וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד קצת והוא ישכב גם בבית: הצצה לאחוזה הברזילאית של ניימאר

אור רוזנשטיין

5.7.2018 / 11:58

הוא הצליח להרתיח הרבה מאוד שחקנים אוהדים, לעשות הצגות על הדשא ובכל זאת לעלות לרבע הגמר של משחקי המונדיאל ברוסיה. ואחרי שכל זה יגמר ניימאר יחזור לאחוזה המטורפת הזאת וימשיך לעשות מיליונים

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ניימאר מתראיין במסגרת המשחק מול מקסיקו, מונדיאל 2018

בגיל 26 הוא כבר נחשב לשחקן הכדורגל היקר ביותר בהיסטוריה, וגם אחד הדרמטיים שבהם: כוכב הכדורגל הברזילאי ניימאר דה סילבה סנטוס ג'וניור - ניימאר בשבילכם - אמנם כבר נקטל בביקורות כדוגמת "כדורגלן בעל סף הכאב הכי נמוך במונדיאל" לאור זעקות כאב בלתי פרופורציונליות בעליל (ואף, יש יאמרו, ראויות לאוסקר) שהפיק על המגרש לאחר ששחקן נבחרת מקסיקו המתחרה, דרך לו על הרגל, אבל למען האמת, החיים שלו מחוץ למגרש דווקא מעוררי קנאה. גם ההצגות שהוא עושה על הדשא ונשכב באמצע המשחק זכו לביקורות רבות, אך כך או אחרת עם תום המונדיאל, בין אם יוכתר כמנצחו הגדול ובין אם לא יחזור ניימאר לאחוזתו המפנקת בה הוא מתגורר בברזיל. ואם לא אליה אז לדירה המפוארת שהוא שוכר בפריז, זאת כמובן במידה ולא תתממשנה השמועות לגבי המעבר לריאל מדריד - ולחיים הטובים נטולי הכאב.

הבית של ניימאר בברזיל.
בריכת שחייה חיצונית

האחוזה המפוארת של ניימאר בברזיל אשר שוויה כ-6 מיליון אירו, נרכשה על-ידי הכדורגלן באוקטובר 2016 ושימשה אותו כבר בחופשת חג המולד של אותה שנה. היא שוכנת בעיירת הנופש היפהפייה Mangaratiba. היא משתרעת על פני חלקה בגודל של 10 דונם, בשכונה סגורה ויוקרתית שנקראת פורטובלו. את החודשים שלפני המונדיאל בילה ניימאר בבית המפנק בעודו מחלים מפציעה. בין הפינוקים השונים באחוזה ניתן למצוא בערך הכל - החל ממנחת הליקופטרים ומזח פרטי ועד לסאונה, חדר עיסויים, ספא, ג'קוזי מחומם, מכון כושר, בריכת שחייה, מגרש טניס וכן מרתף יינות ובו לא פחות מ-3,000 בקבוקי יין. הווילה המפוארת שוכנת במרחק נסיעה קצרה מאסופת האיים היפהפייה Angra Dos Reis, ובה 365 איים קסומים עם נוף עוצר נשימה.

עוד באותו נושא

הלך הביתה אבל בואו תראו איזה בית: כאן גרה משפחת מסי

לכתבה המלאה
הבית של ניימאר בברזיל.
מדרגות מרחפות באוויר

אל תטעו, ניימאר לא מבלה רק באחוזה הזאת שכן, בעת שהותו בפריז כשחקן בקבוצת פריז סן ז'רמיין, מתגורר הכוכב באחוזה בת 5 קומות במערב העיר. דירתו הפריזאית משתרעת על פני כ-1,000 מ"ר. בעבר הושכרה הדירה המפוארת לכדורגלן הברזילאי רונלדיניו וכן לשחקן הצרפתי ז'ראר דפרדייה, ושכר הדירה שלה מרקיע לסכום של 14,500 אירו לחודש. אבל היי, כשמדובר בכוכבים בסדר גודל שכזה אפשר להבין איפה מגייסים את המזומנים לבעל הבית.

גם הכתובת הפריזאית של ניימאר נחשבת לאחד מסמלי החיים הטובים והמפנקים. היא כוללת בריכה פנימית הממוקמת בקומת המרתף, אזור שיזוף ממנו ניתן להשקיף אל הגן, שגודלו 5,000 מ"ר. יש גם סאונה, חמאם טורקי וחדר משחקים עצום ובו, בין השאר, שולחן ביליארד. יתרון נוסף של הנכס הוא מיקומו - מרחק נסיעה קצרה ממרכז פריז וממגרש האימונים של קבוצת פריז סן ז'רמיין. קל"ב.

הבית של ניימאר בברזיל.
שולחן אוכל ארוך במיוחד - לאירוח נבחרת שלמה
הבית של ניימאר בברזיל.
חדר שינה צופה לנוף פתוח
הבית של ניימאר בברזיל.
שפת הבריכה
הבית של ניימאר בברזיל.
ויש גם ג'טים של מים בבריכה
הבית של ניימאר בברזיל.
חדר יינות
הבית של ניימאר בברזיל.
מגרשי ספורט עצומים
הבית של ניימאר בברזיל.
מנחת למטוסים

וזואת הכתובת בפריז:

ניימאר.
מה מחכה לו בבית?
  • עוד באותו נושא:
  • ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully