וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרענן ומסמל התחדשות: קבלו את הצבע הנבחר ל-2017

חברת הצבעים הבינלאומית שיגרה הלילה את הצבע הנבחר שיכבוש את עולם העיצוב. מוכנים? ירוק-צהוב צפוי להכניס את הטבע לכל פינה בבית השנה

יח"צ - חד פעמי

בשורה לאקולוגים שביננו שוודאי ישמחו לדעת כי השנה האזרחית נפתחת על הצד הירוק ביותר. חברת הצבעים הבינלאומית - פנטון חשפה הלילה את בחירתה לצבע הנבחר ל-2017 שצפוי לכבוש את ביתנו במהלך השנה הקרובה. מדובר בגוון ירוק תפוחי - Greenery ומספרו המדויק במניפת הצבעים 15-0343. הוא משלב בתוכו צהבהבות שגורמת לו להיראות כמו ירק טרי ובעיקר מואר וכך, גם להעניק תמסורת טובה של צבע לכל הנמצא בסמוך לו.

הגוון שאליו כיוונו המושכים בחוטים שנותנים את הטון הצבעוני מאזכר את הירק הרענן שצומח באביב, אחרי ימות הגשם והוא למעשה מייצג את השפע בטבע. זהו צבע ניטרלי, כך נכתב באתר החברה הבוקר, וכשאנשים שקועים בחיים העירוניים והמודרניים שלהם נוצרת השתוקקות וכמיהה לטבע. אלה באות לידי ביטוי גם בתכנון האורבני והשילוב של הצמחייה במבנים העכשוויים בצורה מרבית, במיוחד בצורה של גינות תלויות ומעטפת ירק על מבנים שנראים יותר ויותר.

הצבע הירוק כבר כבש את עולם העיצוב, אלא שהיום הוא מקבל את החותמת הרשמית. בעולם הדקורציה הוא כבר תפס מקום של כבוד - ראו את הסוקולנטיים שמככבים בכל פינה דקורטיבית בלי טיפה של צבע נוסף. אפילו תעשיית עיצוב האירועים החלה השנה לוותר אט אט על הפרחים הצבעוניים ולתת במה לגוונים הירוקים בלבד.

ניכר כי הפעם פנטון בחרו שלא להתחכם כמו בשנה שעברה- אז נבחרו כמה גוונים פסטלים במראה מעומעם. אבל רגע לפני שאתם תוהים איך בדיוק הוא יכנס אליכם הביתה, תנו לנו לספר לכם שירוק-צהוב יתאים בצורה מושלמת לכל חדר - ובתנאי שנותנים לו גבולות. הוא יתאים אפילו למטבח כיוון שהרבה ממה שנכנס למקרר של כולנו הוא באותו הגוון. הוא יתאים גם לסלון ובעיקר צפוי לחולל פלאים בחדרי הילדים. אף אחד כמובן לא מצפה שתעטפו את הבית בצבע הירוק. יש לו יכולת להאיר מוקדים מסוימים בבית בדגש על המסוימים. אפשרי כמובן להשתמש בו גם כטפט דקורטיבי או אפילו על גבי קיר עם שילוב של טיח מיוחד.

"ירוקים מספקים לנו את הביטחון שאנו כמהים לו גם מבחינה סביבתית, פוליטית וחברתית". ציינה הבוקר (שישי) לי אייזנמן, מנכלי"ת החברה באתר פנטון. "הם גם מספקים את חשקינו הגדולים לחדש ולרענן ומסמלים את החיבור שלנו עם הטבע ואחד עם השני".

ניתן להניח כי חוסר ההתחכמות השנה של האורים והתומים בעולם הצבעים, אכן תשפיע על עולם העיצוב בשנה הקרובה ולא תשמש רק כקוריוז שמעצבים רבים מעדיפים להתעלם ממנו, כפי שקרה עם הצבע הכתום – טנג'רין בשנת 2012.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גוון ירק מרענן של שילוב ירוק-צהוב - פנטון הכריזה על הצבע הנבחר ל-2017/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

הצבע הנבחר ל-2016 יאלץ אתכם להוריד הילוך

לכתבה המלאה
צבע השנה ל-2017 ירוק.
מחבר אותנו לטבע
ירוק – הצבע הנבחר ל-2017. ShutterStock
הגוון הנבחר מאיר את הסביבה שלו/ShutterStock
ירוק – הצבע הנבחר ל-2017. ShutterStock
גווניו הבהירים משרים שלווה/ShutterStock
ירוק – הצבע הנבחר ל-2017. ShutterStock
ואפשר להשתמש בו רק לכמה כלי בישול/ShutterStock
ירוק – הצבע הנבחר ל-2017. ShutterStock
מיותר לציין כמה צבע השנה מתמזג בצורה טבעית בחוץ/ShutterStock
ירוק – הצבע הנבחר ל-2017. ShutterStock
מככב גם בעולם הדקורציה/ShutterStock
ירוק – הצבע הנבחר ל-2017. ShutterStock
במטבח קטן צבע השנה אפילו ישתלב יותר טוב ממטבח גדול/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully