וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטלקי, מסורתי ומשפחתי: שחקן חדש בשוק הרהיטים

24.6.2018 / 15:43

הלוק צבעוני ומעודכן, ההיצע מגוון ועשיר, הקולקציות יתחלפו בתדירות גבוהה והישראלים צפויים ליהנות מתחרות נוספת בדרך לעיצוב הבית

יח"צ - חד פעמי

בווידאו: הצצה אל תוך תהליכי העיצוב של קליה

בניגוד לעולם האופנה בארץ שחווה משבר כלכלי, תעשיית הריהוט עדיין מצליחה להחזיק מעמד. עוד ועוד מותגים בינלאומיים נוחתים במוחוזיתו ומצליחים להפוך את השוק לתחרותי וכדאי. הלקוח הישראלי משקיע בעיצוב ביתו בתדירות גבוהה, הוא מתעדכן, מתעניין ואפילו מגיע על דעת עצמו לתערוכות עיצוב ברחבי העולם, ביחד עם מעצב הפנים הצמוד ולפעמים אפילו בגפו, רק כדי להתרשם ולדעת מהן הבשורות החדשות, הטרהדים והמגמות.

אל השוק המבעבע הזה של עולם הרהיטים בארץ נכנס בימים אלה שחקן חדש. איטלקי, מסורתי ומותאם לשוק המקומי. מדובר ב-calia italia, חברה משפחתית שהוקמה בעיירה מטרה שבדרום אטליה בשנת 1965 על ידי ליבוריו וינצ'נזו קליה, נגר אמן מיומן שהתחיל את דרכו בייצור ספות ותמיד דגל במוטו כי ספה היא רהיט שבו ניתן לנוח, לשוחח ואפילו לחלום. בהמשך, התווה ליבוריו את דרכה של החברה כך שהיא תציע מבחר קולקציות בסגנונות מגוונים - ממסורתי ועד מודרני - ובכך להתאים לאנשים שמחפשים נוחות מרבית מבלי לוותר על העיצוב והנראות האסתטית.

קליה - מותג רהיטים איטלקי.
ספה שמסוגלת להתאים עצמה לחללים שונים

את דרכו של ליבוריו המשיכו שני בניו ומשפחותיהם המורחבות. כך, כמעט ללא ידיעת השפה האנגלית, משפחת קליה מתרכזת בדבר אחד - עיצוב ספות, כורסאות וכיסאות שעשויים מעור ובד, כמו גם מיטות ושולחנות בעבודת יד המשווקים לשוק הבינלאומי מאירופה ועד המזרח התיכון והמזרח הרחוק לרבות סין, קוריאה ואפילו יפן המככבת בראש הרשימה. כמדי שנה קליה משיקה יותר מ-50 פרטי ריהוט חדשים, זאת לצד לצד האוסף הקבוע הכולל 30 פריטים שונים הזמינים ביותר מ-400 צבעים.

בימים אלה נפתחה חנות הדגל של המותג במתחם דן דיזיין סנטר בבני ברק. מערכות הישיבה של calia italia ישווקו בהמשך במתכונת shop in shop ברשת חנויות איטלסופה, רשת לריהוט שבבעלות קבוצת קאופמן. סך ההשקעה המדווחת בהחדרת והשקת המותג כפי שנמסרה מהחברה עומדת על כ-5 מיליון שקלים.

מחירים לדוגמה:
ספה מדגם SENECA פינתית עשויה עור- 10,688 שקלים (במקום 26,490 שקלים)
ספה מדגם DAVE פינתית עשויה בעור 18,490 שקלים (במקום 28,624 שקלים)
שזלונד מדגם PLANET עשוי בד - 21,490 שקלים (במקום 33,328 שקלים)
ספה דו + תלת מדגם ROMEO ב- 24,900 שקלים (במקום 38,900 שקלים)

עוד באותו נושא

מבט ממעוף הציפור: הקולקציה שכבשה את מילאנו

לכתבה המלאה
קליה - מותג רהיטים איטלקי.
מגוון של צבעים מעודכנים
קליה - מותג רהיטים איטלקי. יחוצ,
מספות בד ועד ספות מעור/יחוצ
קליה - מותג רהיטים איטלקי.
חנות הדגל החדשה של קליה בישראל - דזיין סנטר
קליה - מותג רהיטים איטלקי.
תצוגת החנות החדשה בארץ תואמת למותג המקורי באיטליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully