וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה יעלה בגורל האחוזה המפוארת של יו הפנר?

28.9.2017 / 11:13

היא הפכה סמל למסיבות פומפוזיות וחיים נהנתנים, מפוארת להפליא ומקום משכנן של השפנפנות של הף. היום, כשמייסד פלייבוי הלך לעולמו האחוזה המפורסמת בלוס אנג'לס נשארת מיותמת ומוזנחת. מה יחליט לעשות בה בעל הבית החדש?

מתוך הסרט התיעודי שנעשה אודות יו הפנר - הבעלים של אימפריית פלייבוי, 2010/מערכת וואלה! News

(בווידאו: מתוך הסרט התיעודי שנעשה אודות יו הפנר - הבעלים של אימפריית פלייבוי, 2010)

המיליונר שהקים את אחד המגזינים הפופולאריים והמפורסמים בעולם הלך לעולמו הבוקר (חמישי). יו הפנר האבא של "פלייבוי" ניהל אורח חיים נהנתני, הקיף את עצמו בעלמות יפות וסיפק להן מגורים באחוזה המפורסמת שלו השוכנת בלוס אנג'לס. אותה אחוזה מפוארת להפליא זכתה לסיקור נרחב. היא נודעה כמעוז של מסיבות נוצצות בהן הסתובבו שפנפנות בלבוש מינימלי לצד גברים עשירים וכך, הפכה לסוג של סמל החיים הטובים והפרובוקטיביים.

האחוזה שנרכשה לפני 45 שנה על ידי הפנר בכמיליון דולר חולשת על שישה דונם וכוללת 29 חדרי שינה וחדרי אירוח, מרתף יינות, חדר כושר, מגרש טניס, בריכה שחייה, אולם קולנוע וביתנים להלנת אורחים. בחדרים השונים היו פזורים פריטים סוריאליסטיים כגון, דמות קרטון של הף בפיג'מה ודמויות של חיות שונות.

במלאת 90 שנה להפנר בשנה שעברה, החליט המיליונר למכור את האחוזה תמורת 100 מיליון דולר. הקונה המאושר, בנקאי ממוצא יווני צ'ארלס דין מטרופולוס, החליט שלא לפנות את הדייר מהסביבה המוכרת לו. השניים, הגיעו להסדר שבו הפנר נשאר להתגורר באחוזה שכה אפיינה אותו ואת חייו, יחד עם זוגתו קריסטל האריס.

לקריאה נוספת:
כמה תעלה האחוזה של דיוויד בואי בקריביים?
מי יהיה היורש של אחוזתו של פרינס?
אזור המריבה בביתו של גורג' מייקל אחרי מותו

הבית של יו הפנר עומד למכירה. דיילי מייל, צילום מסך
האחוזה כוללת 29 חדרים, חדר קולנוע, חדר משחקים וחדר כושר/צילום מסך, דיילי מייל

מגזין פלייבוי שהתפרסם לראשונה ב-53' הגיע לשיאו בשנות ה-80 וכך, גם החיים באחוזה שהיו שיתופיים בין עשרות הבנות (שפנפנות) שכמו התחלקו בזמן האיכות עם הף - כך הן נהגו לכנותו. האחוזה אף צולמה בסדרת הריאליטי השפנפנות של יו בכיכובן של הבנות ביניהן, הולי מדיסון, ברידג'ט מרקרדט וקנדרה וילקינסון.

אלא שמאז הסדרה והימים העליזים הזוהר חלף לו ובשנה שעברה נחשף מצבה המוזנח של האחוזה. הצלם האמריקאי ג'ף מינטון הוזמן על ידי הפנר לצלם את אוסף החיות האקזוטיות המשוטטות חופשי בשטח האחוזה, בהן קופים, תוכים ססגוניים, טווסים ועוד, ובהדרגה, הצליח לשכנע את הפנר לתת לו רשות לצלם את כל החדרים באחוזה. הוא צילם גם חדרים שנשכחו והוזנחו במשך שנים, בהם תלויים פוסטרים בלויים של נערות האמצע שכיכבו במגזין פלייבוי הנחשק. ניכר כי נשמרו בנכס המפורסם נגיעות רטרו כמו זיכרון נמוג לעברה המפואר של האחוזה ביניהן, גם פריטים כמו טלפון חוגה אדום בוהק, מנורות קריסטל, שנדלרים, קירות מחופים עץ כהה ושטיחים מקיר לקיר. על הקירות מתנוססות תמונות של המבקרים המפורסמים שביקרו לאורך השנים במקום.

עוד באותו נושא

מייסד מגזין פלייבוי - יו הפנר הלך לעולמו

לכתבה המלאה
יו הפנר. רויטרס
הפנר בביתו עם החלוק האדום שגם הוא, כמו האחוזה איפיין את הלוק הקבוע/רויטרס

החצר האחורית של האחוזה זכורה לרבים כמקום שוקק שכן, אירחה לא מעט מסיבות ואירועים שהיו משאת נפשם של סלבריטאים שונים. הפנר ידע לפנק את מוזמניו והשקיע בהפקות גרנדיוזיות. המסיבות המסורתיות שהיו נערכות באחוזה המפוארת כללו את מסיבת ההלוואין, מסיבת הסילבסטר וכמובן יום הולדתו של בעל הבית הפופולארי. לצד הפעילות הנהנתנית, אירחו המליונר וצוות האחוזה גם אירועי צדקה שונים. אלא שבשנים האחרונות השקט שרר במקום הפנר התבגר והשפנפנות כבר אינן ורק זכרונות מעומעעמים נותרו מאותן מסיבות.

היום, כשהפנר עזב את העולם סביר להניח שבעליה הרשמיים של האחוזה - הבנקאי מטרופולוס, יערוך בה שיפוץ נרחב והזוהר שאיפיין את התקופה ההיא ישמר בזיכרונם של הרבה מאוד אנשים שבילו שם, בלוס אנג'לס בחברתו של האיש שחשב לחיות ולבלות לנצח.

וכך האחוזה של הפנר הייתה בשנים האחרונות:

האחוזה של יו הפנר. ספלאש
חדרי המשחקים באחוזה כמו עמדו מלכת/ספלאש
האחוזה של יו הפנר. ספלאש
נראה שאף אחד לא נכנס לחדרים האלה למעלה מעשור/ספלאש
האחוזה של יו הפנר. ספלאש
על הקירות באחוזה התנוססו מוטיבים עיצוביים שעשו שעשו להף שמח בלב/ספלאש
יו הפנר ואשתו קריסטל הפנר. Charley Gallay/Getty Images for Playboy), GettyImages
יו הפנר ואישתו קריסטל/GettyImages, Charley Gallay/Getty Images for Playboy)
הבית של יו הפנר עומד למכירה. דיילי מייל, צילום מסך
יו הפנר והשפנפנות על רקע האחוזה בלוס אנג'לס בימים העליזים/צילום מסך, דיילי מייל
האחוזה של יו הפנר. splash
האחוזה מוקפת בגנים ובריכות/splash
האחוזה של יו הפנר. splash
סביר להניח שהמקום בלוס אנג'לס יעבור בקרוב מייקאובר/splash
האחוזה של יו הפנר. splash
פרידה מאגדה - יו הפנר חי את החיים הטובים/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully