וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך איקאה תפתור לכם בעיות בנישואים

12.12.2016 / 12:59

מוצרים דומיננטיים של ענקית הריהוט השבדית זכו לכינויים חדשים ברשת הודות לשיטת שיווק גאונית. תחת הקלדת שאילתות בגוגל כמו שיקום הנישואים והעסקת הילדים, תמצאו רהיטים כפתרונות לבעיותיכם

יח"צ - חד פעמי

(בווידאו: הקמפיין החדש והמקורי של איקאה)

הרשת הבלתי מעורערת לריהוט ועיצוב הבית שהצליחה להיכנס כמעט לכל סביבת מגורים ברחבי העולם, משיקה בימים אלה קמפיין גאוני. איקאה מרימה הילוך בשיטת השיווק שלה, כשמסביבה נפתחות בקצב מואץ חנויות ומתחרות המחייבות מהלכים מקוריים ואולי גם אגרסיביים למגנוט הלקוח הפוטנציאלי ומעל הכל - שמירתו בסביבה. הקמפיין שעלה לאחרונה ברשת נעשה בשיטה מקורית של קידום בגוגל seo (Search Engine Optimization).

איקאה בחרה לשנות ברשת את שמם של כמה מוצרים דומיננטיים וכך, מכינוי שבדי (ולפעמים אף קשה להיגוי) המוצר נמצא תחת שאילתות חיפוש נפוצות בגוגל שקשורות במתן פתרונות לבעיות עם בני הבית, בני זוג והורים לילדים. כך לדוגמה בהקלדת המילים: "how to have a happy relationship" תעלה בחיפוש מיטה זוגית; ",How to know if he interested", יעלה מגש אוכל המוגש למיטה, My son play too much computer game" יעלו מספריים; He can't say he love me" יעלה בחיפוש לוח מחיק.

הקמפיין האמור והמשעשע הינו שיתוף פעולה בין איקאה לסוכנות הקריאייטיב השבדית Akestam Holst, שהניב גם אתר בשם Retail Therapy, הזהה לאתר הרגיל של הרשת.
המהלך הזה רוצה להעביר מסר ברור שבו תאגיד הרהיטים לא רק ימצא לכם פתרון לספה מעוצבת בסלון קטנטן או מיטה מאורגנת לילד המתבגר, אלא גם יעניק לכם שלום בית וחיוך על הפנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגבר שלך נוחר? הנה הפתרון של איקאה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוא לא יכול להגיד שהוא אוהב אותך? לוח מחיק הוא הפתרון שלך/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כשהחפצים של הילדים תופסים הרבה מקום/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלוק של המיטה שלכם מביך? הנה זריקת ריענון נחמדה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully