וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך יראה נמל התעופה של העתיד

26.11.2015 / 16:32

טרמינל מוטרף יבנה בטייוואן ויהפוך את המקום לאטרקציה מסחררת. מסופים מזכוכית, דרקונים ענקיים ועשרות עצים הם רק חלק מהתפאורה הכללית

מערכת וואלה!

מסופים מזכוכית, מאות עצים תמירים, פרחים טרופיים ודרקונים ענקיים המשתלשלים מהתקרה, הם רק חלק מהלוק של נמל התעופה המתוכנן בטאיפיי שבטייוואן. העיצוב הפומפוזי והשונה הזה שואב השראה מהנופים המדהימים של האי והמים שמקיפים אותו. המטרה של הטרמינל החדש היא להפוך את המעבר בין המדינות, סחיבת המזוודות, תהליך הבידוק והצ'ק-אין המייגעים, לקלים ונעימים יותר. בנוסף, מעבר לעיצוב, התכנון של משרד האדריכלים הבריטי מציע מעברים מהירים בין המסופים שיהפכו את ההתנהלות במקום למהירה יותר. בנייתו של הטרמינל הגרנדיוזי תושלם ב-2020, ועל פי ההערכות הוא צפוי לספק כל שנה קורת גג זמנית עבור 45 מיליון נוסעים, שגם אם לא יבקרו בדיוטי פרי, עדיין ייהנו מהשהייה במתחם.

עוד בנושא

טרמינל החדש בטיוואן. טיוואן שדה תעופה טרמינל, צילום מסך
מסופים מזכוכית בנמל התעופה החדש שבטייוואן/צילום מסך, טיוואן שדה תעופה טרמינל

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרמינל החדש בטיוואן. טיוואן שדה תעופה טרמינל, צילום מסך
מאות עצים במראה טרופי/צילום מסך, טיוואן שדה תעופה טרמינל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully