וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 עמודי אינסטגרם לעיצוב שולחן חג הורס

30.8.2018 / 8:16

אוכלים עם העיניים: מארחים בחגים וממש חייבים להרשים את הדודה? אל חשש - סידרנו לכם מאגר רעיונות לעיצוב מנצח של שולחן החג.

סידור שולחן חג יצירתי. casadeperrin@,
סידור שולחן יצירתי יבטיח חג בלתי נשכח/casadeperrin@

אל תלחצו, אבל הם כאן ממש עוד רגע! אם אתם מארחים בחגים, בטח כבר מזמן התחלתם לתכנן איך תרשימו את האורחים שלכם ואיך יראה התפריט המושקע. אבל גם אם הגפילטע שלכם גורם לעקצוצי עונג באצבעות ברגליים של כל מי שנוגס בו, ואת אליפות עוגות הדבש לקחתם בהליכה עוד אי שם בשנות ה-90, זה עדיין לא מספיק. כולם הרי יודעים שהרושם הראשוני הוא זה שקובע.

אין סיבה לצאת למסע שיפוצים מקיף או להחליף את כל הריהוט בסלון - שולחן האוכל הוא מגרש המשחקים היחיד שלו אתם זקוקים, ובו אפשר להפוך את הדברים למעניינים באמת. ואיזה מזל שאתם לא חייבים לעשות את זה לבד - כל ההשראה שבעולם נמצאת אצלכם בכף היד.

בנינו רשימה של עמודי האינסטגרם האהובים עלינו בהם כדאי לבקר לכדי לקבל רעיונות לעיצוב השולחן שישמוט לאורחים שלכם את הלסת. מצבעוני ועמוס כל טוב ועד לנקי ומינימליסטי - יש שם הכל. קחו נשימה ותצללו פנימה. אנחנו רק מקווים שיש לכם כמה שעות פנויות ללכת לאיבוד בתוך כל הרעיונות היפים האלה.

אלופי ה"מיקס אנד מאץ'". המותג הזה מלוס אנג'לס מערבב סגנונות, צבעים וחומרים ויוצר שולחנות פוטוגניים להחריד. סלפי של האורחים לצד השולחן - מובטח.

עוד באותו נושא

לא פורמלי אבל עם טונות של שיק: עיצוב שולחן שבועות

לכתבה המלאה

כמה נקי ככה יפה. בעלת העמוד, צלמת וגורו אוכל, מוכיחה פעם נוספת שפחות, הוא אכן יותר.

לבן הוא הקנבס המושלם ולא שמור רק לשבועות. התמונות בעמוד הזה ידהימו אתכם ביצירתיות שלהן ויספקו שפע רעיונות מודרניים ונקיים, אך עם טוויסט

הכלים הפסטליים של המעצבת הזו יוצרים מראה שולחן בלתי נשכח ומספקים ים של השראה.

הומור הוא תמיד קלף מנצח. בעמוד הזה תגלו אינסוף של כלים מודפסים עם איורים מיוחדים על גביהם. החדשות הטובות הן שעם טיפונת תכנון גם אתם תוכלו בקלות לייצר לעצמכם כלים מיוחדים כאלה. למה אתם מחכים? לעבודה!

כל האמצעים כשרים. עמוד האינסטגרם הזה מתעסק בעיקר באוכל, אבל יא אללה כמה שהאוכל שלהם נראה טוב! כאן תוכלו לקבל רעיונות איך להשתמש באוכל שתגישו כאמצעי לעיצוב שולחן מושלם.

אל תופתעו ממגבת שזרוקה באגביות מקסימה ופירורים שמפוזרים בנונשלנטיות. הצלמת והסטייליסטית בעלת העמוד, מציגה סידורי שולחן טבעיים ויפיפיים מטיוליה ברחבי העולם, ולנו רק נותר לחשב מחדש את כל מה שחשבנו שאנחנו יודעים על סדר וניקיון.

אמרנו שהשולחן הוא מגרש המשחקים שלכם? אז תשכחו מזה - כל מה שנמצא מעליו או לידו הוא הזדמנות שלכם לייצר הפתעה. צנצנות מלאות מים תלויות מעל השולחן כמו עששיות רומנטיות הוא רק אחד הרעיונות המיוחדים (והפשוטים) שתגלו בעמוד הזה.

מחבבים את המראה המחוספס? העמוד של החנות הזו בלונדון הוא בדיוק מה שאתם צריכים.

צעצועי פלסטיק של חיות בתוך הצלחת? למה לא! העמוד הזה של מועדון מחתרתי שמתכנס פעם בחודש לארוחות של מלכים, גרם לנו לשלוף את הטוקסידו מהארון. אנחנו נשמח לקבל הזמנה, רק אומרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully