וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם צעצועים ישנים בבית? יתכן שהם שווים היום עשרות אלפי שקלים

9.1.2018 / 0:18

בובות הפולי פוקט המקוריות משנות ה-90 נמכרות בסכומים מגוחכים של עשרות אלפי שקלים לאספנים בכל העולם. כדאי שתחפשו בעליית הגג של ההורים את הצעצועים שלכם מהילדות - כי אתם צפויים להרוויח מהם ובענק

אתר רשמי

בסרטון – הפרסומת הראשונה אי פעם לפולי פוקט

רובנו נפתרו מצעצועי הילדות שלנו או זנחנו אותם באיזה מחסן או עליית גג בבית ההורים כדי שיצברו אבק. אם אתם ברי המזל שאחסנו את הצעצועים הישנים ולא זרקו אותם - כדאי שתסעו לבקר את ההורים כי הביקור הזה עשוי להרוויח לכם הרבה מאוד כסף. כמו רהיטי ענתיקה, גם צעצועים נחשבים לפריטי אספנות שלא תיארתם לעצמכם שמישהו יסכים לשלם עליהם כסף - והרבה. צעצועי פולי פוקט משנות ה-90 נמכרים בעשרות אלפי שקלים ב-eBay ואנחנו מדברים איתכם פה על מארז פשוט של בובות פלסטיק קטנות שעלו במקור 50 שקלים וכיום נמכרים במחירים הזויים של יותר מ-35 אלף שקלים ב-eBay.

סטים שלמים של הבובות המיניאטורות הפכו לפריטי אספנות מבוקשים. בחיפוש מהיר באתר תמצאו סט שנמכר במחיר של 7,795 ליש"ט (כ-36,340 שקלים) ותריסר בובות אחרות המוצעות במחירים נאים לא פחות של 500 ליש"ט לסט (כ-2,330 ש"ח) ויותר.

צעצועי פולי פוקט הפכו לפריט אספנות. צילום מסך
יותר מ-36 אלף שקלים לבובות פולי פוקט ישנות/צילום מסך

עוד ב"בית ועיצוב":

עוד באותו נושא

אלה הדברים שזרוקים לכם בבית ותוכלו להרוויח עליהם כסף

לכתבה המלאה

צעצועי פולי פוקט עוצבו בידי כריס ויגס ושווקו לראשונה ע"י חברת מאטל בראשית שנות ה-90. החברה עיצבה מחדש את בובות פולי פוקט בסוף שנות ה-90 והבובות היו בגובה של בין 5-8 ס"מ. באופן מפתיע אלה דווקא הבובות המאוחרות יותר בסדרה שזוכות לביקוש גדול יותר ב-eBay. לדוגמא, מארז סגור של פולי פוקט במסיבת בריכה מ-2002 נמכר במחיר הזוי של 1,115 ליש"ט (כ-5,200 שקלים).

לא ברור כיצד הבובות הפכו להיות פריטי אספנות שווי ערך כאלה, אבל ב-eBay ממליצים למי שמעוניינים למכור את בובות הפולי פוקט הישנות שלהם לעיין קודם בהצעות מחיר של בובות דומות באתר כדי להעריך את שווי הצעצועים שלהם.

צעצועי פולי פוקט הפכו לפריט אספנות. צילום מסך
בובות פולי פוקט במארזים סגורים הפכו לפריטי אספנות שווי ערך/צילום מסך

גם סטים של בובות דיסני מבית פולי פוקט מוכיחות עצמן כמשתלמות. סט בובות פיטר פן מ-1997 נמכר במחיר של 2,000 דולר (כ-6,880 שקלים) והסט של אלאדין נמכר ב-4,045 שקלים. גם לנו יש בובות פולי פוקט בבית אבל אנחנו כל כך מכורים אליהן שהחלטנו לוותר על הכסף. לא באמת.

צעצועי פולי פוקט הפכו לפריט אספנות. צילום מסך
קופסת תכשיטים של בובות פולי פוקט במחיר של תכשיטים אמיתיים/צילום מסך
צעצועי פולי פוקט הפכו לפריט אספנות. צילום מסך
סט של אלאדין במחיר היסטרי/צילום מסך
צעצועי פולי פוקט הפכו לפריט אספנות. צילום מסך
וגם פיטר פן במחיר מוגזם/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully