וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חשבתי שאני דביל": המעצב המוכשר שסבל כל חייו מהפרעת קשב

20.10.2016 / 10:22

"בחצר הייתי הכי מקובל. אני הייתי מחליט איפה עושים מדורה ועל איזה עץ מטפסים. אבל בשיעורי בית הפכתי לאבק". יהושע קסטיאל מגיע לאבחון בהפרעות קשב. המטרה: להעביר מסר להורים שילדיהם סובלים מהפרעה דומה - טפלו. אל תזניחו

צילום: אבי כהן; עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

יהושע קסטיאל, עורך אורח של וואלה! בית ועיצוב סבל בכל ילדותו מהפרעות קשב ודיסלקציה. במסגרת פרויקט עורך אורח שלנו הוא מגיע לראשונה בחייו, בגיל 63 לאבחון אצל ד"ר איריס מנור, פסיכיאטרית של הילד והמתבגר, פעילה בעמותת קווים ומחשבות מנהלת מרפאת קשב, גהה והכללית ושותפה מנהלת – אניגמה פלוס.


"תמיד חשבתי שאני דביל מוחלט. בחצר הייתי הילד הכי מקובל. אני הייתי מחליט איפה עושים מדורה ועל איזה עץ יטפסו כל החבורה. אבל כשזה הגיע לשיעורי בית ולימודים - הפכתי לאבק. המסגרת היחידה שהתאימה לי והצלחתי להחזיק בה מעמד - הייתה בית ספר מקצועי, משם מצאתי שאני אוהב את הנגרות ואפילו מצליח בזה. ילד דיסלקט עם הפרעות קשב קשות. באותה תקופה כמובן לא ידעו מזה וממה הילד סובל. לא טיפלו ובכלל לא הייתה הכרה בנושא. היום, המודעות שונה לחלוטין והורים יכולים לסייע לילדים שסובלים מהתופעה. יש עמותות שתומכות בנושא ומטפלים שמתמחים בזה וכך הרבה יותר קל להתמודד".


פרויקט עורך אורח עם יהושע קסטיאל:
שונא חתונות ומעדיף לאכול על מדרכות: וידויים של עורך אורח
קולקציה שתעשה לכם חשק להחליף את כל הריהוט בבית
מסמך אנושי מרתק: כך הפך הילד הדיסלקט לאימפריית רהיטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully