וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגד כל הסטיגמות: דירת גרוש עם טונות של אסתטיקה

17.5.2018 / 9:24

דירת קבלן חדשה בפתח תקווה הולבשה בקווים נקיים וקלאסיים, שיתאימו לאופיו של גרוש בשנות ה-40 לחייו. כך מסתבר, מתחילים פרק ב' בלי לוותר על סביבת מגורים הולמת ומלאה בסטייל

דירה שכורה בפתח תקווה. לירון מולדובן
כיסאות בגוון ירוק מרענן מכניסים צבע לפינת האוכל והמטבח/לירון מולדובן

לאן הגענו?
רחוב יצחק בן צבי בפתח תקווה, לדירת 5 חדרים, בגודל 120 מ"ר.

כאן גרים
בועז (48), מנהל פרויקטים בתחום מערכות האנרגיה. "אני עושה בעיקר פרויקטים מסחריים, כשכל פרויקט הוא אתגר חדש שמביא איתו הרבה סיפוק". כמו המערכות שהוא מתפעל, כך גם בועז, שומר על אנרגיות גבוהות ואוהב לבלות את זמנו הפנוי בשחייה, אימונים במכון כושר, סקי ואפילו השטת מפרשיות. "אני נמצא בשלב של פרק ב' ומנצל את הזמן הפנוי לעשיית דברים שאני אוהב". בין אלה, ניצב בראש הרשימה בילוי זמן איכות עם בנו ובתו. השניים משרתים כחיילים ומגיעים הביתה בסופי שבוע.

דירה שכורה בפתח תקווה. לירון מולדובן
התחיל את פרק ב' בחייו עם מנה של סטייל. בועז/לירון מולדובן

יגעת ומצאת
לפני שנה עבר בועז הליך גירושין וחיפש סביבת מגורים חדשה. כפתח תקוואי במקור שבילה את מרבית שנותיו בה, הוא החליט להישאר בעיר והגיע אל הדירה דרך יד 2. "היא מצאה חן בעיני מהרגע הראשון- זו דירה חדשה מהניילון וזה סימן מבחינתי התחלה חדשה. יש פה גם המון מרחב ונוף נהדר".

הום סטיילינג
כדי לייצר תחושה ביתית בדירת הקבלן הגדולה, נרתמה לעזרתו של הדייר חברתו הטובה ענבר קרפר סרנוביץ' שעובדת כמעצבת פנים ומלבישת בתים. יחד רכשו השניים את כל הפריטים והרהיטים הנדרשים ואבזרו את הבית מאפס. "בעיקר עזרתי לבועז לייצר שפה עיצובית משותפת בין הפריטים ולאפיין את החיים החדשים שלו", מסבירה סרנוביץ'. "היה תקציב מחושב ובמסגרתו עשינו בחירות קלאסיות שיהיו פרקטיות ויתאימו לתקופה ארוכה". בסלון למשל הרהיט הדומיננטי הוא ספת ר' גדולה המספקת הרבה מקומות ישיבה, אך לא מעמיסה על העין. "גם בצבעים הלכנו בעיקר על אפור, שחור-לבן. מתוקף היותו גבר לא מפתיע שיש לו טעם פרקטי ומאופק", צוחקת המעצבת. "את הסטייל הכנסנו בפריטים הקטנים, כמו שטיח עם דוגמה גיאומטרית, כריות צבעוניות ותמונות שדיברו אל בועז".

עוד באותו נושא

שכור ומעוצב: דופלקס מטריף עם מלא רעיונות מקוריים

לכתבה המלאה
דירה שכורה בפתח תקווה. לירון מולדובן
רהיטי בסיס בצבעים ניטרליים וטאץ' צבעוני באקססוריז/לירון מולדובן
דירה שכורה בפתח תקווה. לירון מולדובן
הום סטיילינג מאופק עם בחירות קלאסיות. מבט אל הסלון/לירון מולדובן

אחד הפריטים היחידים שלא נרכשו לטובת הבית החדש, והולכים עם בועז שנים אחורה, היא שידת עץ מבית הוריו. השידה קיבלה מקום של כבוד במבואת הכניסה וקושטה בחפצים חשובים לדייר כמו פמוטים וחנוכייה, המשמשים בין השאר כאביזרים דקורטיביים. בצדו השני של החלל הפתוח מוקמה פינת אוכל פונקציונאלית אך חמימה. "שולחן האוכל שחור אבל פה דווקא התעקשתי על קצת צבע והכיסאות נבחרו בירוק. הריפוד עשוי עור כך שזה פרקטי מאוד לנקות". אהיל קש וראנר תואם, מוסיפים את החמימות הנדרשת, כשאת המראה משלים לוח רשת המשמש לתליית פתקים, אחסון תפריטי טייק אוואי ועוד.

בחדר השינה של הדייר נשמרת פלטת צבעים מאופקת הכוללת בעיקר אפור, שחור ולבן, כשעל מנת לייצר רכות נעשה שימוש נרחב בטקסטיל. כך למשל הולבשה המיטה במספר שכבות וטקסטורות, עם לא מעט כריות שמתווספות אל ראש מיטה מרופד. שטיח בשחור לבן והדום סרוג משלימים את המראה ומעניקים לחדר מימד נוסף של אבזור. "יש כאן עוד דברים לעשות", סרנוביץ' מסבירה. "בועז איש עסוק ואי אפשר היה לתקתק הכל בבת אחת, אבל התחושה הביתית קיימת כבר מתחילת הדרך".

דירה שכורה בפתח תקווה. לירון מולדובן
אור רך וגוף תאורה מקש, יוצרים ספוט אינטימי/לירון מולדובן

מוציאים חוזה
שכ"ד- 6,000 שקלים בחודש. ארנונה- 1,200 שקלים לחודשיים. חשמל- 400 שקלים לחודשיים.

פאנלים
על אף גודלה המרשים, מקפיד בועז לתחזק את הדירה בעצמו ומנקה אותה אחת לשבוע. "אני נהנה להשקיע ולטפח דברים שהם שלי, כך שלא מדובר בסבל עבורי".

דירה שכורה בפתח תקווה. לירון מולדובן
שכבות של טקסטיל וטקסטורות, תורמים לתחושה הביתית/לירון מולדובן

דו"ח מקרר
בשל הלו"ז העמוס ניזון הדייר באמצע השבוע בעיקר מאכילה בחוץ, אך כשמגיע הסופ"ש הוא שולף את הסירים. "הרפרטואר בבישול עלה פלאים מאז הגירושים", הוא צוחק. "חוץ מאפייה אני עושה הכל". לטובת מנות הדגל בבית הכוללות מוסקה ומרקים למיניהם, הוא מחזיק במקרר ירקות באופן קבוע, לצד פירות ובירות.

עתידות
מאז שעבר אל הדירה החדשה, בועז מרגיש בבית. "מבחינתי הייתי שמח לרכוש אותה. כרגע זה לא עומד על הפרק אבל זה בהחלט רעיון שמתגבש". בכל הנוגע למיקום גיאוגרפי, מבחינתו הוא מרגיש בנוח בעיר הולדתו, אך לא פוסל מעבר אם נסיבות החיים של פרק ב' יובילו לשם.

דירה שכורה בפתח תקווה. לירון מולדובן
בסופי שבוע בועז שולף את הסירים. הצצה אל המקרר/לירון מולדובן
דירה שכורה בפתח תקווה. לירון מולדובן
כלי כסף ונחושת מקשטים את השידה/לירון מולדובן
דירה שכורה בפתח תקווה. לירון מולדובן
במבואת הכניסה- גוף תאורה לצד שידה מבית הוריו של בועז/לירון מולדובן
דירה שכורה בפתח תקווה. לירון מולדובן
עציצים משמשים כדקורציה העיקרית בדירה/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully