וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב על הבמה: סינדי קרופורד בקמפיין חדש

באופן מפתיע לא מדובר בקמפיין לבושם ארומטי וגם לא קרם אנטי אייג'ינג, סינדי קרופורד - הטופ מודל בדימוס מובילה קמפיין לעיצוב הבית של מותג משטחי המטבח הספרדי "קוסנטינו"

יח"צ - חד פעמי

(בווידאו: מאחורי הקלעים לצילומי הקמפיין - סינדי קרופורד על משטחי השיש)

אחרי שהודיעה על פרישתה מעולם הדוגמנות ומהובלת קמפיינים ורגע לפני שהיא מציינת יום הולדת 51, הטופ מודל בדימוס סינדי קרופורד נבחרה להוביל קמפיין מפתיע. לא מדובר במייק אפ חדש וגם לא בבושם ארומטי, קורפורד מצטלמת בימים אלה לקמפיין הבינלאומי של מותג החיפויים והמשטחים הספרדי סיילסטון מבית קוסנטינו. הקמפיין שאותו תוביל קורפורד ימשך שנתיים תחת הסלוגן Tops on Top - משחק מילים ששוזר בתוכו את עיסוקה של קרופורד.

עוד בנושא:
יד שנייה מדוגמנית: סינדי קרופורד מוכרת את הבית במליבו
גווינת' פאלטרו פותחת פופ אפ לכלי בית
כוס השמפניה שעוצבה בהשראת השד של קייט מוס

הבחירה בקרופורד להובלת הקמפיין ממשיכה את הקו שהחלה ענקית השיש COSENTINO עם שותפויות קודמות, ביניהם נמנים הטניסאי רפאל נדאל והאדריכל הבינלאומי דניאל ליבסקינד שחברו למותגי החברה. "באמצעות האופנה, מייצגת סינדי קרופורד את האלגנטיות, התחכום והמראה העל זמני, שאותם מחפשים לקוחותינו לעיצוב בתיהם. לכן, זהו עונג גדול לפתוח את השנה עם אחת מהנשים המפורסמות ביותר בעולם שתייצג את המותג שלנו, וללא ספק תחזק ותאשר מחדש את הקשר הבינלאומי שלנו עם לקוחות, אדריכלים ומעצבי פנים שאוהבים אופנה ועיצוב", סיכם סנטייגו אלפונזו, דיירקטור השיווק והתקשורת בחברת קוסנטינו.

סיילסטון של קוסנטינו נחשב לאחד המותגים המובילים בעולם בתחום המשטחים למטבח. השנה הם משיקים את קולקציית Iconic White המאופיינת בספיגת נוזלים נמוכה והתנגדות גבוהה בפני כתמים ושריטות. אלו הושגו בזכות עבודת פיתוח טכנולוגית במעבדות קוסנטינו, אשר בסופו של התהליך הצליחו להגיע ללובן ובהירות יוצאי דופן. השילוב המשולם בין המראה האלגנטי והטהור לבין התכונות ההגייניות של המשטחים מעניקים לדגמים אלו יתרון משמעותי. הם מגיעים בעובי של 1.2 ס"מ, 2 ס"מ ו- 3 ס"מ, ולכן יכולים לשמש עבור מגוון יישומים החל ממשטחי עבודה למטבח, חדרי רחצה, חיפוי, ריצוף, שולחנות ועוד. טווח מחירים: החל מ-855 שקלים ועד 2,170 שקלים למ' אורך. להשיג בארץ: סיילסטון - קוסנטינו, נחשון 33, פתח תקווה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוב חוזרת לאור הזרקוקים - סינדי קרופורד/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דגם החיפוי Iconic White של סיילסטון לקוסנטינו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משטחי קוורץ חזקים ובעלי רמת ספיגות נמוכה במיוחד/מערכת וואלה!, צילום מסך
סינדי קורפורד מובילה קמפיין לחברת משטחי שיש – סייסלטון של קוסנטינו.
סינדי קרופורד על סט הצילומים של קוסנטינו בלוס אנג'לס בחודש בדצמבר האחרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully