וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש עכבר במטבח: מעריצי דיסני לא יעמדו בפני מקרר המיקי מאוס הזה

27.9.2018 / 14:29

בדרך כלל כולנו מעדיפים לא לפגוש מכרסמים במטבח, אבל העכבר האהוב הזה הוא יוצא דופן. מהדורה מוגבלת של מקררי מיקי מאוס נוצרה במסגרת שת"פ ייחודי בין דיסני ל-Smeg האיטלקית וזה מקסים בדיוק כמו שזה נשמע

שת"פ דיסני סמג. apartmenttherapy,
מקרר מיקי מאוס במטבח - אי אפשר שלא לחייך/apartmenttherapy

את העכבר הזה דווקא כן תרצו לראות במטבח, ואם אתם נמנים עם חובבי דיסני - זהו יום המזל שלכם. שיתוף פעולה חדש של חברת דיסני העולמית עם יצרנית מוצרי חשמל איטלקית Smeg הוליד מקרר ייחודי עם רישום מקורי ענק של מיקי מאוס על גבי החזית. התזמון הוא לא מקרי - השנה חוגג העכבר המצויר האהוב יום הולדת 90.

מוצרי צרכנות הנושאים על גביהם את דמותו של מיקי מאוס הם לא דבר חדש, אולם המקרר הוא בהחלט עליית מדרגה. ישר עם השקתו הפך המקרר החדש למוצר אספנות, כשהכמות היחידות שיוצרו זהה לשנות המיקי - 90 בלבד.

שת"פ דיסני סמג. apartmenttherapy,
הפך מיידית למוצר אספנות - רק 90 יחידות נוצרו/apartmenttherapy

גוף המקרר עוצב בסגנון נוסטלגי ועם אחד כזה במטבח כנראה שאין מנוס מלחייך באופן קבוע - מיקי מאוס (שכנראה זומם על חתיכת גבינה צהובה) נראה עומד על קצות האצבעות ונמתח כלפי מעלה, כשהוא מנסה להגיע אל ידית המקרר. מלבד העיצוב הנוסטלגי, ההומוריסטי והמתוק המקרר מכיל גם לוחית כסופה עם מספר סידורי של הקולקציה המיוחדת.

בתקופה האחרונה Smeg יצאה במספר שיתופי פעולה מעניינים, כשהיא מרחיבה את מנעד הקהלים אליהם היא פונה. החברה, שמוכרת בין היתר בגלל חיבתה למוצרים צבעוניים ברוח הרטרו, שיתפה פעולה עם ענקית האופנה דולצ'ה וגבאנה בין 2016 ל-2018, כשמוצרי חשמל מגוונים עוטרו עם יצירות אמנות של אמנים סיציליאניים, והפכו בעצמם - איך לא - ליצירות אמנות נדירות.

עוד באותו נושא

איקאה שולפת את התותחים הכבדים: שיתוף פעולה עם לגו ואדידס

לכתבה המלאה
שת"פ דיסני סמג. apartmenttherapy,
שיתוף פעולה בין Smeg לדולצ'ה וגבאנה/apartmenttherapy
שת"פ דיסני סמג. apartmenttherapy,
יצירות של אמנים סיציליאניים "הולבשו" על גבי מוצרי החשמל/apartmenttherapy

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully