וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעצבות שמתכננות אחוזות הפתיעו עם דירת 32 מ"ר

מעצבת הפנים הדס רוט והאדריכלית שירה מוסקל שונות לחלוטין אחת מהשנייה. אחת אנרגטית ותוססת והאחרת רגועה וביחד, הן חולקות שולחן עבודה שמצליח לייצר בתים ודירות, שכמו מספרים את סיפור הדיירים

יח"צ - חד פעמי

מעצבת הפנים הדס רוט והאדריכלית שירה מוסקל חולקות שולחן עבודה משותף מזה 14 שנה. השתיים שונות לחלוטין אחת מהשנייה ואולי זה סוד ההצלחה של המשרד המשותף שהקימו. השתיים חושפות אחת את השנייה לכיווני מחשבה אחרים ומשלימות זו את זו באופן הרמוני. הן אוהבות אנשים ויופי ונהנות בכל פעם מחדש ליצור ולחבר בין אנשים למקום מגוריהם. הן מאמינות בהשפעה הטובה והעצומה שיש לתכנון ועיצוב מוצלח על החיים, הצורה שבה חיים והסגנון.

מה מאפיין את כתב ידכן?
כתב היד שלנו כבר מזוהה, אבל הסיפור שאנחנו כותבות משתנה כל הזמן. אפשר להרגיש בבתים שאנחנו מתכננות מי גר בבית, מה הוא אוהב וממש לדמיין אותו. אנחנו משתדלות להימנע מטרנדים ולהתמקד בשימוש בחומרים טבעיים ועל-זמניים. כל פרויקט הוא הרפתקה חדשה. אנחנו בוחרות כל מסע שאנחנו יוצאות אליו ונרגשות כל פעם מחדש להכיר אנשים, להתחבר, להקשיב ולהגשים עבורם את החלום.

פרויקטים של משרד הלל אדריכלות. דניאל לילה,
מעצבת הפנים הדס רוט והאדריכלית שירה מוסקל/דניאל לילה

רעיון מאתגר שלקוח ביקש מכן
עורכת דין, בעלת משרד עו"ד מוביל בארץ בתחומו, עם חוש טעם משובח שביקשה מאיתנו לתכנן לה ולבן זוגה חדר מהחלומות. חדר שינה על קומת מגורים שלמה של מאה מ"ר בנוי. מקום שיכיל את אוסף הנעליים, הבגדים, התכשיטים ובנוסף, חדר מזוודות מכובד. האתגר היה לתכנן חדר שינה בחלל כל כך גדול ויחד עם זאת ליצור אווירה אינטימית וביתית. יצרנו חלל ארונות פתוח בגב המיטה, בשני קווים מקבילים עם מראות גוף גדולות בקצה כל צד. את החלל הזה תוחם קיר מרכזי שעליו הצבנו את המיטה הצופה למרפסת הגדולה הנפרשת בחוץ.

רעיון מאתגר שהצעתן ללקוח
בבית שתכננו עבור משפחה גדולה שאוהבת לבשל ולאכול, הצענו למקם את המטבח בלב הבית בצורה שתאפשר לראות ולהשקיף עליו מכל מקום. מעל המטבח יצרנו מרפסת תצפית שמאפשרת הצצה וקשר ישיר אליו. זהו האלמנט האדריכלי המוביל במרחב, המקנה לבית הזה את אופיו המיוחד.

עוד באותו נושא

המעצבת שתעצב לכם בית חלומות מקורי בתנאי שלא תתערבו לה

לכתבה המלאה
פרויקטים של משרד הלל אדריכלות. עודד סמדר,
דירת 32 מ"ר בפלורנטין/עודד סמדר

הדירה הכי קטנה שעיצבתן
דירה בת 32 מ"ר בשכונת פלורנטין. מדובר בדירה להשקעה המיועדת לשכירות לזוג או לבודד. בעזרת מערכת גמישה של דלתות הזזה יצרנו חלל גמיש, הנראה מרווח מגודלו. מה שחשוב בחלל כזה קטן הוא גיבוש קונספט עיצובי מפתיע שמקנה לחלל את אופיו המיוחד.

פרויקט שתזכרו לנצח
לקוחות שלא הכרנו ,פנו אלינו בעקבות המלצה של חברה עם בקשה קצת מוזרה. הם גרו באותה התקופה בפנמה ולכן, רצו שנראה בית עבורם בעודם בחו"ל. כך נשאבנו לתהליך שבו המלצנו ללקוחות על קנייה של נכס, שלא ביקרו בו מעולם. מדובר בבית שעמד שנים רבות כנטוש, בן 300 מ"ר על מגרש של שני דונם במושב בשרון. תוך חמישה חודשים של מהפך הבית הנטוש הפך לאחוזה פרובינציאלית.

פרויקטים של משרד הלל אדריכלות. עודד סמדר,
המטבח מתפקד כלב ליבו של הבית, עם מרפסת מלמעלה/עודד סמדר

פרויקט שחולמות לעשות
לתכנן ולעצב ריזורט במקום שבו הטבע במיטבו, על צוק הר המשקיף לים. יצירה של חווית נופש שלמה וייחודית המתקשרת עם הטבע בהרמוניה מופלאה.

טיפ משמעותי לאנשים שמעצבים ובונים בתים
להכניס את החוץ הביתה. אנחנו חיים במדינה שבה לא נעים להיות ממש בחצר או במרפסת בחודשי הקיץ החמים שזה כמעט חצי מהשנה. בדיוק לשם כך, אנחנו מתכננות ויוצרות חללים פנימיים שמרגישים בהם בחוץ אבל עם מזגן וקירוי. פרגולה מקורה מוקפת בפתחים לחצר יוצרת חלל ביניים בין הפנים לחוץ שכיף לבלות בו כל השנה. בדירה שאין לה מרפסת כדאי לנסות ליצור מרפסת מקורה בצורה מלאכותית מבלי להוסיף שטח. אפיון המרפסת כחוץ באמצעות ריצוף, ריהוט וצמחיה יעשיר וישלים את המרחב הפנימי.

פרויקטים של משרד הלל אדריכלות. עודד סמדר,
דירה בפרויקט שרונה/עודד סמדר

אדריכל מעורר השראה
פרנק לויד רייט, האיש והאגדה. אבי האדריכלות המודרנית, יוצר גאון ופורץ דרך. תכנון רגיש הרמוני עם מקצב משלו וחיבור ייחודי לטבע ולסביבה.

פרגון למעצב/ אדריכל מקומי
האדריכל רם כרמי, שתכנן מבנים קלאסיים ועל זמניים. מבנה בית המשפט העליון שתכנן יחד עם אחותו עדה כרמי הוא שיר הלל לאדריכלות לירית (מושג שכרמי הרבה להשתמש בו) שיש בה מן הנשגב.

פרויקטים של משרד הלל אדריכלות. עודד סמדר,
השתיים לא מעצבות רק דירות, אם כי אחוזות גדולות/עודד סמדר
פרויקטים של משרד הלל אדריכלות. עודד סמדר,
שטחים חיצוניים ונעימים לשבת בהם/עודד סמדר
פרויקטים של משרד הלל אדריכלות. עודד סמדר,
בית משפחתי ברמות השבים/עודד סמדר
פרויקטים של משרד הלל אדריכלות. לירן שמש,
חדר שינה עם יחידת הלבשה, בשטח של 100 מ"ר/לירן שמש
פרויקטים של משרד הלל אדריכלות. עודד סמדר,
חדר ארונות ללקוחה שמחזיקה המון בגדים ואקססוריז/עודד סמדר
פרויקטים של משרד הלל אדריכלות. עודד סמדר,
מטבח אי עם בר עץ בדירה במתחם שרונה/עודד סמדר
פרויקטים של משרד הלל אדריכלות. לירן שמש,
דירה במגדל מגורים בגני תקווה שנראית כמו בית קרקע/לירן שמש
פרויקטים של משרד הלל אדריכלות. עודד סמדר,
בית משפחתי ברעננה/עודד סמדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully