וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכורות ומעוצבות: למה לא לגור בנווה שאנן?

14.10.2015 / 8:55

אם חשבתם שבנווה שאנן אי אפשר למצוא דירות שוות תנו לנו לספר לכם על הדירה שבה חיים בני הזוג דניאל ובן שהפכו את האזור לפנינת חמד אמיתית. 4,500 שקלים עבור 80 מ"ר. שווה?

דירה שכורה בנווה שאנן. דרור עינב
בני הזוג אוהבים לבלות כאן זמן איכות על הספה הגדולה והמפנקת/דרור עינב

לאן הגענו
רחוב הקונגרס בשכונת נווה שאנן בתל אביב, לדירת גן בת 3 חדרים בגודל 80 מ"ר.

כאן גרים
דניאל (31), בן (32) וכלבת זאב מעורבת העונה לשם סימה. היא מנהלת משרד במרכז החדשנות של חברת גרטנר בארץ, המשמש כמרכז פיתוח לחברת האם. "אני העובדת הראשונה שהעסיקו בארץ, שזו הזדמנות נדירה להיות במקום מהיום הראשון ולבנות אותו. העבודה חושפת אותי לעולמות מרתקים". הוא, מעצב פנים במקצועו ועוסק בימים אלה בייעוץ תאורה בחברת "יאיר דורם". "תאורה תמיד עניינה אותי, אבא שלי ז"ל עסק בזה וגם אני נדבקתי בחיידק. זו נישה מאוד חשובה בעולם העיצוב".

השניים הכירו לפני 5 שנים במסעדת "ג'ירף". בזמן שהוא שימש כברמן, דניאל הייתה מנהלת התפעול של המסעדה, אך גם הפער בין התפקידים לא הצליח לכבות את הניצוצות. עד מהרה הקשר שהחל כרומן חשאי נחשף והשניים, עברו לגור ביחד. דניאל לא הגיעה בידיים ריקות והביאה עמה את סימה שמלווה אותה מזה 8 שנים ואומצה בחום גם על ידי בן.

דירה שכורה בנווה שאנן. דרור עינב
עברו ממרכז העיר דרומה ונהנים מכל רגע. דניאל, בן וסימה/דרור עינב

יגעת ומצאת
על הדירה שמעו בני הזוג מחברה שמתגוררת בדירת הגג של המבנה. אחרי מגורים ממושכים במרכז העיר בני הזוג חששו ממעבר דרומה אבל ברגע שראו אותה התאהבו והשאר, הוא היסטוריה.

איך מתמודדים עם ריח הסיגריות ברכב?

הום סטיילינג
בן ודניאל נכנסו אל ביתם החדש לפני שנה וחצי ושמחו על החלטתם מהרגע הראשון. "שכר הדירה פה נמוך יותר ואפשר לחסוך, במרכז העיר היינו חנוקים. זה גם בית מבודד שנותן הרגשה שאתה בעולם אחר". המעבר מדירה קטנה לדירה מרווחת קסם להם והשפיע גם על העיצוב. כך למשל, בסלון הנוכחי ספה גדולת מימדים שרכשו בהזמנה אישית לפי מידות, מכילה בקלות את שניהם. "יש פה מספיק מקום להתכרבל ושנינו יכולים לישון כאן יחד", מסבירה דניאל בחיוך.

חפצים ופריטים רבים בבית קשורים למקצוע של בן. שידת הטלוויזיה לדוגמה, עשויה מארגז של גוף תאורה ובפינות שונות פזורים כלים שיצר במסגרת לימודי עיצוב פנים, כמו גם עבודות ממוסגרות שלו על קירות הסלון. מלבד עיצוב, הדייר אוהב ומתעניין בעולם הבישול והדביק גם את דניאל בתחביב. השניים מנצלים את הספייס הגדול בדירה לאירוח תכוף של חברים הכולל ארוחות עשירות. בימים כאלה נפתח שולחן העבודה לשולחן אוכל גדול ויחד, עם ארון מדפים משוק הפשפשים וחלון הצופה אל החצר, הם יוצרים פינה כפרית שנעים לאכול בה.

עוד באותו נושא

ראש העין, לא מה שחשבתם

לכתבה המלאה
דירה שכורה בנווה שאנן. דרור עינב
בימים של אירוח הופך שולחן העבודה לשולחן אוכל/דרור עינב

מכיוון שביחס לשאר חלקי הדירה המטבח קטן, היה על הדיירים לנצל את החלל בחכמה. שידת מדפים ניידת ובוצ'ר מעץ מספקים להם פתרונות אחסון יצירתיים. וכיאה לדייר העוסק בתאורה, צייד בן את המדפים בפסי לדים שמאירים את המטבח ומקלים על מלאכת הבישול. "זה מטבח שגורם לך להיות רומנטי. בגלל שאין בו מקום לשניים בו זמנית, כל פעם אחד מאתנו מכין לשני ארוחת ערב". גם בחדר השינה היה עליהם למצוא פתרונות אחסון בהיעדר מרחב גדול ולכן לארון הקיר הם הוסיפו ארגזים בהם מאוחסנים בגדי החורף.

בחדר העבודה, יצר בן שולחן משני משטחים ופלטה מעץ מעובד. למראה התעשייתי מוסיפות ארוניות מדפים משרדיות ממתכת, עמוסות ספרים וחפצים דקורטיביים. וכשהשניים לא עובדים הם אוהבים לבלות בחצר. אדניות עם צמחי תבלין, עציצים וספסל שבנה הדייר מלבנים ופלטת פיגום מספקים להם תפאורה כפרית בלב העיר. בפינה נוספת בחצר ניצב המנגל, פריט מרכזי ומפורסם בדירתם. לפחות אחת לשבוע מופעל המנגל, החברים מגיעים וערב קולינארי ושמח מתחיל.

דירה שכורה בנווה שאנן. דרור עינב
מצאו מרחב מואר, מרווח ונעים והפכו אותו לבית/דרור עינב

מוציאים חוזה
שכ"ד- 4,500 שקלים לחודש, חשמל- 800 שקלים לחודשיים, ארנונה- 330 שקלים לחודשיים.


פאנלים
חלוקת התפקידים בין בני הזוג ברורה, הוא אחראי קניות בסופר והיא על הפאנלים. "הוא ממש מצטיין בזה", מספרת דניאל בגאווה. היא מצידה, עורכת ניקיון יסודי אחת לשבוע ובין לבין מקפידה על טאטוא שערותיה של סימה.

דירה שכורה בנווה שאנן. דרור עינב
מדפים ובוצ'ר מעץ מספקים פתרונות אחסון פונקציונאליים במטבח/דרור עינב
דירה שכורה בנווה שאנן. דרור עינב
ירקות ופירות דומיננטיים במקרר הביתי/דרור עינב

דו"ח מקרר
שני הדיירים אוהבים לבשל ועושים זאת לעיתים תכופות. בן חולש על המטבח האסיאתי ואגף הבשרים, בזמן שדניאל מתמחה בהכנת תפוחי אדמה, מפירה ועד צ'יפס. במהלך השבוע הם מקפידים לאכול ארוחות ערב משותפות ובסופי שבוע מצטרפים חברים לערבים קולינאריים שכוללים מטעמים מהמנגל. במקרר שלהם יש תמיד ירקות ומלאי בלתי מוגבל של שוקולד.

עתידות
בן ודניאל אוהבים את הדירה ומרוצים מהפינה שיצרו לעצמם. באשר לשכונה הם אומרים "יש לכאן נהירה עצומה של צעירים כמונו שמחפשים את אותם דברים. לא רחוק היום שזה יהיה אחד המקומות הטובים לגור בהם בעיר". בעתיד הקרוב הם מתכננים להישאר בדירה, כשבטווח הרחוק היו שמחים לצאת מתל אביב ולחיות במושב.

רוצים להשתתף במדור? שלחו מייל לגילי אלעד
gili_elad@hotmail.com

דירה שכורה בנווה שאנן. דרור עינב
כיאה לבית שחי בו יועץ תאורה, המדפים במטבח צוידו בפס לדים/דרור עינב
דירה שכורה בנווה שאנן. דרור עינב
עם נוף אל הירוק שבחוץ. חדר השינה/דרור עינב
דירה שכורה בנווה שאנן. דרור עינב
שמרו על עיצוב מינימליסטי בכדי לא להעמיס על החדר/דרור עינב
דירה שכורה בנווה שאנן. דרור עינב
גם הכלבה סימה מקבלת סטיילינג משלה/דרור עינב
דירה שכורה בנווה שאנן. דרור עינב
השולחן בחדר העבודה עשוי מפלטת עץ מעובד ושני משטחים/דרור עינב
דירה שכורה בנווה שאנן. דרור עינב
אוסף משקפי השמש של הדיירת חובבת אופנה יוצר פינה שמחה וצבעונית/דרור עינב
דירה שכורה בנווה שאנן. דרור עינב
ספרי עיצוב וחפצים דקורטיביים מקשטים את המדפים/דרור עינב
דירה שכורה בנווה שאנן. דרור עינב
שידת הטלוויזיה עשויה מארגז ישן של גופי תאורה/דרור עינב
דירה שכורה בנווה שאנן. דרור עינב
מזכרות מטיולים בחו"ל מכניסות צבע ואופי לדירה/דרור עינב
דירה שכורה בנווה שאנן. דרור עינב
השקיעו מחשבה בפרטים הקטנים/דרור עינב
דירה שכורה בנווה שאנן. דרור עינב
אי של שקט בלב ההמולה התל אביבית/דרור עינב
דירה שכורה בנווה שאנן. דרור עינב
אוהבים לארח כאן חברים לערבים קולינריים תוססים/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully