וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרכים הסקנדינביות להפוך את חדר הילדים לחדר הכי כיפי ויפה בבית

23.1.2018 / 8:56

המדינות הבלונדיניות מצטיינות בעיצוב שמשלב חומרים איכותיים וקווים נקיים היוצרים חדר מואר ונוח. כשמוסיפים אלמנטים גרפיים ואקססוריז דוגמת טפטים, כריות, הדפסות על עץ איכותי, מוביילים ועוד מוצרים, חדר הילדים הופך למיוחד וצבעוני. כך תעשו זאת נכון

רשת HELD הדפסת תמונות. יחצ,
שדרוג מקורי לחדר התינוק. הדפסים וטפטים של רשת HELD/יחצ

פונקציונליות, נוחות ושיק: העיצוב הסקנדינבי הוא שם דבר בכל רחבי העולם, ולא בכדי. כבר מעל לשבעה עשורים שעולם העיצוב שואב השראה מהמדינות הבלונדיניות - שוודיה, נורווגיה, דנמרק, פינלנד ואיסלנד - המתמחות בעיצוב נקי ונעים ששם את האדם במרכז. במדינות הללו העיצוב לא נחשב כקישוט הבית. למעשה, הוא מתרחק מהקישוטיות במובנים רבים ומעדיף בהרבה את השימושיות, וזאת כחלק מפילוסופיה תרבותית שלמה המקפלת בתוכה ערכים חזקים כגון השאיפה לפשטות, הרמוניה והומניזם. עיצוב טוב, כך הבינו כבר מזמן במדינות סקנדינביה, מציע לנו להפוך לאנשים טובים, בריאים ושמחים יותר.

העיצוב הסקנדינבי טוב ועל-זמני מפני שהוא נולד מתוך צורך. כדי להבין אותו, צריך להבין את האתגרים העומדים בפני תושבי החלק הצפוני של העולם: חורפים ארוכים, קרים וחשוכים, ומחיה בעיירות וכפרים קטנים המרוחקים מאוד זה מזה. על כן, קירות לבנים ורצפות עץ מסורתיות מהווים בסיס ליצירת סביבה שמעניקה לדיירי הבית את מה שהטבע מתקשה לספק להם בחורפים הארוכים: חום ואור. אליהם מצטרפים ערכים נוספים: חומרים איכותיים, טבעיים ועמידים כגון עץ וצמר. ערכים אלה מתבטאים בשאיפה לחיסכון - הבא לידי ביטוי גם בעמידות המוצר, אבל גם באמצעות צורות מינימליסטיות ונקיות, וכמובן גם ברעיונות צפוניים במובהק כגון לגום השוודי והוגה הדני. השאיפה היא לאיזון מושלם ול"ביחד" חמים ונעים, בהתאמה.

רשת HELD הדפסת תמונות. יחצ,
כרית ריבוע בגודל 30/30 מבד קנבס איכותי של רשת HELD, במחיר 149 שקלים/יחצ

את ילדיהם מחנכים הנורדים לאורה של התרבות הזו. כך נוצרים חדרי ילדים בהירים וחמימים, מלאי הגיון מחד ומעוררי משחק וחקירה מאידך. סכמת הצבעים הניטרלית והבהירה נותרת, ואליה מצטרפות כמויות מדודות של צבע. המטרה היא ליצור עיצוב פשוט ונקי שיוכל לשמש את המשפחה במשך שנים רבות, תוך שינוי חלק מהאלמנטים בהתאם לגיל ולהעדפות של הילדים. כך נכנסים לתמונה אלמנטים גרפיים, החל מהצורות הגיאומטריות האופייניות לסגנון וכלה באיורי חיות ואייקונים כגון לבבות או כוכבים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
רשת HELD הדפסת תמונות. יחצ,
בלוקים הולנדים מעץ איכותי של רשת HELD, בגדלים שונים החל מ-89 שקלים/יחצ

ארבע דרכים לשלב את העיצוב הסקנדינבי בחדר הילדים

1. הרבה תאורה טבעית - עיצוב נורדי מאוד אוהב אור טבעי. חלונות גדולים ומאווררים, וילונות בהירים וחצי שקופים או תריסים ונציאנים יסייעו בהכנסת האור הביתה. החלונות קטנים? לא נורא! השקיעו בפס תאורה וכמה גופי תאורה מותאמים לילדים על מנת ליצור אווירה ילדותית קסומה. אין משהו שגירלנדת כוכבים לא יכולה לתקן.

2. צרו עיצוב בסיסי לחדר, והוסיפו פריטים קטנים ואישיים בהתאם לגיל ולאופי - "עיצוב נקי עם נגיעה אישית מוסיף נקודות עניין ואור בחדר", אומרת אינסה מוצ'ניק, מעצבת הבית של HELD , המקיפה את כל תחומי עולם הצילום ולה סניפים גם בקניוני עזריאלי. "חדר הילדים אמור לגדול עם הילד, והרבה פעמים זה עולה הרבה מאוד כסף. העיצוב הסקנדינבי פותר את הבעיה הזאת ומאפשר ליצור אפקט משמעותי באמצעות שינויים קטנים".

3. קשטו את החדר בצבעים ניטרליים - "הקולקציה הסקנדינבית של HELD מגיעה בגוונים נייטרליים ופסטליים", אומרת מוצ'ניק. "גם הכחולים והוורודים מגיעים בגוונים עדינים ואופנתיים המתחברים היטב לסגנון".

4. שלבו פריטים גיאומטריים בעיצוב - טפטים, קולאז'ים, מדבקות לקיר ואפילו גופי תאורה.

רשת HELD הדפסת תמונות. יחצ,
שלט לדלת- 79 שקלים, שלט בגודל 13/18 מעץ של רשת HELD/יחצ

רשת HELD, העוסקת בהדפסת תמונות על מוצרים בעיצוב אישי, מציעה קולקציה סקנדינבית חדשה עבור חדרי ילדים ומציעה פריטים בהתאמה אישית עם תמונות הילדים ושמם. בקולקציה ניתן למצוא טפטים, כריות, הדפסות על בלוקים הולנדיים מעץ איכותי בגדלים שונים, שלטים לדלת, מוביילים ועוד מוצרים שונים לחדרי הילדים. כל מה שעליכם לעשות הוא להגיע לאחד מקניוני עזריאלי עם התמונות ו-HELD יעשו את השאר. עכשיו במבצע: בקניית ארבעה מוצרים ומעלה 20% הנחה. כמו כן, מבצע בלעדי בקניוני עזריאלי: הגיעו עם תמונה של חדר הילדים בין התאריכים 23.1-28.2, והמעצבת של HELD תעשה לכם הדמיה בחינם!

למחזיקי אפליקציית עזריאלי תינתן הטבה של 30 שקלים מתנה לקניית מוצר מהקולקציה.

להורדת אפליקציית עזריאלי

רשת HELD הדפסת תמונות. יחצ,
בלוקים הולנדים מעץ איכותי בגדלים שונים החל מ-89 שקלים/יחצ
וואלה! NEWS בשיתוף קניוני עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully