וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרון המושלם שיגרום לכם לחשב מגורים מחדש

22.7.2018 / 10:40

עזבו אתכם מבית ענק, גינה או בריכה צמודה - טרנד המגורים הקטנטנים צובר תאוצה והוא בא לידי ביטוי בקפסולות מיניאטוריות, אוטובוסים משופצים וקראוונים ייחודיים. עכשיו תכירו את NEST שיגרום גם לכם להתאהב

קרון מגורים NEST. אתר רשמי,
פינת הישיבה בקרון לא מביישת סלון טרנדי/אתר רשמי

חללי מגורים קטנטנים, נוחים ויפים הפכו לאחרונה לבייבי החדש של חובבי עיצוב. למרות המגבלות - ואולי דווקא בזכות המגבלות - של מה שניתן לעשות בשטח של מיקרו-בית, התחום לא מפסיק להפתיע ברעיונות מקוריים, עיצובים מפתיעים וסיפורים מעניינים של האנשים שבחרו להעתיק את חייהם לשטח פצפון ואוהבים כל רגע. כבר סקרנו כאן בוואלה! בית ועיצוב על הסיבות האפשריות לטרנד: מחירי הדיור המאמירים בערים הגדולות והאפשרות למגורים ברי-קיימא שצורכים פחות תחזוקה ואנרגיה והאפשרות להתאמה אישית מקסימלית של החלל והעיצוב שמביאים עוד ועוד אנשים להצטרף למגמה ובוחרים לחיות בקטן. כל זאת עם מינימום פגיעה באיכות החיים. אבל מה לגבי כל מי שאוהבים חללים קטנים, ופונקציונליים, אך עבורם להעתיק אליהם את המגורים זה כבר קצת יותר מדי? הם ישמחו כנראה להכיר את הקרון הנגרר החמוד ביותר בסביבה.

לא צריך לעזוב את הדירה בעיר כדי לחבור אל הטרנד, אפשר פשוט לשים את היד על מה שהוא אולי התחליף הטוב ביותר לבית-נופש מחוץ לעיר: קרוואן. אנחנו לא מתכוונים לאותה מפלצת ענקית ומרובעת בצבעי חום כתום מדכאים שאתם רואים בחניונים, וגם לא לאוטובוסים ישנים שעשו הסבה ועברו שיפוץ מרשים ופוטוגני. את הקארוון החדש של חברת אייסטרים למשל שיוצא השנה לשוק תחת השם "NEST" הכי נכון יהיה לתאר בשתי מילים - יעיל וחמוד. קפסולת המגורים המניאטורית הזו, העשויה פיברגלס לבן ואפור, היא בגודל של שניים על חמישה מטרים בלבד עם עיצוב חיצוני מעוגל ונקי התחום בשמשה קדמית שנראית כמו משקפת סקי אופנתית. הצצה פנימה חושפת את היקף המוטיבים המרשים שהצליחו בחברה להכניס פנימה תוך שהם שומרים גם על פונקציונאליות וגם על קו עיצובי מרשים. אבל החלק המעניין ביותר הוא שהחלוקה הפנימית של הקראוון ניתנת להרכבה אישית, בהתאם לדרישה, ומגיעה בכמה אפשרויות מראש.

קרון מגורים NEST. אתר רשמי,
אזור שינה/אתר רשמי

כל קרוואן מגיע עם מטבח מלא, כיריים כפולים שיכולים להיות חבויים לחסכון במשטח עבודה, מיקרוגל ומקרר מובנים וכיור נירוסטה בגודל סטנדרטי. מעל ובצדדים הוצבו חללי אחסון המתמזגים כל כך היטב שהם כמעט בלתי מורגשים. כל הארונות ומשטחי האחסון בעבודת יחד על ידי סטודיו איטלקי. חדר הרחצה, בו גם מקלחון, מזכיר במעט את חדרי השירותים של מטוסים - רק בעיצוב נקי, מודרני ומזמין. החלק מול המטבח ניתן להתאמה אישית: אפשר להציב בו משטח עבודה נוסף שניצב מעל ארונות, או למי שמעוניין בעוד מקום ישיבה - ספה לשני אנשים ושולחן אוכל.

חלל המגורים של NEST מגיע גם הוא בשתי אופציות: האחת מציגה ספה בצורת ח' בעיצוב רטרו והשניה מציגה במקומה מיטה זוגית ששני אנשים יכולים להעביר בה את הלילה בנוחות. שני המודלים של הקראוון - זה המתאים יותר לטיולי יום וזה המתאים יותר ללינה, שומרים שניהם על קווי עיצוב אחידים של קווים מעוגלים עם מינימום של פינות ומשטחי עץ אפור כהה משויף. החברה מציעה שתי פלטות צבעים: האחת סולידית עם רצפה ומשטחי עבודה בצבעי עץ אפור כהה, מושבים וכריות בגווני בז' ואפרפר סולידי וכיסויים בצבעי לבן עתיק. השניה, נועזת יותר עם מושבים בגוון טורקיז עתיק חזק וכריות בכיסויים כחולים כהים וצבעוניים.

עוד באותו נושא

דירת 37 מ"ר מעלפת שהיא בעצם אוטובוס

לכתבה המלאה
קרון מגורים NEST. אתר רשמי,
מטבח מאובזר/אתר רשמי

מה עוד אפשר למצוא בקפסולה הקטנטנה והסימפטית הזו? חלון תקרה וכיסויים אוטמי אור לו ולכל יתר החלונות, תאורת LED חסכונית באנרגיה, מערכת חימום ולחץ מים, מטעני USB, צילון נפתח לישיבה בחוץ ומזגן בפנים. כל יחידה של NEST נושאת עמה תג מחיר של כ-45 אלף דולרים (כ-167 אלף שקלים), לא זול - אבל פחות יקר מאותו בית-נופש מחוץ לעיר שתמיד חלמתם עליו. במקרה הזה, הנוף אפילו מתחלף.

קרון מגורים NEST. אתר רשמי,
חדר רחצה/אתר רשמי
קרון מגורים NEST. אתר רשמי,
מתקנים מוצנעים במטבח למראה נקי/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully