וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

#אדריכלות: הצילומים החמים שמצליחים למגנט מיליונים

13.8.2017 / 11:52

צילומי אדריכלות ברשת החלו לצבור תאוצה בקרב אלפי עוקבים. מבנים צחורים שמטילים צל ייחודי על הקרקע או בריכות תכולות השוכנות על צוק הפכו לאחד הטרנדים החמים גם כתמונות לעיצוב הבית. הנה השווים של השבוע

צילומי אדריכלות הפכו לפופולאריים מאז האינסטגרם נכנס לחיינו וגזל כל דקה מתה. צילומי מבנים שונים הפזורים ברחבי העולם, מחייבים התחשבות בכיווני התאורה הטבעית, כמו גם בתנאי מזג האוויר ובתנאי השטח שאותם, כמובן, אי אפשר לביים כמו את הדוגמנים עם החיוך האטרקטיבי. מכאן, אין זה מפתיע שעוקבים רבים נסחפים אחר חשבונות אינסטגרם של אדריכלים וצלמי אדריכלות. הצילומים שמתארים מבנים צחורים הטבולים בין הרים רחוקים, המטילים צר ייחידי על הקרקע או בריכות עמוקות ותכולות השוכנות על על צוקים אקזוטיים, מקבלים עשרות אלפי לייקים.

המגמה לא נעצרת בהקלקה כפולה של האצבע על מסך הטלפון. גם בעיצוב הבית, החלה התעניינות של צילומי אדריכלות כדקורציה משלימה לקירות. בתים בסגנון עיצוב מנימליסטי או גיאומטרי הם המובילים את התחום וידח איתם, אט אט נכנסים גם בתים בעיצוב אקלקטי לאמץ את הצילומים הפופולאריים לסביבת המגורים. הנה מצעד של המובילים ברשת.

לקריאה נוספות:
הוכרז האדריכל המשפיע ביותר לשנת 2017
הצוואה של האדריכלית העשירה בעולם נחשפת
אובמה מעניק את פרס החירות היוקרתי לאדריכל יהודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully