וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק גרי הולך על המים

21.10.2015 / 13:16

האדריכל המוערך בעולם החליט לפנק את עצמו ביאכטה ייחודית עם לוק שונה לחלוטין מהצורות העקומות שמאפיינות את עבודותיו. פרנק גרי עכשיו בגרסה הרטובה

מערכת וואלה!

פרנק גרי, או אם תרצו אפרים גולדברג נחשב לאחד האדריכלים העסוקים בעולם. הוא ידוע בעבודתו המיוחדת וצורות המבנים העקומות שלו שמרימות לא מעט גבות ופזורות במדינות שונות בעולם. היום, בגיל 86, גרי מרשה לעצמו להתפנק. ולא, לא מדובר בחופשה אקזוטית עם משקה קוקוס ביד. האדריכל המוערך מעצב לעצמו יאכטה מעץ שמתהדרת בלוק מדויק וקו מעט שונה מהסגנון האופייני לו. גרי, שחתום בין היתר על הבית הרוקד בפראג, מרכז לואי ויטון בפריז ואולם הקונצרטים בלוס אנג'לס, יצר יאכטה בעלת מראה יפני מבחוץ ושמח וצבעוני מבפנים. אדריכלים אחרים כבר טבלו רגליהם בעולם היאכטות לפניו, בהם זאהה חדיד ונורמן פוסטר. ואם עד עכשיו גרי לא מצא סיבה מספיק טובה לצאת לפנסיה, סביר להניח שהיאכטה החדשה תעורר לו את בלוטות החשק.

אבן קיסר מעצבת את היאכטה היקרה בעולם
עוד פרויקטים מפוארים של פרנק גרי
מה גרם לפרנק גרי להרים אצבע משולשת

היאכטה של פרנק גרי. דזיין, צילום מסך
מבחוץ בעלת לוק יפני ומבפנים צבעונית/צילום מסך, דזיין

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

עוד באותו נושא

כך נראית היאכטה המרהיבה של סטיב ג'ובס ופילפ סטארק

לכתבה המלאה
מבנים של האדריכל פרנק גרי. AP
מרכז לואי ויטון בפריז בתכנון פרנק גרי/AP
מבנים של האדריכל פרנק גרי. AP
אחת הפיגורות החשובות בעולם האדריכלות/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully