבח - הוא מצטיין בניקיון עיצובי ושופע ארונות גבוהים למקסום האחסון. המטבח כולל גם אי ארוך שחור המשמש כדלפק אכילה ומוקף כיסאות בר מודרניים דמויי עור בשחור. בין המטבח לפינת האוכל יצרה המעצבת מזנון זכוכית דקורטיבי מרחף, עליו הוצבו לראווה בקבוקי היינות ואביזרי האירוח של בני הזוג.

הסלון מוקם בדרך שתאפשר צפייה נוחה בטלוויזיה ועם זאת, חשיפה לוויטרינות הגדולות. הוא מאופיין בקיר מרשים מזכוכית שחורה מבריקה בגודל עצום בו מוטבע מסך הטלוויזיה, כך שכשאר המסך כבוי המראה המתקבל הוא של קיר זכוכית בלבד. בצדדיו של קיר הזכוכית יצרה המעצבת נישות עץ מסוגננות. הריהוט הינו בגוון אפרפר אורבני, מבוסס על קטיפה עשירה. אחד הפריטים הבולטים בסלון הוא שולחן עץ אגוז אמריקאי מגולף באומנותיות, ששובר את המראה המודרני בטאץ' אותנטי יותר. להשלמת המראה, לקיר נבחר גוון דמוי בטון המתכתב עם האפור של הרהיטים ויוצר אפקט מעניין.

עוד באותו נושא

דירת הרווק הזו היא 140 מ"ר של שיק אורבני

לכתבה המלאה
פנטהאוז בחולון. עידן גור,
טקסטורות בסלון - שטיח עם איים צמריריים וכורסאות עם פטרן גאומטרי עדין/עידן גור

על מנת להעצים את התחושה האוורירית בחלל, בחרה המעצבת בהנמכות תקרה מגבס בהן הוטמעו גופי התאורה ומערכות מיזוג אוויר. ניתן להבחין בין הבדלי גבהים בין הסלון לפינת אוכל המסמלים הפרדה וויזואלית בין המתחמים השונים שחולקים חלל משותף. שימת דגש ניתנה לגופי התאורה - שילוב בין תאורת אווירה ובחירת גופים שיתאימו לקו העיצובי לבין תאורה טכנית למשטחי עבודה והארת החלל. אריחי הריצוף גרניט פורצלן דמויי השיש באזור הציבורי משלימים את המראה היוקרתי ומהווים רקע אלגנטי לבית.

פנטהאוז בחולון. עידן גור,
הנמכות התקרה יצרו בידול ויזואלי בין אזורי הסלון ופינת האוכל/עידן גור

בחדרי הרחצה של ההורים בולטים חיפויים דמוי שיש גדולים, מבריקים וכהים תוצרת חוץ ובחדר הרחצה של הילדים חיפויים תלת ממדיים - טקסטורות שמשדרגות את הנראות של החללים. סוויטת ההורים מתכתבת עם יתר חלקי הבית, בעזרת ארון בעל חיפוי של זכוכית שחורה מבריקה, כשבמרכז החדר ניצבת מיטה עם גב דמויי עור. רצפת הפרקט בחדר מכניסה אליו חמימות וקיר גב המיטה צבוע בטקסטורה מיוחדת, בגוון רך המתאים לאווירת חדר שינה.
"גם בלי שבירת קירות אפשר לעצב הבית מא' עד ת', באמצעות תכנון חדרי הרחצה מחדש, הרהיטים, גופי התאורה, הריצוף, המטבח וחומרי הגמר. התוצאה היא תחושה של חיים בבית חדש לגמרי".


בקרו בפרויקטים נוספים של מעצבת הפנים חיה שעשוע

פנטהאוז בחולון. עידן גור,
מודרני, נקי ומדויק - האי במטבח/עידן גור
פנטהאוז בחולון. עידן גור,
נישה עם מדפי זכוכית משמשת בר ביתי/עידן גור
פנטהאוז בחולון. עידן גור,
חיפוי הזכוכית של הארון בחדר השינה ממשיך את הקו העיצובי של הסלון/עידן גור
פנטהאוז בחולון. עידן גור,
מלבנים שחורים - התכתבות צורנית בין הארון לטלוויזיה/עידן גור
פנטהאוז בחולון. עידן גור,
גוף התאורה מהדהד את הגריד האורבני שנשקף מהחלון/עידן גור
פנטהאוז בחולון. עידן גור,
בחדר הרחצה של ההורים חיפוי שיש מקבל איזון קליל בדמות אריחים גיאומטריים/עידן גור
פנטהאוז בחולון. עידן גור,
שיש ועץ - מפגש חומרים אציליים/עידן גור
פנטהאוז בחולון. עידן גור,
הקו הצבעוני נשמר גם בחדר הרחצה השני, אך עם יותר משחקיות בפטרן האריחים/עידן גור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully