וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תה, קוקטיילים וטילדה סווינטון - במקום הצבעוני הזה בלונדון הייתם רוצים לבקר

5.11.2018 / 14:32

את שעת התה הזו גם המלכה היתה מאשרת: Teatulia היא חנות תה ההופכת לבר אחרי שעות החשיכה. עיצוב נועז השואף השראה מחוות גידול תה בבנגלדש, קוקטיילים צבעוניים וספרייה באוצרות סופרים ושחקנים מוכרים - זהו כנראה השילוש הקדוש

טיטוליה חנות תה ובר בלונדון. יח"צ,
את מקור ההשראה עבור הפלטה הצבעונית של החנות קיבלו המעצבים מהאזור בו גדל התה בבנגלדש/יח"צ

ראסל סייג 'סטודיוס הלונדוניים שאחראיים על עיצובן של מספר מסעדות הכי טרנדיות בעיר, יצרו את החלל העשיר של חנות התה - בר במרכז לונדון. "טיטוליה" משלבת בתוכו מהטוב של מספר עולמות ומגישה משקאות חמים במהלך היום וקוקטיילים אלכוהוליים מבוססי תה בלילה. ויש גם ספרייה שתוכנה נאצר על ידי לא אחרת מאשר טילדה סווינטון. שילוב מרהיב ללא ספק.

החנות המשולבת נמצאת באזור קניות מלא תיירים שמאכלס בוטיקים אופנתיים רבים, מסעדות וכמה מהתיאטראות היוקרתיים ביותר בלונדון.

טיטוליה חנות תה ובר בלונדון. יח"צ,
את מדפי הספרים מילאו בחירותיה האישיות של השחקנית טילדה סווינטון/יח"צ

סווינטון אצרה ומילאה ספריית מדפים מקיר לקיר באזור שעוצב כמו סלון מזמין, או כפי שהיא קוראות לו - "מדף הספרים החי". הספרייה היא בחירה מתחלפת של כותרים שיבחרו מדי חודש על ידי דמות יצירתית מוכרת אחרת מעולמות הקולנוע, המוזיקה והספרות.

זוהי החנות העצמאית הראשונה של מותג התה בעיר הבירה הבריטית, שעד כה מכרה את סחורתה ברשתות יוקרה כמו Harrods. כל המשקאות מבוססים על עלים שלוקטו בגן טטוליה (Tetulia Garden), אזור גידולי תה בצפון בנגלדש. שם הגן היה גם מקור ההשראה לשמו של המותג.

עוד באותו נושא

בעקבות חוקרת ארצות במאה ה-19: קולקציית טקסטיל נועזת חדשה

לכתבה המלאה
טיטוליה חנות תה ובר בלונדון. יח"צ,
פטרנים גרפיים צבעוניים מעטרים את הרצפה והקירות בחנות-בר/יח"צ

בנוסף, מיקומו של גן הגידול היווה גם את נקודת המוצא של הקונספט העיצובי של ראסל סייג 'סטודיו, כשהמעצבים החליטו לפתח את הפלטה הצבעונית והחומרית שלהם על סמך תמונות הנוף של טטוליה.
"ניסינו לערבב השפעות אלה עם חומרים מודרניים, מרקמים, וגימורים עכשוויים", סיפרו יוצרי הסטודיו.

צבע כחול עמוק הוחל על החצי התחתון של הקירות כמחווה לשמיים של האזור, בעוד פאנלים של עץ אלון עם בד יוטה הוצבו מאחורי הבר ומקומות נוספים בחנות, כאזכור לשקי הבד שמשמשים באופן מסורתי להובלת עלי התה.

חלל החנות שופע צבע ומרקמים. כך למשל, מספר כיסאות עור בצבע טורקיז ודובדבן שפוזרו בחלל החנות, מהדהדים את צבעי הבגדים של העובדים בגני טטוליה והבזקי צבע נוספים מסופקים על ידי צנצנות התה המוצגות בגלוי, אותן הלקוחות יכולים לרכוש. גם בר הטראצו המעוגל מביא עמו נגיעות של כתמים צהובים וירוקים גדולים.

טיטוליה חנות תה ובר בלונדון. יח"צ,
פאנלים עם בד יוטה מתוח על הקירות קורצים לבד המסורתי של שקי התה/יח"צ
טיטוליה חנות תה ובר בלונדון. יח"צ,
המעצבים בחרו בטראצו גס עבור המשטח של הבר/יח"צ
טיטוליה חנות תה ובר בלונדון. יח"צ,
"טיטוליה" - משלבת בין הטוב של מספר עולמות/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully