וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויל וקייט לא חוסכים בשיפוץ ביתם החדש

משפחת המלוכה הצעירה תעבור בקרוב לארמון קנסינגטון. עד אז, השיפוצניקים עמלים במרץ ומבצעים כל גחמה עיצובית חדשה של וויליאם וקייט. 4.5 מיליון לירות שטרלינג על חשבון משלמי המיסים

צילום: רויטרס, עריכה: אביב אירגז

(בווידאו: וויליאם, קייט והילדים מבקרים בקנדה)

משפחת המלוכה הצעירה מתכננת לעבור בסתיו הקרוב מהאחוזה המלכותית הכפרית שבנורפולק לארמון קנסינגטון, שבמרכז לונדון. כפועל יוצא מכך, תושבי הממלכה יודעים טוב מאד שיידרש למהלך העיצובי הזה תקציב גדול. לפי פרסומים שונים בבריטניה וביניהם ה-Daily mail מתוכננות מגה-תכניות שדרוג ושיפוץ לארמון העתיק, כדי שיתאים לצורכיהם של וויליאם, קייט והנסיכים הצעירים ג'ורג' ושרלוט.

עוד בנושא:
סודות פיקנטיים מתוך ארמון המלכה
צורה לו: המטבח החדש של וויל וקייט
סקנדל הגג הכתום באחוזה של וויל וקייט

יותר מ-4.5 מיליון לירות שטרלינג מכספי משלם המסים הבריטי כבר הושקעו בשיפוץ ארמון קנסינגטון, שכולל 22 חדרים ושני מטבחים. עכשיו נמצא על הפרק שיפוץ והעמקת המרתף המלכותי. המועצה המקומית הגבילה את הבנייה באזור השיפוט שלה כך שמותר לבנות רק שתי קומות מרתף. אולם כבר ברור שהפעם יפעלו לפנים משורת הדין ויאפשרו למשפחת המלוכה לחפור לעצמם מרתף עמוק ומרשים יותר בעומק של כ-50 מטרים. מה יהיה במרתף? משרדים, אבל לא מהסוג התחוב והחשוך, אלא משרדים מוארים בעזרת חצרות אנגליות, כך שהחללים שנמצאים מתחת לפני האדמה יזכו באור ובאוויר.

הנסיך וויליאם קייט מידלטון הנסיכה שרלוט והנסיך ג'ורג' בביקור בקנדה 30 ספטמבר 2016. רויטרס
מתחילים לטפל בארגזים לקראת המעבר. המשפחה המלכותית/רויטרס

אולם מלבד המחאה הציבורית שעוררה העלות הכספית הכרוכה בשיפוץ המפליג, תושבי האזור כבר נערכים לשיבושים בתנועה באחת הערים הסואנות בעולם שייגרמו בעקבות השיפוצים והחפירות.

שיפוץ נוסף מתוכנן במבנה ה-Orangery – חממת עצי תפוז אלגנטית שנבנתה ב-1704, על פי הוראותיה של המלכה אן שביקשה להגן על עצי ההדר שלה בחורף האנגלי הקר. כיום, משמש המבנה כמסעדה למבקרים ולאורחים בחצר הארמון.
הארכה בחלק האחורי של הבניין ההיסטורי תוסיף יותר מ-1,500 מ"ר של שטח מגורים ואירוח, שישתרעו על פני שלוש קומות. בתוספת הבנויה החדשה ימקמו חלק מהמשרדים המשמשים את צוות 100 עובדי הארמון ויהיו באגף החדש גם חללי תצוגה, למשל חדר לאוסף הלבוש הרשמי, או במילים אחרות – לשמלות המלכותיות של קייט.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
הזוג ברק ומישל אובמה פוגשים את הנסיך וויליאם, הדוכסית קייט מידלטון, הנסיך הארי והנסיך ג'ורג', 23 באפריל 2016. רויטרס
בביקור של אובמה את וויליאם וקייט. יש מי שמושך את תשומת הלב באופן מיוחד/רויטרס

לא מן הנמנע שוויליאם וקייט ישלבו גם חדר כושר, בריכה ובית קולנוע ביתי במרתף המחודש. בכל זאת, זה מה שעושים רוב השכנים שלהם בשכונה היוקרתית.

כדי לשמור על הפרטיות מרבית בכתובת החדשה של משפחת המלוכה הצעירה, ננטעו עצי מחט מחוץ לארמון. העצים הצפופים, שבעתיד יאמירו לגובה של כ-40 מטר, אמורים להרחיק צלמי פפארצי עם העדשות הארוכות וגם סקרנים שירצו להציץ פנימה לארמון. מיליון לירות שטרלינג כבר הושקעו בגינון, אבטחה, שיפוץ החלונות ובניית חדר שמש מחופה זכוכית באחוזה הענקית, והיד כאמור עוד נטויה.

הבית החדש של הדוכסית קייט מידלטון והנסיך ויליאם בבמחוז נורפולק שבמזרח אנגליה. splash
הגג הכתום שבחרה קייט מידלטון עורר סערה בקרב השכנים/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully