וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים וקנייה מציגים: לגור בבית של 30 מיליון דולר בחינם

20.8.2016 / 0:35

קים קרדשיאן התקנאה באחות קיילי ג'נר, ומנסה יחד עם בעלה להשתכן בחינם במנהטן באחד מכמה פנטהאוזים בשווי 30 מיליון דולר . AIRBNB אמורה לשלם את החשבון, אבל בעלי הדירות לא מתלהבים להשכיר והזוג ימשיך לחפש ארוחת חינם יקרה, או לשלם

מערכת וואלה!

בווידאו: בית הנופש האלוהי שבו התארחה קיילי ג'נר בחינם

רק לאחרונה סיפרנו לכם שקיילי ג'נר התארחה בווילת חלומות מהפנטת באיים הקריביים חינם אין כסף. מחיר התענוג אמור היה להיות 10 אלפים דולר ללילה לשהייה של חמישה לילות מינימום, אבל ענקית הדירות AIRBNB קיבלה על עצמה את החשבון, וה"תשלום" היחיד של קיילי עבור המקום היה העלאת תמונות אינסטגרם.

מי שחשבה שהדיל נחמד היא קים קרדשיאן, אחותה הגדולה של קיילי ג'נר, שמנסה יחד עם בעלה קנייה ווסט להגיע לעסקה דומה עם AIRBNB, רק ששם מדובר בנקודת מוצא הרבה יותר יקרה - בני הזוג רוצים לשכור בניו יורק פנטהאוז בשווי של כ-30 מיליון דולר.

מטרופוליטן גאלה. GettyImages
מה כבר ביקשנו? קים וקנייה ווסט/GettyImages

מקור ב-AIRBNB מסר ל"ניו יורק פוסט" על התוכנית המתגבשת: "הם אמורים לגור שם בחינם במשך מספר חודשים, וקים תעלה ברשתות החברתיות תמונות וסטטוסים על הדירה, ממש כמו שעשתה קיילי בקריביים. החשבון - על AIRBNB".

נכון לעכשיו בחנו נציגיהם של בני הזוג שלוש אופציות במרכז מנהטן. ווסט כבר מחזיק בבעלותו דירה ברחוב האוסטון באותו אזור, אבל מקורב לכוכב אמר: "זו דירת חדר שינה אחד, רק חדר הארונות של קים בלוס אנג'לס גדול ממנה".

כרגע לא ברור האם העסקה תצא לפועל, מאחר ש-AIRBNB הקצתה 150 אלף דולר לכל התקופה, שצפויה להימשך מספר חודשים, בעוד מרבית בעלי הבתים הללו משכירים אותם ב-100 אלף דולר לחודש. ווסט וקרדשיאן בדקו, כאמור, שלוש אופציות - אחת מהן, ברחוב סאליבן, בתמונות למטה, דירה מדהימה ששוויה 28.5 מיליון דולר. מקור נוסף מסר לפוסט: "הם מתקשים כי הבעלים לא מתלהבים להשכיר להם. השם של קים וקנייה ופרסום ב-AIRBNB לא יקדמו עבורם מכירה עתידית".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נראה כמו מקום נחמד לישון בו. הבית ברחוב סאליבן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נוף נחמד בסך הכול/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמבטיה עם נוף, מישהו?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שינה נעימה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully