וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדברים המוזרים ביותר שנמצאו בבית של ההורים לאחר מותם

15.8.2017 / 9:41

סודות ההורים נחשפים: גולשים משתפים אותנו במה שהם מצאו בבית הוריהם לאחר שנפטרו - ולחלק מהתגליות הם עדיין מתקשים להאמין

סלון מיושן. ShutterStock
הסודות האפלים שמתגלים אחרי/ShutterStock

אנשים לא תמיד יודעים למה לצפות כשהם נדרשים לעבור על חפציהם האישיים של הוריהם לאחר מותם. אם חשבתם שרק אתם מחביאים בארון את הדבר המביך הזה שעדיף שאף אחד אחר לא יראה - אתם לא מתארים לעצמכם מה ההורים שלכם מסתירים שם. כמה גולשים שאיבדו את הוריהם בשלב כזה או אחר בחייהם שמחו לשתף באתר השאלות והתשובות "קוורה" מה הם מצאו בבית הוריהם, וחלק מהתגליות מזעזעות בלשון המעטה. אמא ואבא, תתביישו!

1. 300 בקבוקי משקאות חריפים שמסתתרים בקירות הבית

קרדינל רובינס מספרת שאביה היה אלכוהליסט קשה ומצא דרך מתוחכמת להיפטר מכל הבקבוקים המשומשים שלו - להחביא אותם בקירות הבית. היא מודה שמעולם לא ראתה אותו מפוכח, אולם זה לא היה האלכוהול שהרג אותו בסוף. בגיל 67, בשנת 1968, הוא נפטר ממגפת שפעת הונג קונג.

2. ערימות של פורנו וסמים

קייטלין רוברטסון האמינה שסבא שלה היה אדם ישר, מכובד, ג'נטלמן אמיתי ושומר חוק. אבל אחרי מותו היא מצאה בביתו ערימה של חוברות פורנו משנות ה-70, רובים, מריחואנה וסטפות של שטרות של 100 דולר.

3. גלולות ויאגרה פזורות בכל הבית

אן סילברמן לא הזדעזעה לגלות שאביה השתמש בגלולות להגברת האון הגברי - אלא שאז היא מצאה כמויות אדירות של גלולות פזורות בכל הבית - מחדר השינה והאמבטיה ועד הסלון והמטבח. "החלק המוזר מבחינתי לא היו הגלולות, אלא המיקום שלהן. זה היה נראה כאילו הוא לא רצה לשמור על מרחק של יותר משני מטרים מהן".

4. תעודת נישואין שחשפה את האמת

איאן האלידיי סיפר שלאמו היו המון דברים רעים לומר על נשים שנכנסו להריון מחוץ לנישואים, אולם נראה שהיא הייתה תוצר של מקרה כזה. האלידיי גילה בתעודת הנישואין של סבו וסבתו שהשניים התחתנו במאי 1926 ולא במאי 1925. מאחר שאמו נולדה באוקטובר 1926, מן הסתם שסבתו נכנסה להריון עוד לפני שהתחתנה. "היא הלכה אל מותה בהכחשה או בחוסר ידיעה" הוא טוען.

5. אינספור צנצנות של מזון משומר

זה לא היה האוכל בביתם של סבא וסבתא שהפתיעו את ג'ון סרג'נט, אלא כמות קופסאות השימורים שמצא שם לאחר מותם. הוא מספר שהארונות היו מלאים בצנצנות של מזון משומר, כשאפילו מתחת למיטה שלהם הוא מצא כמה. התאריכים נעו בין אמצע שנות השבעים לבין שנות התשעים, על אף שסבו נפטר ב-2002.

6. אמא לא גרושה - אלא אלמנה

אנדי דלוקה ידעה שאמה נישאה פעמיים, אך חשבה שנישואיה השניים הסתיימו בגירושין, אולם כשזו מתה ואנדי נחשפה לתעודת הפטירה שלה, נודע לה שאמה אלמנה ולא גרושה. דלוקה ידעה שבעלה השני של אמה מת כשהייתה ילדה, אבל הייתה בטוחה שהשניים הספיקו להתגרש לפני מותו. לא, זו לא האמא שהרגה אותו. המסכן מת מסרטן.

7. מכתבי אהבה לנשים אחרות

אדריאן דון לורנס מספרת שאביה היה כומר כתולי שניהל מערכת יחסים אינטלקטואלית קצרה עם אמה, תלמידה שלו, שכללה סקס מזדמן. אחרי מותו היא מצאה מכתבי אהבה שכתב לנשים אחרות והתברר לה שאמה לא הייתה האישה היחידה בתמונה. "הוא היה באמצע שנות ה-50 שלו כשנולדתי וכבר היו לו מערכות יחסים רומנטיים עם לפחות חצי תריסר נשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully