וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך הפך לול תרנגולות לדירת סטודיו מהחלומות

14.5.2015 / 13:14

פעם זה היה לול תרנגולות והיום דירת סטודיו קסומה. הבעלים גובים עליה 3,000 שקלים לחודש. יצאנו לבדוק האם המחיר מוצדק ומה ההיי-לייטים העיצוביים שהביאה איתה הדיירת

דירה שכורה במושב רינתיה. דרור עינב
לא להאמין שזה היה פעם לול תרנגולות/דרור עינב

לאן הגענו
מושב רינתיה, הממוקם בין פתח תקווה ליהוד, לדירת סטודיו בגודל 60 מ"ר. במשך 50 שנים שימש החלל כלול תרנגולות ורק לפני 3 שנים עבר הסבה למגורים.

כאן גרים
לילך כרמון (38), בנה יולי (8), וקייטי החתולה. לילך דיאטנית המעניקה שירותי ייעוץ אישי בעיקר לספורטאים, כמו גם ייעוץ עסקי לחברות מזון. באמתחתה תואר ראשון ושני בתזונה והיא עוסקת במקצוע מזה 14 שנים. "אני מאוד מתחברת לצד הטיפולי של המקצוע ואוהבת לעזור לאנשים לשנות את הרגלי התזונה שלהם ולהגיע לתפריט האידיאלי מבחינה פיזית ומנטלית". אחד מהדברים שהובילו אותה לבחור במקצוע הוא אהבתה לספורט וריקוד, אותה היא מטפחת מילדות ומעסיקה אותה בשעות הפנאי. בין ייעוץ לריקוד, היא נהנית לבנות ולשפץ רהיטים וחפצים ולאחרונה אף עשתה קורס נגרות ששדרג את כישוריה. אבל האהבה הגדולה בחייה היא ללא ספק בנה יולי. "הוא הבוס של הבית. ילד דומיננטי, דעתן ומדהים" היא מספרת בגאווה.

דירה שכורה במושב רינתיה. דרור עינב
עמוד הריקוד של לילך ועמוד הריקוד של קייטי החתולה/דרור עינב
דירה שכורה במושב רינתיה. דרור עינב
נהנים מהחיים שיצרו לעצמם במושב. לילך ויולי/דרור עינב

הום סטיילינג
לילך מתגוררת ברינתיה מזה 8 שנים. לדירה הנוכחית נכנסה רק לפני שנה. "הדירה נראתה כמו מחסן כשהגעתי, אז היה צורך בניקיון מאסיבי ועיצוב מחדש". מכיוון שמדובר בדירת סטודיו, היה לה חשוב ליצור חלוקה לחללים שונים ולהגדיר אותם מבחינה עיצובית. כך למשל, את חדר השינה שלה היא תחמה באמצעות פרגוד, המעניק לה פרטיות ויוצר עבורה פינה משלה. חלל השינה מלא חיים ומביא לידי ביטוי את תחביביה וכישוריה. מדבקת קיר גדולה עם רקדנית על עמוד ושלל גובלנים של בלרינות, לא מותירים ספק באשר לאהבתה לריקוד. ראש מיטה שצבעה בתכלת, ארון וינטג' עתיק וכיסא ששיפצה בעצמה, מוסיפים אופי לחלל ומותירים בו את טביעת החותם העיצובית שלה.

דירה שכורה במושב רינתיה. דרור עינב
סביבת מגורים צבעונית, תוססת ואקלקטית משקפת את אופייה וכישוריה של הדיירת/דרור עינב
דירה שכורה במושב רינתיה. דרור עינב
ספסל נדנדה שבנתה לילך בעצמה, לאחר שסיימה קורס נגרות/דרור עינב

חיבתה של הדיירת לבנייה ושיפוץ של רהיטים ניכרת בכל פינה בבית. דוגמה לכך היא ספסל נדנדה רומנטי הניצב במרכז הסלון, אותו בנתה מאפס לאחר שסיימה את קורס הנגרות. לצדו, כיסא שמצאה בכניסה למושב ושידרגה באמצעות צבע, חיזוק הרצועות וריפוד מחודש עם הדפס בבושקות משמח. את הסגנון האקלקטי המאפיין את הדירה, מחזקים ספת וינטג' שרופדה מחדש בבד קטיפה ופריטי יד שנייה שנרכשו או נאספו במהלך השנים. מנורת הקריאה למשל, מורכבת מאהיל שמצאה ברחוב ומעמד שרכשה בשוק הפשפשים.

דירה שכורה במושב רינתיה. דרור עינב
מטבח קומפקטי, אך לילך מוציאה ממנו את המיטב/דרור עינב

פינת האוכל גם היא מורכבת מרהיטים שנמצאו ושופצו. סביב שולחן האוכל כיסאות בסגנונות שונים, "כדי שלא ישעמם", ואת הטוויסט מעניק ספסל בריפוד מנומר. ריבוי מקומות הישיבה משמש היטב את הדיירת שאוהבת לבשל ולארח חברים ומשפחה. המטבח בדירה אינו גדול אך לדבריה היא מוציאה את המיטב מהקיים ומוצאת פתרונות אחסון יצירתיים. כלי האוכל למשל, מוצגים לראווה על ארונית מדפים פתוחה, כשאוסף בובות ורשת דייגים זהובה שתלתה מעל הארונית מחמיאים לתצוגה ומוסיפים למטבח צבע והומור.

דירה שכורה במושב רינתיה. דרור עינב
חפצים ששיפצה וגובלנים של בלרינות מוסיפים אופי לחדר השינה/דרור עינב
דירה שכורה במושב רינתיה. דרור עינב
פרגוד לבן תוחם את החללים ויוצר עבור הדיירת פינה משלה/דרור עינב

בין הרהיטים הפזורים בבית, קשה לפספס עמוד ריקוד מוזהב הניצב במרכז החלל. "אני מתאמנת בבית", לילך מספרת "ועם הזמן זה נהפך גם למשחק של יולי וחברים שלו. הם מתחרים מי מטפס יותר מהר". העמוד הוא רק אחד ממשחקיו של יולי, שזכה לממלכה משלו בדירה. מיטה גדולה שאליה מחוברת מגלשה מסמנת באופן ברור את הטריטוריה שלו, כשמתחת למיטה שטח אחסון גדול לשלל צעצועים ומשחקים ואת הקירות מקשטים תמונות ואלמנטים מעולם הילדות. וכיאה לילד הגדל במושב, גם החצר היא גן עדן למשחקים והוא מבלה בה זמן רב. דק מעץ, גינת קקטוסים וכיסאות ששודרגו באדיבות לילך יוצרים חצר נעימה ומטופחת ששניהם נהנים ממנה על בסיסי יומיומי.

דירה שכורה במושב רינתיה. דרור עינב
ממלכת הילדות של יולי מוסיפה חיים לדירה/דרור עינב

מוציאים חוזה
שכ"ד- 3,000 שקלים בחודש. ארנונה- 550 שקלים לחודשיים, חשמל- 400 שקלים לחודשיים.

מצב רוח
בדירה מזגן אחד הממוקם בסלון. "בגלל שהבית בנוי מחלל אחד גדול זה מספיק לגמרי. המזגן מורגש מרגע שמפעילים אותו בכל חלקי הבית", מסבירה הדיירת.

דירה שכורה במושב רינתיה. דרור עינב
ספת וינטג' שרופדה מחדש מעניקה זריקת צבע לסלון/דרור עינב

כביסה
מטלת הכביסה חביבה על לילך ומדי יום שישי היא מפעילה 2-3מכונות. בשלב הייבוש, היא מנצלת היטב את יתרונה של חצר גדולה במושב ותולה את הבגדים לייבוש בחוץ.

פאנלים
מלבד כביסות, ימי שישי של הדיירת מוקדשים גם לניקיון הבית. "הדירה תמיד נקייה ומסודרת, אני מאוד מקפידה על זה". במשך השבוע היא משמרת את הקיים בעיקר על ידי טאטוא שערותיה של קייטי החתולה.

דירה שכורה במושב רינתיה. דרור עינב
כאן מקפידים על תזונה נכונה. ירקות, פירות ומוצרי חלב במקרר/דרור עינב

דו"ח מקרר
לילך מיישמת את המקצוע שבחרה גם בחייה האישיים ומקפידה על תזונה נכונה. ארוחות הצהריים המשותפות שלה ושל יולי כוללות תמיד אוכל מבושל שהיא מכינה, תוך שימת דגש על שילוב בין אבות המזון השונים. "אני משתדלת לאכול בריא ומאוזן אבל לא בצורה פנאטית, כשבאים אורחים למשל, תמיד יהיה גם קינוח מושחת. חשוב לי שהאוכל יהיה טעים, לא פחות מבריא". במקרר ניתן למצוא תמיד פירות וירקות, "ויש גם ממתקים ליולי", היא מתוודה.

עתידות
גם יולי וגם לילך נהנים מאוד מהדירה החמימה והביתית, אך לדברי הדיירת, בקרוב תתחיל לחפש מקום מגורים חדש שתהיה בו הפרדה לחדרים. "עד עכשיו זה התאים לנו אבל יולי מתבגר ואנחנו צריכים למצוא משהו לגדולים", היא מסבירה בחיוך. באשר למיקום הגיאוגרפי, ברור לשניהם שהם נשארים במושב. "בתור ילדה שגדלה בעיר אני מבינה כמה ילדות במושב היא מיוחדת. אין סיכוי שנוותר על זה".

רוצים להשתתף במדור? שלחו מייל לגילי אלעד
gili_elad@hotmail.com

בקרו אותנו באינסטגרם

Instagram
דירה שכורה במושב רינתיה. דרור עינב
דק עץ וגינת קקטוסים מטופחת יוצרים חצר שהדיירים נהנים לבלות בה/דרור עינב
דירה שכורה במושב רינתיה. דרור עינב
כאן גרים. דלת הכניסה לדירה/דרור עינב
דירה שכורה במושב רינתיה. דרור עינב
משענת עץ עם חריטת לבבות שיצרה לילך, משדרגת את הכיסאות בחצר/דרור עינב
דירה שכורה במושב רינתיה. דרור עינב
חוקי המטבח של דיאטנית מקצועית/דרור עינב
דירה שכורה במושב רינתיה. דרור עינב
התפוח לא נפל רחוק מהעץ. יולי מתועד כמפגין כישורי ריקוד על עמוד/דרור עינב
דירה שכורה במושב רינתיה. דרור עינב
גוונים רכים וקישוטים מתוקים בחלל השינה של יולי/דרור עינב
דירה שכורה במושב רינתיה. דרור עינב
כלי אוכל ואוסף בובות צבעוני מקשטים את המדפים במטבח/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully