וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מבוכת הנאום: מלניה טראמפ פיברקה תואר באדריכלות

קורס אחד באדריכלות באוניברסיטת לובליאנה הספיק למלניה טראמפ כדי להוציא תואר? אז זהו שלא. טראמפ פיברקה דיפלומה באתר הרשמי שלה - שכבר הספיק לרדת מהאוויר

עריכה: יאיר דניאל

מלניה טראמפ שנאמה בצורה מרשימה, בביטחון ובגאווה (ב- 19 ביולי) בפני ועידת המפלגה הרפובליקנית, התקבלה אמנם בחום על ידי צירי הוועידה. אלא שהחום הפך מהר מאוד לקור ובעיקר מבוכה, בשעה שהתברר כי הנאום שהצליח לרתק אלפי בני אדם היה למעשה מבוסס על נאומה של מישל אובמה, עת ליוותה את בעלה לנשיאות בשנת 2008. שני משפטים בנאום של מלניה, הועתקו אחד לאחד מנאומה המרשים של מישל, מה שעורר סערה בתקשורת האמריקאית וכמובן יצר לעג כלפי בית משפחת טראמפ.

סוף השבוע האחרון, מביא איתו מבוכה נוספת מכיוונה של מלניה טראמפ, שמילאה תפקיד פעיל בקמפיין של בעלה. באתר האינטרנט של אשת המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, התנוססו פרטיה הביוגרפיים באותיות זהב גדולות ונוצצות על רקע שחור ובהם, תואר באדריכלות מטעם אוניברסיטת לובליאנה. אלא שבדיקה מקיפה של עיתונאים מקומיים העלתה כי מלניה מעולם לא סיימה את התואר האמור. קורס בודד הספיק לה כדי לעזוב את ספסל הלימודים האקדמיים, לטובת קריירת דוגמנות שפיתחה אז במילאנו. מרגע פרסום הדבר - ירד האתר של מלניה מהאוויר.

את התגובה לירידת האתר מהאוויר מסרה מלניה בחשבון הטוויטר: "האתר שנבנה ב-2012 הוסר מהאוויר מאחר שאיננו משקף באופן מדויק את עסקיי הנוכחיים והאינטרסים המקצועיים".

מלניה - כדאי שתקראי את זה:
עבירה פלילית: בחרתם אדריכל? עכשיו תבדקו טוב טוב שהוא באמת כזה

חשבון הטוויטר של מלניה טראמפ. טוויטר, צילום מסך
עמוד הביוגרפיה של מלניה טראמפ באתר שירד מהאוויר - כולל תואר באדריכלות/צילום מסך, טוויטר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תגובתה של מלניה טראמפ לירידת האתר מהאוויר - בחשבון הטוויטר שלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully