וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקרה להמונים: כלים שנמכרים בטולמנ'ס מגיעים לרשת גולף אנד קו

21.5.2016 / 20:56

מותג הכלים האיטלקי גוז'יני המאופיין בלוק צעיר ומרענן שמפיח חיים במטבח מגיע לרשת חנויות גולף אנד קו. איך זה ישפיע על המחירים של טולמנ'ס?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מורשת עיצוב איטלקית/מערכת וואלה!, צילום מסך

גוז'יני נחשבת לחברה המובילה בעולם לייצור כלי בית מחומרים אקריליים. המותג שנוסד בשנת 1912 לא מפסיק לחדש ולהפתיע בפתרונות יצירתיים ומעוצבים לכלי הבית המסורתיים. בזכות חיפושה המתמיד אחר טכנולוגיות חדשניות ועיצוביה המוקפדים נתפסת החברה האיטלקית כחלוצה בתחומה. תמהיל המוצרים מורכב מכלי הגשה ומערכות כלי אוכל, כלי אחסון, אביזרים לארגון המטבח וגדג'טים שנועדו להשליט סדר בסביבת המטבח וליצור חווית אכילה ואירוח יחודית ומעוצבת להפליא.

הפריטים של גוזי'ני נושאים את סימני ההיכר של מורשת העיצוב האיטלקית- שילוב בין עיצוב בלתי מתפשר ופרקטיות שתקל על החיים במטבח. בין אם מדובר בגדג'טים, כלי האחסון או מערכות האוכל- כל מוצריה בעלי אמירה עיצובית. הדנ"א של המותג מורכב ממשחקי טקסטורות, שילובי חומרים ובחירה בצבעים עליזים שהופכים את כלי האוכל ואביזרי המטבח לחגיגה צבעונית ומסוגננת.

קולקציית הקיץ של המותג, שהגיעה לחנויות גולף אנד קו, מכילה כ-100 פריטים שונים. הקולקציה מחולקת לשתי קטגוריות, האחת מציעה פריטים פונקציונליים למטבח, כלי עבודה אם תרצו כגון: קרשי חיתוך, קולפנים ועוד. בעוד הקטגוריה השנייה מציעה כלי הגשה כגון: כוסות, מגשים, צלחות. הקולקציה מתאפיינת בצבעים: לבן, אדום אפור וירוק.

יש לציין כי מאחר ותמהיל המוצרים שיכנסו לגולף אנד קו רחב יותר מזה שקיים בטולמנ'ס ומכאן, קשת המחירים רחבה יותר. הבשורה המשמחת היא שבכתובת החדשה תוכלו למצור פריטים זולים יותר.

מחירים לדוגמה: קערות הגשה: 49- 187 שקלים; מעמד לעוגה: 198 שקלים; צלחת הגשה מחולקת: 169 שקלים; מערכת שתיה חמה: מקינטה גדולה 354 שקלים, כלי לסוכר 74שקלים, זוג ספלים 126 שקלים; ארגונית לכיור: 94 שקלים מעמד לסכו"ם: 67 שקלים

עוד בנושא:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מראה נקי ומדויק/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכלים שעושים חשק להכנס למטבח ולהכין ארוחה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האיטלקים יודעים איך לעשות את זה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עכשיו גם להמונים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully