וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף: המהלך הכל כך מתבקש של איקאה

26.2.2018 / 10:54

ענקית הריהוט השבדית שולחת זרועותיה גם לעולם האמנות. לא עוד תמונות משמימות של פרחים או סלוגנים טיפשיים. איקאה משיקה שיתוף פעולה עם צלמים מהשורה הראשונה. הנה הצצה ראשונה

צילום:יותם רונן עריכת וידאו:ניר חן

בווידאו: איקאה פותחת סניף חדש בבאר שבע- מתוך המהדורה עם יעקב אילון)

כל מי שביקר אי פעם באגף הדקורציה בחנות של איקאה לא יכול היה להתעלם מהשיממון שהחברה מציעה בכל מה שנוגע לתמונות ופוסטרים, שאפילו המחירים הנמוכים שלהם לא מצליחים לכפר על השעמום והקיטש שהם מאופיינים בהם. מהדפסי פרחים ואיורי חיות משעממים חסרי מעוף, דרך סלוגנים טיפשיים על גבול המבוכה וכלה בכל מיני צילומים של נופים עירוניים שנראים כאילו נלקחו משאטר-סטוק, או לחילופין הובאו היישר מחדר המתנה של מרפאת שיניים. אך השנה, בשורה משמחת - זה הולך להשתנות.

ענקית הרהיטים השבדית חתמה לאחרונה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת מצלמות היוקרה "האסלבאד", ויחד איתה אצרה והוציאה לאור אוסף של שמונה צילומים מרהיבים מאת שבעה צלמים מפורסמים אשר יוצעו למכירה בחנויותיה - ולבטח יזניקו את הרמה הוויזואלית שלה לגבהים חדשים - כמו גם יאפשר למיליוני לקוחותיה מסביב להכניס הביתה יצירות אמנות אמיתיות.

לקריאה נוספת:
מה מוצלח ומה מיותר בקטלוג איקאה 2018?
מייסד איקאה מת והשאיר אחריו את ירושת המיליארדים
יש לכם רהיטים ישנים של איקאה? ייתכן שתוכלו למכור אותם היום בהרבה מאוד כסף

תמונות אמנות של איקאה. יחצ,
תמונות פורטרטים/יחצ

"האסלבאד", גם היא חברה שבדית, נחשבת לאחת מחברות המצלמות האיכותיות ביותר בעולם ומחירי המצלמות החדשות שלה עשויות להגיע למחיר של רכב מנהלים. המצלמות של "האסלבאד" היו אלה הביאו את התמונות מהנחיתה על הירח, והחברה משקיעה באופן תדיר בשיפור ועידוד של יכולות הצילום האנושיות ומקדמת את עבודתם של צלמים וצלמות בכל רחבי העולם. "כל תמונה נבחרה בקפדנות בזכות היופי שלה, הקומפוזיציה והאסתטיקה שלה, אשר יחד יוצרים ומביאים רף חדש של רגש אל תוך הבית", אמר מנהל השיווק של החברה ברוניוס רודניקס במסגרת שיתוף הפעולה.

אוסף ההדפסים החדש, אשר יושק תחת השם "NORRHASSEL", יכלול הן פורטרטים אנושיים והן נופי טבע - עבודות של צלמים מובילים כגון דמיטרי אגייב, לארס ואן דה גור, הנס סטרנד, בארה פראסילובה, עלי רג'בי, טום ד. ג'ונס ויואכים שמייסר. כל הצילומים באוסף יהיו זמינים לרכישה בחנויות איקאה השונות החל מחודש אוגוסט, אלא שבישראל כמו בישראל העבודות לא צפויות להגיע במהלך השנה הקרובה. יש רק לקוות שהמושכים בחוטים המקומיים יזרזו את המהלך.

עוד באותו נושא

בשעה טובה: איקאה משיקה ליין מוצרים לחיות מחמד

לכתבה המלאה
תמונות אמנות של איקאה. יחצ,
תמונות טבע מרהיב/יחצ

בהתחשב בעובדה שצילומים שונים באתרים האישיים של הצלמים מתחילים במחירים של 150 דולרים להדפס, וכי מחירי הדפסים באיקאה לא עוברים את רף ה- 50 דולרים, מדובר במהלך שצפוי למגנט הרבה לקוחות.

"אנחנו מודעים לעד כמה חשובה הגישה לאמנות עבור הרווחה האישית, ועם אוסף זה אנחנו מעוניינים להפוך כמה צילומי אמנות מעולים לנגישים עבור כמה שיותר אנשים", אמר מרקוס אנגמן, מנהל העיצוב של רשת איקאה בהשקת שיתוף הפעולה. "אנחנו מבקשים בכך לעורר את היצירתיות של אנשים, אבל גם לגרום לאנשים לחשוב באיזה סוג של אמנות הם רוצים להקיף את עצמם במקום שבו זה באמת חשוב: בבית".

תמונות אמנות של איקאה. יחצ,
תמונות אורבניות אותנטיות/יחצ
תמונות אמנות של איקאה. יחצ,
תמונות של טבע במזג אוויר משתנה/יחצ
תמונות אמנות של איקאה. יחצ,
תמונות טבע עם פרטים קטני וחמודים/יחצ
תמונות אמנות של איקאה. יחצ,
אמנות מסוג אחר/יחצ
תמונות אמנות של איקאה. יחצ,
צבעוניות מרעננת בתמהיל המשמים של איקאה/יחצ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully