וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום שנה: הדירות השכורות שהמיסו לנו את הלב

21.9.2017 / 13:40

עם חצר רומנטית בבאר שבע, בלוק סקנדינבי ברחובות, צבעונית בטירוף ברמת גן ואפילו דופלקס בתל אביב. השנה נכנסנו ליותר מארבעים דירות והנה החמש שריתקו גם אתכם

דירה מעוצבת ושכורה ברמת גן. מגד גוזני
פינת אוכל מעולם לא הייתה מעוררת תיאבון כל כך/מגד גוזני

מדור "חדר משלהם" שמבקר בכל שבוע בדירות שכורות ברחבי הארץ, יצא לראשונה לפני שש שנים. מאז, הוא מוכיח לנו עד כמה הגולשים שלנו משתוקקים לראות איך אחרים גרים ויתרה מכך, כמה שוכרים משלמים על הדירה שלהם ומה הם מקבלים בתמורה. אז ללכבוד השנה החדשה קיבצנו לכם את הדירות שהמיסו לכולנו את הלב ומשכו הרבה מאוד קוראים. יש אפילו דירה בבאר שבע שמככבת אצלנו ברשימה החגיגית.

לקריאה נוספת:
רשימת הזהב: אין סיכוי שלא תמצאו ברשימה הזאת מתנה לחג
הדברים שאתם חייבים להעיף מהבית לקראת השנה החדשה
שלא תעיזו להעביר את האוכל עם הסכו"ם האישי: כללי נימוס בשולחן החג

seperator
דירה שכורה ברחובות. לירון מולדובן
עיצוב סקנדינבי עם הרבה טאץ' אישי. מבט אל הסלון בדירה ברחובות/לירון מולדובן

דירה משפחתית בסגנון סקנדינבי עוצבה על ידי אם המשפחה בדיוק ובתשומת לב. היא שוכנת ברחובות וחולשת על 100 מ"ר. כמי שאהבה ומאז מעולם את השילוב בין ניקיון, פשטות וחומרים טבעיים, התחברה אם המשפחה באופן טבעי לסגנון הסקנדינבי ובחרה לעצב את ביתה על טהרתו. גם מבחינת פלטת הצבעים נותרה נאמנה לגוונים בהירים ואפורים. "אני פחות בעניין של דרמה או צבעים עזים", היא מסבירה. "חשוב לי שיהיה נעים בעין ואת נגיעות הצבע אני מכניסה דרך השימוש בעץ ובצמחייה". בנוסף, תומכת הדיירת בשיטת עשה זאת בעצמך והדבר ניכר היטב כבר בכניסה לחלל המרכזי. יחידת מדפים מלוחות OSB שבנו הוריה ומושכת את תשומת הלב על רקע הקיר האפור בסלון, מדפי עץ שיצרה בסדנת נגרות וכיום, מקשטים את פינת האוכל, כמו גם שולחן קפה מעץ בצורת משושה שתכננה בעצמה, הם רק חלק מרהיטי ה- DIY שפזורים בדירה.
שכר דירה: 4,000 שקלים בחודש

seperator
דירה שכורה ומעוצבת בנורדאו בתל אביב. מגד גוזני
מרווח, מואר ונעים, כך שכנע הדופלקס את בני הזוג לעבור אל הדופלקס בשדרות נורדאו בתל אביב/מגד גוזני

שני ורז עיצבו לעצמם סביבת מגורים בקווים נקיים וקלאסיים, שלא גורעים מתחושת הביתיות. רגע לפני שמצטרף אל הקן זאטוט מתוק, הם חשפו בפנינו 90 מ"ר מלאים בשלווה ואור החולשים על פנטהאוז בשדרות נורדאו בתל אביב. כשניגשו אל מלאכת העיצוב היה חשוב לצמד הדיירים לשמור על קו קלאסי ונקי, אך עם זאת שופע חמימות ותחושת ביתיות. כך למשל בסלון, לצד אלמנטים שמשדרים אלגנטיות ויוקרה כמו כדי שיש והדום קטיפתי, בולטת ספה מזמינה ומפנקת. "זה היה האלמנט אולי הכי משמעותי מבחינתנו", הם מסבירים, "ספה גדולה שאפשר להיזרק עליה ביחד בסוף יום עמוס". בכל הנוגע לפלטת הצבעים, נבחרו גווני שמנת בהירים ששומרים על הטאץ' הנקי, כשעל תקן זריקות הצבע בחלל, משמשים פריטי הטקסטיל שעל הספה.
שכר דירה: 9,000 שקלים בחודש

seperator
פריטי טקסטיל מושקעים מחממים את האווירה בסלון. מגד גוזני
כורסת וינטג' והדום מוזהב, יוצרים פינה אהובה במיוחד בדירה שבלואי מרשל בתל אביב/מגד גוזני

Queen Elephant שמסקרנת 34 אלף עוקבים באינסטגרם פתחה השנה את דירתה השכורה והמסוגננת. היא הציגה לנו איך מעצבים דירה עם אופי נשי מבלי להעיב על גבריות בן הזוג. הדירה שוכנת ברחוב לואי מרשל בתל אביב וכחובבת אדוקה של עיצוב, היה חשוב לעפרי לשקף את טעמה האישי והאקלקטי בדירה. "אני מאוד אוהבת צבעים בהירים, בעיקר לבן, ורוד וזהב, אז ניסיתי לשלב אותם בחלל כמה שיותר, מבלי שזה יעיב על הגבריות של מתן", היא מסבירה בחיוך. חיבה נוספת שלה נתונה לפריטי וינטג' וחפצים יפים, שאת מרביתם רכשו היא ומתן במהלך טיולים בחו"ל. כך למשל בסלון, הוצבה ליד החלון כורסה עגולה מימי האייטיז העליזים, שיחד עם הדום מוזהב יוצרת פינה שעפרי אוהבת לשבת ולכתוב בה. לשיק הנשי והאלגנטי המאפיין את החלל, תורמים שטיח צמרירי, צילומים בשחור לבן, פרוות למיניהן ואלמנטים דקורטיביים נוספים, שרבים מהם כוללים פילים בגרסאות שונות, כחלק מאהבתה של עפרי לחיה ולמה שהיא מסמלת.
שכר דירה: 6,000 שקלים בחודש

seperator
רצפה מצוירת, רהיטי עץ ונוף פסטורלי, יוצרים סלון בלוק כפרי. לירון מולדובן
רצפה מצוירת, רהיטי עץ ונוף פסטורלי, יוצרים סלון בלוק כפרי בדירה שבבאר שבע/לירון מולדובן

על אף שהוא ממוקם במרכז העיר, הבית המשפחתי הזה מרגיש כמו בכפר. מדור חדר משלהם הדרים השנה גם אל בירת הנגב, שם מצאנו 80 מ"ר עם חצר רומנטית ורצפת פסיפס. את הלבשת הבית החליטו הדיירים להמשיך בקו הכפרי שמתווה הגינה שמקיפה אותו. דרך חלונות בלגיים גדולים נשקף נוף ירוק ופסטורלי ולכן היה להם חשוב לשמר את האווירה הרגועה והנעימה גם בחלל הפנימי. "אני אוהבת שמגיעים לבית ומרגישים בו נוח", מסבירה הדיירת, "שאתה נכנס ומרגיש את האנרגיות הטובות". כחלק מהאג'נדה, מרבית הרהיטים בבית נבחרו בהתאם לרמת הנוחות שלהם. הספה בסלון למשל, נרכשה בעיקר בשל היותה רחבת ידיים ובשל היכולת שלה להכיל את כל בני המשפחה במקביל. שאר הרהיטים, רובם עשויים עץ והרצפה המצוירת, משתלבים כאן בצורה הרמונית ומשלימים את הלוק הכפרי.
שכר דירה: 3,000 שקלים בחודש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully