וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים בצל: החברה הישראלית שעשתה ריפרש לעולם הווילונות

וואלה! NEWS בשיתוף arcdb, בשיתוף arcdb

14.8.2018 / 7:39

איך מרעננים עולם מוצרים שלם ויוצרים חוויית קנייה, שהישראלים התרגלו לראות באור מסוים? הכירו את הווילונות שמיוצרים בטכנולוגיה גבוהה, נמכרים ברשת ומותאמים על ידי יועץ מיוחד לבית או למשרד שלכם

BLINDS-US מוצרי הצללה. יואב פלד,
BLINDS-US מוצרי הצללה/יואב פלד

חברת BLINDS-US מוצרי הצללה החלה להתמקד לפני כשש שנים בווילונות ופתרונות נלווים אחרים לבית, קראה את השוק בצורה מושלמת, והפכה במהירות לכוח מקצועי משמעותי העובד באופן טבעי במלונות, משרדים ובתים פרטיים בכל הארץ.

איך זה עובד?

כמו כל דבר בימינו, הצעד הראשון הוא גלישה ברשת וברשתות החברתיות. אתר החברה מציע חווית גלישה שלא התחברה עד היום לעולם הווילונות, ומנגיש ללקוחות קולקציות שלמות, מוצרים ואינספור הצעות, בנוסף לחוות דעת של לקוחות, שמספקים זווית נוספת לפני הרכישה.

האתר מאפשר לרכוש אונליין פתרונות סטנדרטיים יחסית, דוגמת וילונות בודדים, ועסקאות מורכבות יותר מעבירות את הלקוח לשלב הבא - "תיאום ציפיות" טלפוני, בכל הקשור לטווח המחירים הצפוי, ודרישות העבודה. איפה דרוש חושך מוחלט ואיפה רק הצללה? מה צריך להיות אסתטי ובאיזה חדר חשובה בעיקר השינה? כדי לענות על השאלות אלה ואחרות, מגיע סוכן החברה לביתכם עם שלל דוגמאות ודגמים, רואה בעיניו את הצרכים, את המיקומים, את המידות ואת האפשרויות השונות, ומציע פתרונות, מתאים את הווילונות ומפרט לגבי המחירים השונים. הכול מדויק, שקוף ותוך כדי דיאלוג. ההזמנה יוצאת לדרך, לוח הזמנים מתואם לשביעות רצון הלקוח, ומתפרת הבוטיק של החברה בחיפה נכנסת לתמונה, שם הכול מיוצר "IN HOUSE" בטכנולוגיה מתקדמת ובאיכות גבוהה.

BLINDS-US מוצרי הצללה. מקס מורן,
BLINDS-US מוצרי הצללה/מקס מורן

בלי להסתובב שעות בחנויות

"התחלנו להתמקצע בתחום הווילונות בגלל שראינו שיש צורך בישראל לשפר את המוצרים עבור הלקוחות", מסביר איתמר זיקרי, מנכ"ל החברה והמייסד. "אפשר לקרוא לזה וילונות הייטק, כי אתה רואה הכול ומתחיל בתהליך הרכישה דרך האינטרנט. לא צריך לבוא לחנות. זה מהיר, חדשני ומתאים לתקופה שבה אנחנו חיים".

החברה מייבאת בדים רבים ואיכותיים מאיטליה, הולנד וספרד, ומציעה ללקוחות סל מוצרים בטווח מחירים ענק - מ-100 שקלים ועד 3,000 שקלים - המאפשר בחירה על פי תקציב, צרכים והעדפה אישית.

עוד באותו נושא

גם אתם לא תשארו אדישים לשיפוץ הזה

לכתבה המלאה
BLINDS-US מוצרי הצללה. מקס מורן,
BLINDS-US מוצרי הצללה/מקס מורן

וילון קונים בסוף, אבל מתכננים בהתחלה

זיקרי מדגיש את החדשנות שעומדת בבסיס החברה, ואת השאיפה שלה להנגיש ללקוחות מוצרים שעד עתה דרשו מהם שיטוטים ארוכים בחנויות ומיון ידני של קולקציות ומוצרים - ומבליט נקודה חשובה. "אנשים משפצים או בונים בית ואומרים שווילונות זה בסוף, אבל בפועל, כדאי מאוד לדבר איתנו מהיום הראשון. אנחנו מספקים שירות ליווי וייעוץ, ויכולים לכוון לגבי נישות, מיקומים הכנות חשמל ותכנון בכלל. נכון שלא בוחרים את הבדים עכשיו, אבל נשב עם האדריכל במשרד, ונמנע ככה הרבה טעויות".

לאחרונה סיימה החברה פרויקט גדול במלון "מינרל" בטבריה, שכלל 250 חדרים, אולמות כנסים, לובי וחדרי אוכל, והיא מתמחה גם בתחום המשרדים. "אנחנו מייבאים המון פתרונות ייחודיים לישראל. מערכות הצללה משולבות ומגוונות, שמסייעות מאוד למקום העבודה", מוסיף זיקרי. "גם פה אנחנו זמינים לספק ייעוץ מהשלב הראשוני בשטח. כמה אור רוצים במשרדים? איפה ימוקמו מכשירי ההקרנה? היכן יהיו מחשבים? אנחנו בונים יחד תוכנית שלמה למשרד, לכל עובד ולכל חלל".

לאתר חברת BLINDS-US מוצרי הצללה

BLINDS-US מוצרי הצללה. יואב פלד,
BLINDS-US מוצרי הצללה/יואב פלד
וואלה! NEWS בשיתוף arcdb, בשיתוף arcdb
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully