וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה גורם לעשרות אלפי אנשים לעקוב אחרי האישה הזאת?

3.1.2018 / 13:09

ראש מיטה מעוטר, כורסה מנומרת וכובעים רחבי שוליים שתלויים על הקיר - הם טיפה בים הרעיונות של קסנדרה, בלוגרית העיצוב מסיאטל שהופכת כל פינה אנמית למלאה בשיק. הצצה לחשבון האינסטגרם שלה בטוח תגרום לכם לשנות כמה דברים בבית

בלוגרית עיצוב קוקו קלי. יחצ,
חלמה להיות עורכת מגזין עיצוב. קסנדה לאבל/יחצ

מי: קסנדרה לאבל
מה: בלוגרית עיצוב ואירוח
כמה: 55.4 אלף עוקבים באינסטגרם

בילדותה חלמה להיות עורכת מגזין, היא נהגה לעצב את חדר השינה כל פעם מחדש, נמשכה גם לעיצוב גרפי וכשפתחה את הבלוג המצליח שלה COCO KELLEY ב-2007 הרגישה שהוא ממזג את כל אהבותיה. הכירו את קסנדרה לאבל (Cassandra Lavalle) הבלוגרית המצליחה מסיאטל שכל פוסט ותמונה שלה מהווים השראה לאלפי עוקבים ברחבי העולם. הבלוג של קסנדרה סוקר את תחום עיצוב הפנים, אדריכלות, אמנות, אוכל, אירוח, סידורי פרחים ועיצוב מסיבות מלאים ברעיונות ומקוריות. חשבון האינסטגרם המונה למעלה מ-55 אלף עוקבים מהווה מעין חלון ראווה לבלוג המרתק שבו אפשר למצוא פתרון אסתטי לכל מאורע, מרעיונות לשדרוג הבית, טרנדים ובשורות חדשות.

בזכות שיטוטיה של קסנדרה ברחבי העולם סגנונות העיצוב השונים שהיא מצלמת ומעלה בחשבון האינסטגרם מדברים בשפה של כולם. כך למשל פינת ישיבה עם כריות צבעוניות במסעדה שהיא קלטה בעדשה שלה עשויים להוות השראה עבור הסלון שלכם. גם קיר מלא בכובעים רחבי שוליים שהיא תיעדה הופך ברגע ממשטח חלק, משעמם ואנמי לספוט שמושך את העין ואפילו ספות מנומרות יכולות להפתיע אתכם ולהעניק טוויסט מעניין ושובר שגרה.

מכירים בלוגרים מקומיים שאנחנו חייבים להכיר? כתבו לנו בתגובות

לקריאה נוספת:
הכירו את שיבורי: הטרנד הבא בעיצוב הבית
מהם המוצרים הנמכרים ביותר באיקאה?
רוצים לישון טוב? הנה הצמחים שאתם פשוט חייבים להניח בחדר השינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully