וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השאלון שיגלה לכם איך לעבור דירה בלי להיגרר לתוך סיוט

3.8.2017 / 8:24

מעבר דירה הוא תמיד התחלה חדשה, אבל אם לא עושים זאת נכון זו עלולה להיות התחלה מתישה ומעיקה - תלוי עד כמה אתם חרוצים, מעודכנים ומאורגנים. ענו על השאלון שיבהיר מהו סוג ההתנהלות שלכם במקרה של מעבר דירה וגלו איך אתם יכולים להפוך את התהליך ליעיל, מהיר ונוח

מעבר דירה הוא מצד אחד אירוע מרגש המעניק תחושה של התחדשות – מקום אחר, שכנים חדשים, התחלה של משהו אחר. מצד שני, מעבר דירה יכול להיות מתיש, ואם הוא קורה מדי כמה שנים זאת בכלל מעמסה גדולה. בין אם אתם מתכוונים לעבור לדירה חדשה שקניתם ובין אם אתם גרים בשכירות, השלב שבו אתם אורזים את החפצים, מעבירים כתובת ומעדכנים את הפרטים החדשים בקרב נותני שירות שונים הוא שלב שחובה לעבור.

אחרי שחיפשנו, סגרנו חוזה ובחרנו את המקום החדש בו נחיה, הגיע הזמן להפשיל שרוולים ולהתחיל לעבוד על החלק הקשה והפחות נעים בכל התהליך והוא אריזת הבית, ניקיון וארגון כל מה שנלווה לכך. אם יודעים לעשות זאת בחכמה אפשר לצלוח את המשימה בתחושה יותר נעימה ומספקת ואפילו ליהנות ממנה, הכול תלוי עד כמה אתם חרוצים, מעודכנים ומאורגנים. ענו על השאלון שיבהיר מהו סוג ההתנהלות שלכם במקרה של מעבר דירה ובסופו תגלו גם איך אתם יכולים להפוך את התהליך ליעיל, מהיר ונוח יותר.

וואלה! NEWS בשיתוף yes

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully