וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן תסתכלו בקנקן: האריזות שעושות את המתנה

6.9.2018 / 16:13

לימדו אותנו לא להסתכל בקנקן אלא רק במה שיש בתוכו, אך לא זה הוא המצב עם אריזות של מתנות - אריזה בה השקעתם מחשבה ונגיעה אישית תמיד תפתיע ותשמח, ויכולה לעיתים אפילו לגנוב את ההצגה מהמתנה עצמה. הנה כמה רעיונות שלא תצליחו לעמוד בפניהם

אריזות למתנות. יח"צ,
מתנות ארוזות ואוריגמי? כן בבקשה!/יח"צ

לקבל מתנות זה תמיד כיף, אין על זה ויכוח. אבל לקבל מתנות בתוך אריזה מיוחדת ומושקעת, כזו שתתקשו לזרוק אחרי שתפתחו אותה - זה כבר סיפור אחר לחלוטין. במיוחד בתקופת החגים, החנויות שנערכות בקפידה למרתון עטיפת מתנות שולפות את התותחים הכבדים שלהן. ניירות אריזה מכל הסוגים, המינים והצבעים נחתכות בקילומטרים ובמהירות האור. נצנצים, פייטים ונייר צלופן הופכות למילים שגורות בפיהם של הלקוחות שרוצים שהמתנות שלהם יהיו עטופות הכי יפה, וכמובן שתמיד יש את המוכר הזה שיודע לעשות קסמים עם מספריים ולסלסל לכם סרט קישוט מושקע ביותר.

אבל תהיה יפה ככל שתהיה, אף אריזה שיוצאת מפס הייצור של עוטפי המתנות המוכשרים בחנויות, לעולם לא תשתווה לאחת כזו שהשקיעו בה מחשבה מיוחדת אודות מקבל המתנה. כי "אישי" הוא תמיד הקלף המנצח, ולא רק את המתנה כדאי להתאים לזה שמקבל אותה - האריזה שלה יכולה להיות עוד הזדמנות עבורכם להביע את עצמכם, להצחיק, לייצר חוויה, זיכרון או אפילו להיות חלק מהמתנה עצמה.

תופתעו אולי לגלות, אבל העניין לא דורש כשרון יצירתי מטורף או השקעה כספית ניכרת. ראש פתוח ומגוון הרעיונות שאספנו עבורכם כהשראה, יהפכו את האריזות שלכם לכאלה שלא ישכחו במהרה.

אריזות למתנות. יח"צ,
לעטוף את המתנה בבד במקום בנייר יכול להיות גם יפה וגם פרקטי/יח"צ

למה שלא תשתמשו בבדים יפים כדי לעטוף את המתנה שלכם? בקלות ובמחיר זניח תקבלו מראה ייחודי, והמתנה שלכם ללא ספק תבלוט בין כל היתר. ואם תשתמשו במטפחת או צעיף יפה כחומר האריזה - ה"עטיפה" הזו גם תישאר זמן רב אחרי הפתיחה שלה.

עוד באותו נושא

10 עמודי אינסטגרם לעיצוב שולחן חג הורס

לכתבה המלאה
אריזות למתנות. יח"צ,
רמז לגבי מה שאולי נמצא מתחת לעטיפה?/יח"צ

בספרות קוראים לזה "רמז מטרים" - רמז שנזרק בשלבים הראשוניים של העלילה אודות התרחשות כלשהי שמגיעה בהמשכה. אם המתנה שאתם נותנים קשורה לטיולים, מסעות או טיסות, למה שלא תרמזו על כך בצורה מקורית כבר דרך העטיפה?

אריזות למתנות. יח"צ,
הדובדבן שעל הקצפת/יח"צ
אריזות למתנות. יח"צ,
קטן ופשוט, אבל מלא בקסם שאי אפשר לעמוד בפניו/יח"צ

הדובדבן שעל הקצפת. לא תמיד חייבים להשקיע בכל האריזה. סרט יצירתי ומשעשע יכול הפריט הקטן שגונב את כל ההצגה.

אריזות למתנות. יח"צ,
עטיפת תפזורת אישית/יח"צ

למה שלא תצרו עטיפה עם משחק תפזורת אישי עבור מקבל המתנה? שעות של הנאה, ולא מעט צחוק מובטחים בוודאות

אריזות למתנות. יח"צ,
אם כבר ראש השנה, מה יותר מתאים מאריזת תפוח?/יח"צ

מהאריזות הפשוטות ביותר שתוכלו לייצר ולקבל מקסימום אפקט - חיפוש זריז באינטרנט יפתח בפניכם עולם שלם של מגזרות נייר פשוטות וקלות, שבקיפול שלהן תקבלו את האריזה המושלמת. מה יכול להיות יותר הולם מאריזת "תפוח" בראש השנה?

אריזות למתנות. יח"צ,
קופסה בחיתוך לייזר עם פאטרן של כוורת/יח"צ

קופסה בחיתוך לייזר היא דרך מצוינת לייצר מחווה אישית ומיוחדת, שתשמר לאורך זמן. האופציות לציורים או הכיתובים שיופיעו על גבי האריזה הן אין סופיות. תתחילו לפנטז.

אריזות למתנות. יח"צ,
ואולי את הברכה תדפיסו ישירות על האריזה?/יח"צ

בבתי הדפוס הקרובים לביתכם (ויש כאלה בשפע בכל עיר) קיימות אופציות מגוונות להדפסה על שלל חומרים. למה שלא תנצלו את האריזה של המתנה כקנבס לכתיבת הברכה? בנוסף, תוכלו לייצר "אריזה" שתמשיך לשמש את מקבל המתנה גם לאחר פתיחתה - מה דעתכם על תיק עם כיתוב אישי?

אריזות למתנות. יח"צ,
אריזה עם ערך מוסף - תוכלו ליצור קיפולי אוריגמי על פי ההנחיות שעל גבי העטיפה/יח"צ

נייר עטיפה בעיצובו של סטודיו Ilovehandles האמריקאי משלב בתוכו גם אסתטיקה ויזואלית מקסימה וגם פעילות קיפול אוריגמי, אותה אפשר לבצע על פי ההנחיות שעל הנייר לפני או אחרי פתיחת המתנה. רב הסיכויים שאת נייר העטיפה של הסטודיו תתקשו להשיג, אבל לייצר כזה בכוחות עצמכם - תוכלו גם תוכלו. כל מה שתזדקקו לו הוא הנחיות לקיפול אוריגמי (היי אינטרנט), ראש פתוח וקצת סבלנות.

אריזות למתנות. יח"צ,
תהיו יצירתיים ותעודדו יצירתיות אצל אחרים/יח"צ

לתת למקבלי המתנה לעבוד על עיצוב האריזה בעצמם יכול להיות כיוון נהדר גם כן. ואם המתנה מיועדת לילדים, יש סיכוי גדול שהם כל כך יתלהבו מההזדמנות לצייר על האריזה, שאפילו ישכחו לכמה רגעים ממה שמחכה להם בפנים.

אריזות למתנות. יח"צ,
שיק הורס שאפשר להשיג בקלות/יח"צ

כנראה שאין אדם שלא אוהב עטיפות פצפצים. אבל מעבר לייעודו המקורי (ולא, אנחנו לא מדברים על הפיצוץ המספק של הבועות שלו), מדובר בחומר אסתטי להחריד. למה שלא תיקחו אותו שלב אחד קדימה ותצבעו אותו עם ספריי צבע כדי לקבל אפקטים מעניינים? שחור דרמטי, זהב מלכותי או ורוד פוקסיה זוהר - כוח היצירה לגמרי בידכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully