וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זום אין: משפחת אובמה מציגה את המתחם הפרטי בבית הלבן

כדי להפוך את הבית הלבן למקום אינטימי ומשפחתי מישל אובמה שכרה את שירותיו של מעצב הפנים מייקל סמית'. יצירות אמנות של אמנים אפריקאים ומיטת אפריון במאסטר בד רום, הם רק חלק מהתפאורה ששימשה את המשפחה במהלך שמונה השנים האחרונות

מערכת וואלה!

רגע לפני שהמובילים מתייצבים בבית הלבן, משפחת אובמה מספקת הצצה מיוחדת למתחם הפרטי שבו בילתה במהלך שמונה השנים האחרונות. מליה וסשה היו די צעירות כשאביהן נבחר להיות האיש מספר אחת בעולם ומישל ביקשה להפוך את המקום לבית שנעים להיות בו. בחדר המגורים מככבות מזכרות אישיות כמו שני פרסי גראמי בהם אובמה זכה בגין ספרי קלטת שהוציא, תמונות משפחתיות, ציורים אותנטיים של סצנות משפחה ופריטים מהמאה הקודמת כמו שטיח גדול במיוחד ומראה מוזהבת שנתלתה מעל האח. יש פה גם תמהיל מגוון של יצירות אמנות. "בחרנו באמנים ומעצבים, שלעולם לא הופיעו בבית הלבן" ציינה לא פעם מישל. בקומה העליונה יש חדר שמש והשחקנית הראשית במאסטר בד של הזוג אובמה היא מיטת אפריון מלכותית ולצידה כמובן שולחן עבודה. כי עם כל הכבוד לכל העיצוב המיוחד הזה – הנשיא לא באמת ישן שנת יופי.

מען חדש למכתבים
אחרי שיפנו את הבית הלבן, בני משפחת אובמה יתמקמו בקוטג' קטן השוכן בוושינגטון הבירה, בשכונת קלורמה, לא רחוק במיוחד מהבית הלבן. הסיבה שבגינה המשפחה נשארת בשכונה טמונה בבית ספר התיכון של סשה.

הנכס השכור נבנה ב-1928 הוא נראה כמו אחוזה בריטית מבחוץ המאופיינת בסגנון עתיק ומשתרע על 760 מ"ר. הוא כולל תשעה חדרי שינה, שמונה וחצי חדרי רחצה ושוויו בשוק מוערך ב-5 מיליון דולרים.

עיצוב הפנים שונה לחלוטין מהלוק החיצוני. לא ציפיתם שמישל תתגורר בסביבת מגורים עתיקה הרי, נכון? הסגנון מודרני, המטבח לבן צחור ויש אפילו שטיח לבן מקיר לקיר שצמוד לרצפה באחד מחדרי המגורים. עוד סיבה להרגיש פה בבית. בנוסף, לבית יש גם חצר אחורית גדולה שבה המשפחה יכולה לארח חברים, משפחה ובכלל תשמש כמקום אידיאלי עבור סאני, הכלבה האנרגטית מגזע כלב מים פורטוגזי.

בעל הבית החדש של אובמה הוא לא אחר מאשר ג'ו לוקהארט, שהיה דובר הבית הלבן בתקופת נשיאותו של ביל קלינטון. מחיר השכירות כמובן נשמר בין השניים ולא יצא לפרסום בשלב זה.

עוד בנושא:

משפחת אובמה מתכוננת לביקור בקובה. מערכת וואלה!
ברק, מלניה וסשה בחדר המגורים בבית הלבן/מערכת וואלה!
הסלון של וויליאם וקייט בארמון קנזינגטון. מערכת וואלה!
ברק ומישל אובמה מארחים את הנסיך ויליאם וקייט מידלטון/מערכת וואלה!
מישל אובמה בחדר הכחול. Chuck Kennedy, GettyImages
מישל אובמה בחדר הכחול בבית הלבן. אחראית לא מעט על השינויים העיצוביים במקום/GettyImages, Chuck Kennedy
ברק ומישל אובמה והילדות סשה ומליה. M. Spencer Green, AP
לפני שמונה שנים -מליה וסשה אובמה שגדלו בבית הלבן/AP, M. Spencer Green
הבית החדש של משפחת אובמה בוושינגטון די סי. רויטרס
הבית החדש של משפחת אובמה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully