וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אנחנו לא האמנו שהדירה המעלפת הזאת ברחוב אלנבי

14.3.2018 / 10:09

היא בלוגרית מוכרת, הוא סטרטאפיסט ויחד, הם הפכו דירה שכורה במרכז תל אביב לספוט מדהים שמשמש גם לצילומים אסתטיים בטירוף. כך מעצבים סביבת מגורים פוטוגנית במיוחד

דירה שכורה ברחוב אלנבי. לירון מולדובן
עיצוב הבית הותאם לצרכי הדיירת שיוצרת תוכן לרשתות החברתיות/לירון מולדובן

לאן הגענו?
רחוב אלנבי פינת בן יהודה בתל אביב, לדירת 3 חדרים בגודל 60 מ"ר.

כאן גרים
אלינור ברטל (26) ולירון מילך (27), בני זוג שהכירו לפני 6 שנים בבר תל אביבי. באותה תקופה החלה אלינור את דרכה בעולם הדיגיטל והמדיה החברתית וכיום היא עובדת למחייתה כמנהלת רשתות חברתיות וכבלוגרית ויוטיוברית בתחומי הלייפסטייל. "זה חלק נכבד מהיומיום שלי", היא מספרת, "כל מה שקשור בייצור תוכן ופעילות, בעיקר באינסטגרם וביוטיוב. זה עולם מאוד עשיר עם המון מקום ליצירתיות והרבה מקורות השראה". לירון שואב את השראתו דווקא מתחום הפיננסים, כראש צוות ומנהל לקוחות בחברת סטרטאפ, כשבחודשים האחרונים נכנס אל חייו ואל חייה של אלינור עיסוק נוסף ושמו צ'ילי. כמתחייב משמה, צ'ילי היא כלבה אנרגטית ופלפלית במיוחד, שמעסיקה את הזוג שעות נוספת אך מסבה לו גם לא מעט נחת.

דיירים בדירה שכורה באלנבי. לירון מולדובן
נהנים מכל רגע בדירתם המשותפת הראשונה. אלינור ולירון/לירון מולדובן

יגעת ומצאת
אחרי 5 שנות זוגיות, במהלכן התגורר כל אחד מבני הזוג בבית הוריו, החליטו השניים לאחד כוחות לפני שנה ולמצוא דירה משלהם. תהליך החיפוש כלל שירותי תיווך שהובילו אותם אל בניין משוחזר במרכז תל אביב. "בשנייה שראינו את החלונות החלטנו ללכת על זה, יש פה מיקס מאוד יפה של ישן וחדש."

הום סטיילינג
כניסה לדירתם של אלינור ולירון ממגנטת אוטומטית את תשומת הלב אל חלונות מקומרים במראה נוסטלגי. אור רך שחודר בעדם ונוף ירקרק הנשקף מהם, משכיחים לרגע את מיקומה של הדירה באלנבי ויוצרים אווירה אירופאית שממשיכה עם העיצוב הנורדי. "כיאה לבלוגרית את מרבית ההשראה שאבתי מאינסטגרם ופינטרסט", אלינור מחייכת. "ואחד מהשיקולים בבחירת הרהיטים היה מידת ההתאמה והפוטוגניות שלהם לצילומים". כך למשל בסלון, שולחן הקפה שנעשה בהזמנה אישית כולל פלטת שיש עליה מצלמת הבלוגרית הפעלתנית את מרבית המוצרים שהיא מקדמת. צמד שרפרפים פרוותיים ושטיח ברוח העיצוב הסקנדינבי תורמים לתפאורה האידילית.

עוד באותו נושא

התאהבנו: אם לגור בדירה שכורה - אז רק בכזאת

לכתבה המלאה
דירה שכורה ברחוב אלנבי. לירון מולדובן
החלונות הייחודיים סיפקו השראה לסטיילינג של הדירה/לירון מולדובן

בכל הנוגע לפלטת הצבעים, בחרו הדיירים בגוונים בהירים ופסטליים שיתאימו לסגנון המבוקש ולא יעמיסו על החלל הקטן. מסיבה זו גם העדיפו להחליף את מזנון הטלוויזיה המסורתי בשני מדפים תלויים עם תצוגה פתוחה, שמתחתיהם מיקמו ארגזי עץ לבנים המשמשים לאחסון הדרוש. בצדו השני של הסלון קושט הקיר המרכזי בפרינט שחור-לבן של נוף אמסטרדמי טיפוסי המזכיר לשניים את הטיול המשותף הראשון שלהם, ולצדו נתלתה רשת זהב עם מגזינים וגלויות.
פרינטים נוספים שבחרו בני הזוג יחד תלויים על קיר חדר השינה שלהם, אחד מהם כולל ציטוט מתוך שיר של הביטלס האהוב על שניהם. כמו בסלון גם כאן, את ההצגה גונבים החלונות ושאר הפריטים מחמיאים להם. בין אלה אפשר למצוא הדום קטיפתי המשמש לאחסון, סולם עץ מקושט בתאורת גרילנדה ושלל אקססוריז שמלבד תפקידם העיצובי, משמשים את אלינור לצילומי הלייפסטייל השונים.

דירה שכורה ברחוב אלנבי. לירון מולדובן
שטוף אור ומשרה אווירה רגועה ונינוחה. חדר השינה של הזוג/לירון מולדובן

החדר האחרון בבית מעיד על כך שהבלוגרית לא הולכת יחפה והוא משמש כחדר ארונות המאחסן פרטי אופנה ומוצרי ביוטי. "אני עובדת עם הרבה מותגי ביוטי. אם אני לא מספיקה להשתמש בכולם אז שלפחות ייראו יפה על השידה", היא צוחקת. תוספת שהתווספה אל החדר לאחרונה היא פינת עבודה המתפקדת כלוקיישן נוסף להפקת תוכן. כדי לאבזר אותה צויד שולחן העבודה באקססוריז ומוצרי נייר מעוצבים, כשלידו מוקמה עגלה מוזהבת עליה הונח אוסף הספרים של הזוג.

מוציאים חוזה
שכ"ד- 6,000 שקלים בחודש. ארנונה- 300 שקלים לחודשיים. חשמל- 400 שקלים לחודשיים.

פאנלים
"לירון הוא הכוח המניע בניקיון הבית", מעידה אלינור. מדי שישי הם מנקים יחד את הדירה ובאמצע השבוע מקפידים לטאטא את הרצפה הגדושה בשערותיה של צ'ילי.

דירה שכורה ברחוב אלנבי. לירון מולדובן
פינת אוכל מינימליסטית בהתאמה לחלל הקטן/לירון מולדובן

דו"ח מקרר
בעוד שלירון הוא הגורם המניע בתחום הניקיון, משבצת הבישול שייכת לאלינור. "אני משתדלת לבשל אוכל בריא, אבל בהחלט קורה שיש גם פסטה". המאכל הדומיננטי בתפריט של השניים הוא סלט, אותו הם מכינים בוריאציות שונות בהתאם למצב רוח. אספקה שוטפת של ירקות לסלט נמצאת דרך קבע במקרר, לצד גבינות וחלב.

עתידות
כל עוד זה תלוי בהם, מתכוונים בני הזוג לחדש את חוזה השכירות הקרוב. "זה אחלה מיקום, קרוב להכל ואנחנו מטר מהים", הם מסבירים. "הבעייתיות היחידה היא שהאזור קצת רועש. השיפור לעתיד הוא סביבת מגורים שקטה יותר".

דירה שכורה ברחוב אלנבי. לירון מולדובן
אספקה ירקות קבועה מרכיבה תפריט המבוסס בעיקר על סלטים/לירון מולדובן
דירה שכורה ברחוב אלנבי. לירון מולדובן
פינת אוכל בסגנון נורדי משתלבת במראה הכללי/לירון מולדובן
דירה שכורה ברחוב אלנבי. לירון מולדובן
שולחן שיש והדום פרוותי מהווים תפאורה אידיאלית לצילומים/לירון מולדובן
דירה שכורה ברחוב אלנבי. לירון מולדובן
מתלים עגולים של מטאליה, מתמזגים עם פרטי הלבוש של אלינור/לירון מולדובן
דירה שכורה ברחוב אלנבי. לירון מולדובן
צמד סוקולנטים על מדף במסדרון/לירון מולדובן
דירה שכורה ברחוב אלנבי. לירון מולדובן
שלל מוצרים שהדיירת מקדמת, מוצגים לראווה בחדר הארונות/לירון מולדובן
דירה שכורה ברחוב אלנבי. לירון מולדובן
ספסל תלייה קיבל שדרוג עיצובי בעזרת תאורת גרילנדה/לירון מולדובן
דירה שכורה ברחוב אלנבי. לירון מולדובן
אקססוריז שונים מתפקדים גם כאביזרים דקורטיביים בימי צילום/לירון מולדובן
דירה שכורה ברחוב אלנבי. לירון מולדובן
חדר הארונות הפך לאחרונה גם לחדר עבודה/לירון מולדובן
דירה שכורה ברחוב אלנבי. לירון מולדובן
שידת טלוויזיה בהזמנה אישית לצד הדום המשמש לאחסון/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully