וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אתם לא תשארו אדישים לשיפוץ הזה

בשיתוף arcdb

29.7.2018 / 13:18

דירת 75 מ"ר בתל אביב מוזנחת במיוחד עברה מהפך תמורת 350 אלף שקלים. שימוש בחומרים חמים, צבעים בהירים ושפע של רעיונות מקוריים. אנחנו הוקסמנו - ואתם?

שיפוץ דירה בתל אביב. רוני אשר,
שטח ציבורי משותף ונוח/רוני אשר

דיירים: זוג צעיר + 1
מיקום: תל אביב
שטח: 75 מ"ר
עיצוב פנים: מור לנדנברג טולדנו

יש דירות שברגע שרואים אותן מזהים מיד את הפוטנציאל העצום. מעצבת הפנים מור לנדנברג טולדנו, ליוותה זוג צעיר בבחירת נכס בלב תל אביב, מתהליך האיתור ועד הכניסה למגורים. "הגענו לדירה ישנה ומתפוררת בניחוח של פעם, אבל עם יתרונות משמעותיים: עורפית, שקטה, פונה לצמחייה עשירה ובעלת תקרות גבוהות. הבנתי שבאמצעות חלוקה נכונה של החלל ושיפוץ מאסיבי יהיה אפשר להשביח אותה ולהפוך אותה לדירה מפנקת".

לאחר המלצה חמה, הזוג אכן רכש את הדירה והחל תהליך התכנון והעיצוב המחודש. ההתלבטות של בני הזוג היתה האם להרחיב אותה לדירת 3 חדרים, אבל בסופו של דבר הוחלט כי נוותר על חצי חדר (כמו בפורמט המקורי) לטובת חדר שינה גדול ומרווח להורים וחדר גדול ילדים שיבואו, אך נוטרלה ההפרדה המטבח הועבר למיקום חדש ליד איזור החלון הגדול וחובר יחד עם הסלון לעל מנת לאפשר אזור מגורים רחב ככל שניתן.

שיפוץ דירה בתל אביב. רוני אשר,
שימוש בשידה צהובה כמוסיפה מוטיב מרענן/רוני אשר

הסלון עוצב בקו מודרני עכשווי מצויד בעבודות נגרות בהתאמה אישית, כמו ספסל אחסון ארוך המשתרע תחת החלון הגדול, שהפך מיד לפינת מרבץ נעימה באזור שקט שפונה למרחב הירוק. הנישה שנוצרה בסלון בשל מובלעה בקיר הפכה לספרייה מגבס עם יחידות עץ דקורטיביות וארונית בצביעה בתנור. נגיעות צבע ששוברות את הגוונים הסולידיים של הבית. כמו כן, נתלו תמונות ססגוניות בטאץ' אקזוטי והונחו פריטים דקורטיביים כמו עציצים שמביאים פיסת ירוק אל תוך החלל האורבני.

בשל היותה דירה קטנה היתה חשיבות גבוהה לייצור מקומות אכסון ,המטבח תוכנן כך שיהיה עשיר בפתרונות אחסון סמויים ששומרים על מראה מאורגן, נקי ואחיד ועל קווי האורך של הבית. וספסל האכסון הגדול שהוא רהיט בפני עצמו המשרת את אווירת הבית, מחברים בין שחור דרמטי לגוונים בהירים, שיוצרים ביחד משחק צבע מעניין. פינת האוכל מתפקדת כמעט חיץ בין המטבח לסלון מבלי לחסום את המרחב. נישה צדית הפכה לפינת עבודה קומפקטית בחדר השינה.
חדר הרחצה הוגדל אף הוא ותוכנן כך שיהיה מואר היטב עם חלונות גדולים לעבר החוץ ונבנתה עבורו ארונית אחסון גדולה עם כיור מונח ומראה אובאלית, מחסן קטנטן ששימש כאיזור בלגן הוסב לטובת חדר כביסה ואכסון ואף נבנה "בוידעם" בתקרת האמבטיה לצורך אכסנת ציוד אופנועים של בעל הבית. גווני התכלת הרגועים יוצרים ניקיון עיצובי ואווירה שלווה בחלל. בחדר השינה נשאר הארון הישן שנבנה סביב החלון ונצבע מחדש בגוון ירוק מרענן.

עוד באותו נושא

בלי מניירות מיותרות: בתים שמביאים נחת לדייירים

לכתבה המלאה
שיפוץ דירה בתל אביב. רוני אשר,
במרכז החלל מאורגנים בזה אחר זה המטבח, פינת האוכל והסלון/רוני אשר

עם הזמן נולדה תינוקת לדיירים והחדר שיועד לטובת הגדלת המשפחה הפך לחדר התינוקת וגם הוא משקף ניצול מקסימלי של החלל - בנישה שנותרה שולבה שידת ההחתלה ואחד הקירות נצבע על מנת לתת קונטרסט מעניין לחדר יחד עם השגת אווירה רגועה.

"בתהליך התכנון התמודדנו עם הרבה אתגרים כמו מפלסי תקרה בגבהים שונים ומרפסת שירות שתפקדה על תקן מחסן. בסופו של דבר, ניצלנו את הפתחים ובתקציב נגיש של 350 אלף קומפלט לכל השיפוץ הצלחנו לנצל היטב את שטח הדירה".

פרויקטים נוספים של מעצבת הפנים מור לנדנברג טולדנו תוכלו לראות כאן

שיפוץ דירה בתל אביב. רוני אשר,
חדר בייבי שלו ומרגיע/רוני אשר
שיפוץ דירה בתל אביב. רוני אשר,
שימוש בצבעים רכים וחומרים נעימים/רוני אשר
שיפוץ דירה בתל אביב. רוני אשר,
חדר שינה הורים/רוני אשר
שיפוץ דירה בתל אביב. רוני אשר,
ארון שמקיף את החלון ויוצר מעין נישה בתוכו/רוני אשר
שיפוץ דירה בתל אביב. רוני אשר,
פינת עבודה קומפקטית/רוני אשר
שיפוץ דירה בתל אביב. רוני אשר,
שימוש באריחים בחדר הרחצה/רוני אשר
שיפוץ דירה בתל אביב. רוני אשר,
מראה נקי ועדיין מקורי בחדר הרחצה/רוני אשר
שיפוץ דירה בתל אביב. רוני אשר,
תאורת יום נכנסת גם לחדר הרחצה בזכות שימוש בחלונות גדולים/רוני אשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully