וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק פצצה והבת של: לאיוונקה טראמפ יש דירה בלוק משובח

פריטים של גדול מעצבי המאה ה-20, פסנתר שחור עם כיסא זברה ורהיטי אר דקו מקוריים. כך נראית דירתה הסופר שווה של איוונקה טראמפ, בעלה ושלושת ילדיהם הקטנים

צילום מסך

(בווידאו: איוונקה נואמת באירועי הקמפיין של אביה- המועמד לנשיאות ארצות הברית)

יורשת העצר של המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, חושפת בטיפטופים את דירתה המרשימה השוכנת בפארק אווניו שבאפר איסט סייד, ניו יורק. חשבון האינסטגרם של איוונקה טראמפ מונה למעלה ממיליון עוקבים, אין בו יותר מדי חשיפה של פרטים אישיים, במיוחד לא בחודשים האחרונים - אבל מדי פעם ניתן להציץ לסביבת המגורים של ביתו היפה של דונלד טראמפ.

איוונקה (35) שהחלה את דרכה כדוגמנית ולימים, הפכה לסגנית נשיא החברה באימפריית הנדל"ן של אביה, מהווה בשנים האחרונות אייקון אופנה. לא תמצאו אותה לובשת שמלה זהה פעמיים ובאופן כללי, נדמה שחדר הארונות שלה הוא מעיין נובע של שמלותף חליפות מהודרות ועקבי סטילטו. אבל יתרה מכך, מספיק מבט אחד חטוף בדירתה שבלב התפוח המוצגת בחשבון האינסטגרם האישי, כדי להבין שלאיוונקה יש לא רק את היכולת אלא גם טעם משובח בעיצוב פנים. ותודו שקשה לתחזק את זה כשיש בסביבה שלושה ילדים קטנים שמטפסים על הרהיטים ונוגעים בידיים מלוכלכות בחפצי האמנות היקרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איוונקה עם שני הילדים הגדולים בזמן ההריון האחרון. מצד שמאל - כורסאות אר דקו מקוריות/מערכת וואלה!, צילום מסך
הדירה של איוונקה טראמפ בניו יורק. אינסטגרם, צילום מסך
ארבלה וג'וסף הקטן עומדים על שולחן הסלון המקורי בעיצוב פרננד דרס/צילום מסך, אינסטגרם

את הדירה הצופה על נופה התוסס של ניו יורק עיצבה איוונקה ביחד עם מעצבת הפנים הצעירה קלי ביהון. כמעט בכל פינה בה אפשר למצוא פריט יקר של מעצב ידוע. כך לדוגמה בסלון, שתי כורסאות בסגנון אר-דקו בעיצובו של מעצב המוצר הצ'כי ג'ינדריך הלבלה משנות ה-70 לצד שולחן קפה של פרננד דרס.כל אלו ניצבים על שטיח עצום שנעשה בעבודת יד ובהזמנה אישית מרשת לעיצוב הבית ABC. בסלון יש גם פסנתר שחור שעיצובו הקלאסי מקבל טוויסט בנוסח רוק אנד רול - הודות לכיסא הזברה שצמוד לו.

מהתקרה שמעל חדר האוכל משתלשל גוף תאורה פיסולי ומרשים בעיצובה של לינזי אדלמן. שולחן האוכל שעליו סועדת טראמפ, בעלה ג'ארד קושנר ושלושת ילדיהם, ארבלה, ג'וזף ותיאודור עוצב בהזמנה אישית. הכיסאות שמסודרים סביבו בקפידה הם מעשה ידיו של גדול מעצבי המאה ה-20 מי ואן דר רוהה. את כל אלו כמובן אפשר לקנות בהרבה מאוד כסף, אבל כידוע לכולנו, כסף לא יכול לקנות טעם וסגנון - ובזה איוונקה יכולה להיות גאה - שהשיגה זאת לגמרי בעצמה.

הדירה של איוונקה טראמפ בניו יורק. אינסטגרם, צילום מסך
הדירה של איוונקה טראמפ בניו יורק/צילום מסך, אינסטגרם
הדירה של איוונקה טראמפ בניו יורק. אינסטגרם, צילום מסך
פסנתר שחור שקיבל טוויסט עם כיסא זברה/צילום מסך, אינסטגרם
הדירה של איוונקה טראמפ בניו יורק. אינסטגרם, צילום מסך
הדירה שוכנת באפר איסט סייד בניו יורק בקומה גבוהה במיוחד/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully